Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

3 ciekawe oferty stycznia dla blogerów


Nowy rok przyniósł sporo nowych ofert w Reach Bloggerze. Poszukiwani są blogerzy z kategorii design, sztuka, dom i ogród, technologie IT, parenting, lifestyle, biznes, gospodarka, podróże. Przed wami subiektywny wybór trzech interesujących ofert stycznia.

 

Czytaj więcej

5 błędów eksperckich blogerów


Niektórych czytamy, bo są zabawni. Innych, bo piszą o rzeczach dla nas ważnych i wywołują emocje. Jeszcze innych dlatego, że są w swojej dziedzinie ekspertami. Nawet jednak eksperci popełniają błędy. Również, kiedy blogują. Jak potrafią strzelić sobie w stopę „eksperci” na własnych blogach?

 

Czytaj więcej

3 powody współpracy z niszowymi blogami


Czy efek­tywna współ­praca z blo­ge­rem ozna­cza nawią­za­nie współ­pracy jedy­nie z tymi naj­bar­dziej popu­lar­nymi? Czy fak­tycz­nie naj­waż­niej­szym kry­te­rium współ­pracy z blo­ge­rem jest zasięg jaki może osią­gnąć jego post? Czy na rynku liczą się tylko blo­ge­rzy modowi, kosme­tyczni i tech­no­lo­giczni? Kiedy i dla­czego warto współ­pra­co­wać rów­nież z niszo­wymi blo­gami?

 

Czytaj więcej

Kilka zaskakujących faktów o content marketingu w B2B


Con­tent is the king prawda? I ow­szem! O ile przy­go­tuje się jego odpo­wied­nią stra­te­gię, która przy­nie­sie ocze­ki­wany zwrot z inwe­sty­cji. Chce­cie usły­szeć coś zabaw­nego? Otóż mimo tego, że „con­tent is the king” 55% osób zaj­mu­ją­cych się mar­ke­tingiem w fir­mach z sek­tora B2B, nie ma zie­lo­nego poję­cia o tym, czym jest efek­tywna stra­te­gia con­ten­towa i jak powinna wyglą­dać. Jak zatem wygląda współ­cze­sny con­tent mar­ke­ting B2B? Spe­cjal­nie dla Was prze­ko­pa­li­śmy kilka rapor­tów i zna­leź­li­śmy kilka nie­zwy­kłych sta­ty­styk – czas wycią­gnąć z nich wnio­ski!

 

Czytaj więcej

Szanujmy się, Czyli jak powinna wyglądać współpraca z blogerkami kosmetycznymi?


O tym, że warto współpracować z blogerami mówiliśmy już wielokrotnie, jednak jak powinna wyglądać współpraca zdaje się, że nie każdy wie.

 

Czytaj więcej

FV czy umowa o dzieło? Jaki sposób rozliczenia jest dla Ciebie?


Jesteś na ReachBlogger, realizujesz zlecenia i przychodzi chwila kiedy chcesz dokonać wypłaty środków – co teraz?

ReachBlogger umożliwia Ci legalne zarabianie dzięki publikacji wpisów na blogu. Wybierasz odpowiednie zlecenia, realizujesz je, a wynagrodzenie przelewane jest na Twoje konto w panelu. Jeśli na Twoim rachunku jest minimum 50 zł i chcesz je wypłacić, to pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić jest uzupełnienie swoich danych w profilu finansowym.

 

Czytaj więcej

5 powodów dla których warto współpracować z blogerami


Chcesz efek­tyw­nie zare­kla­mo­wać swój pro­dukt, ale nie wiesz jak? Z pomocą przy­cho­dzi blog mar­ke­ting!

 

Czytaj więcej

4 narzędzia content marketingu


Content marketing, ogólnie mówiąc, polega na budowaniu trwałych relacji z potencjalnymi klientami. Od tradycyjnej formy reklamy, odróżnia go czas oczekiwania na efekty. Jeśli zależy Ci na szybkiej sprzedaży to content marketing zdecydowanie nie jest dla Ciebie, ale jeśli chcesz docierać do wielu klientów i współtworzyć z nimi markę, prowadząc działania długofalowe, które zaowocują sprzedażą – to jak najbardziej.

 

Czytaj więcej

Case study kampania blog marketingowa dla Laboratorium Diagnostyka


W październiku mieliśmy możliwość realizowania kampanii dla największej w Polsce sieci laboratoriów medycznych, Diagnostyka. Czas pochwalić się rezultatami akcji 

 

Czytaj więcej

I blog you!


SeeBloggers to konferencja stworzona dla blogerów, przez specjalistów z zakresu marketingu. Podczas zimowej edycji, w miniony weekend, mieliśmy możliwość wysłuchania panelu expertów, w którym zasiedli między innymi Maciej Budzich (mediafun.pl), Edwin Zasada (zabijgrubasa.pl) czy Paweł Lipiec (zerozerosiedem.pl).

 

Czytaj więcej

Mam bloga! Jestem na ReachBlogger!


Wracamy do tematu wlepek. Coraz częściej piszecie do nas: “O co chodzi z tymi wlepkami? Co mi to daje?” – postanowiliśmy odpowiedzieć tym wpisem na najczęściej zadawane pytania.

 

Czytaj więcej

Nowy cennik


Na panelu w ostatnim czasie zaszły niemałe zmiany. Większość, sądząc po Waszych komentarzach, to strzał w dziesiątkę. Przyszła pora na wprowadzenie nowego cennika. Nie bójcie się nie są to zmiany diametralne. 

 

Czytaj więcej

Rok z ReachBlogger


Koniec roku obfi­tuje w pod­su­mo­wa­nia i pro­gnozy. Czas na nas Zacz­nijmy od kilku fak­tów:

 

  1. Ofi­cjalny strat plat­formy – 18 lipca
  2. Liczba użyt­kow­ni­ków – 1800
  3. Łączna liczba zle­ceń od startu plat­formy – 221

To suche liczby, a co za nimi stoi? Duże zaan­ga­żo­wa­nie i jesz­cze wię­cej pracy. Sta­ramy się speł­nić Wasze ocze­ki­wa­nia, dla­tego na bie­żąco dosto­so­wu­jemy się do Waszych wyma­gań. Dobrze wie­cie, że na samym początku plat­forma wyglą­dała ina­czej i nie cho­dzi tylko o kwe­stię wizu­alną. Co wspól­nie udało się nam zmie­nić?

 

Czytaj więcej

Dlaczego nie chcesz ze mną współpracować?


Do dziś mogli­ście zada­wać sobie to pyta­nie w momen­cie, kiedy klienci odrzu­cali Wasze oferty. Zgła­sza­li­ście się do zle­ce­nia, cier­pliwe cze­ka­li­ście, aż tu nagle Wasza oferta została odrzu­cona bez poda­nia powodu.

 

Czytaj więcej

Poniedziałkowe zmiany! Czyli o nowościach na ReachBlogger


Tydzień roz­po­czy­namy od dwóch cie­ka­wych zmian na panelu. Pierw­szej, na pewno więk­szość z Was się domy­ślała – są już gotowe „wlepki” na bloga. Od dziś może­cie pobrać gra­fikę odpo­wia­da­jącą Waszym gustom, która jed­no­cze­śnie sta­nowi odno­śnik do port­fo­lio na ReachBlog­ger. Poch­wal­cie się innym, że jeste­ście dum­nymi użyt­kow­ni­kami pro­jektu. 

 

Czytaj więcej

Moja treść moja własność!


Czy można ot tak „poży­czyć sobie” czy­jąś twór­czość i pod­pi­sać swoim nazwi­skiem? Ano nie, bo to jest kra­dzież nie­stety.

Dla wielu z Was ten wpis będzie bez­war­to­ściowy, nie ukry­wamy bar­dzo nas to cie­szy.

Ten arty­kuł jest pisany dla tych, któ­rzy za nic mają zasady etyki i liczą na szybki, nie­wy­ma­ga­jący dużego wysiłku zaro­bek. Ofi­cjalne sta­no­wi­sko ReachBlog­ger wobec takich prak­tyk jest jedno i pozo­sta­nie nie­zmienne: NIE DLA PLAGIATU I DUPLIKATU! Zapra­szamy Was do dal­szej lek­tury, bo to nie koniec wykładu.

 

Czytaj więcej

Blogosfera pod lupą


Zasięg, zaan­ga­żo­wa­nie, lajki, shary, liczba UU – Aneta z Fari.pl roz­po­czyna ana­lizę Pol­skiej Blo­gos­fery.

 

Jakiś czas temu na naszym fan page’u poin­for­mo­wa­li­śmy, że wspie­ramy cie­kawe ini­cja­tywny naszych użyt­kow­ni­ków. Tak tra­fi­li­śmy na Fari.pl, która nie pierw­szy raz bar­dzo miło nas zasko­czyła. Zapro­siła nas do współ­pracy przy swoim naj­now­szym pro­jek­cie doty­czą­cym bada­nia Pol­skiej Blo­gos­fery. Nie mogli­śmy postą­pić ina­czej, jak tylko ocho­czo się w niego włą­czyć Teraz Ty dołącz do akcji i stań się czę­ścią histo­rii!

 

Czytaj więcej

Zmieniamy się dla Was!


Zgod­nie z wcze­śniej­szymi zapo­wie­dziami wpro­wa­dzi­li­śmy na panelu kilka zmian. Naj­waż­niej­sze z nich doty­kają kata­logu blo­gów i kata­logu zle­ceń. Po pierw­sze zni­kają pro­dukty: wpis eks­percki, wpis rekla­mowy i oferta spe­cjalna. Pozo­staje wpis inspi­ro­wany, jako jedyny i słuszny model współ­pracy. „Zain­spi­ruj blo­gera i wspól­nie twórz­cie nie­zwy­kłe tre­ści” – hasło to towa­rzy­szy nam od początku ist­nie­nia plat­formy, a wpis inspi­ro­wany sta­nowi jego odzwier­cie­dle­nie. Taka forma współ­pracy umoż­li­wia Wam swo­bodne nego­cjo­wa­nie warun­ków i spo­sobu reali­za­cji zle­ceń.

 

Czytaj więcej

ReachBlogger w służbie SEO 13 sposób na dobre linki


Jed­nym z efek­tów ubocz­nych dobrej kam­pa­nii con­tent mar­ke­tingu jest przy­rost lin­ków przy­cho­dzących. Blo­ger opi­su­jący sklep z kame­rami lin­kuje do tego sklepu. Oprócz dobrego wpisu, który ma swoje życie i gene­ruje korzy­ści dla sklepu na blogu, sklep otrzy­muje też link pozy­cjo­nu­jący.

 

Czytaj więcej

Content Marketing


“Blogosfera? Co to jest ta blogosfera?” – pyta jeden z właścicieli dużego sklepu z bielizną. “Ja nie wiem jak rozmawiać z tymi ludźmi i jak cokolwiek wspólnie z nimi zrobić. Nie mamy czasu na uganianie się za kimś i negocjowanie warunków.” “Kiedyś jeden z blogerów zaproponował mi wpis za 5 000 zł. Od tego czasu nie myślałem już o blogerach” – mówi inny.

 

Czytaj więcej