Wydawać się może, że pandemia odeszła w zapomnienie. Ludzie beztrosko spotykają się dziś w centrach miast, a w sklepach ponownie przewijają się tłumy. To jednak nic bardziej mylnego. Wirus wpłynął na przedsiębiorców i wiele firm. Dotknął też branżę konferencyjną. Z tego powodu organizatorzy muszą dostosowywać się do nowych realiów. Coraz więcej konferencji jest organizowanych online. W takiej też formule już 8 – 9 października odbędzie się najbliższa, specjalna edycja wydarzenia Mobile Trends, które doskonale jest znane w branży mobile, IT, commerce czy bankowości.
Platforma Reach a Blogger pobiera 15% prowizji – jest to najniższa prowizja na rynku i zawsze transparentna
Czy wiesz, że nasza platforma Reach a Blogger pobiera tylko 15% prowizji od współprac między Reklamodawcami i Influencerami? To najniższa stawka na rynku ? ⬇
Już za momencik spotykamy się na Golden Marketing Conference!
Bardzo nam miło, że już w najbliższy poniedziałek i wtorek będziemy mogli się spotkać na Golden Marketing Conference w Poznaniu. Reach a Blogger ma przyjemność być partnerem tego wydarzenia.
Reach a Blogger partnerem tegorocznego Kongresu Online Marketing!
Kongres Online Marketing – po raz pierwszy w wersji online’owej odbędzie się
16-17 września 2020. Jest to konferencja marketingowa, która łączy w sobie solidną dawkę wiedzy wraz z festiwalowym klimatem. Kongres Online Marketing to dwudniowa przygoda pełna inspiracji, praktyki i ciekawostek branżowych, która składa się z prelekcji online i warsztatów stacjonarnych. Poznamy najnowsze trendy i nadchodzące zmiany w marketingu oraz tajniki content marketingu, najlepsze praktyki UX’owe oraz zasady skutecznej promocji w social mediach oraz Google Ads’ach.
Reach a Blogger został partnerem semKRK #15
15 edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.
Reach a Blogger partnerem Golden Marketing Conference! #WracamyDoGry
Dzięki systematycznemu znoszeniu obostrzeń przez rząd branża MICE wraca do pracy. To wiadomość, na którą czekaliśmy od dawna – komentuje Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP. – Jesteśmy w pełni przygotowani, by w nowych warunkach sanitarnych przyjąć na wydarzenia gości i wystawców – dodaje. Grupa MTP #WracaDoGry i już 14-15 września w Poznaniu zaprasza na Golden Marketing Conference – dwudniowe wydarzenie skierowane do specjalistów branży marketingowej.
Reach a Blogger partnerem kolejnej edycji eTradeShow!
III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.
REACHaBLOGGER.pl wprowadza do swojej oferty publikacje sponsorowane w podcastach
Reach a Blogger poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.
Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl wzrosły w I półroczu o 11 proc. r/r pomimo pandemii
Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 324 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc., pomimo zawirowań związanych z epidemią Covid-19. Platforma pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2020 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Oceanic, Propharma, Shumee, ESKK, Comarch, Audience Network, Digital Hill. W I półroczu na platformie przybyło prawie 900 mediów i ponad 1900 nowych użytkowników (klientów). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 11 tys. podmiotów, a na platformie jest już ponad 6 tys. aktywnych ofert od influencerów. Jeszcze w tym roku REACHaBLOGGER planuje rozpoczęcie ekspansji zagranicznej.
Raport z badania: Koronawirus, a rynek influencerów w Polsce
Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy marketerów (reklamodawców) korzystających z usług influencerów w różnych modelach zakupowych. W badaniu wzięło udział 150 reklamodawców. Badanie zostało przeprowadzone w okresie 14-27 kwietnia 2020, więc są to świeże i naszym zdaniem bardzo interesujące dane na temat rynku influencerskiego dotkniętego skutkami epidemii. Jest to też pierwszy tego rodzaju raport. Mamy nadzieję, że jego lektura będzie dla Was ciekawym doświadczeniem zawodowym i pomocnym źródłem danych w decyzjach biznesowych. Z publikacji dowiecie się tego na ile ucierpi rynek, kto straci, a komu wzrośnie. Zapraszamy.
ReachaBlogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”
Nasza akcja: Miło nam poinformować, że nasza akcja „Informuj odpowiedzialnie” dobiegła końca i udało się nam wyłonić Twórców, którzy wykazali się szczególnym zaangażowaniem i pozytywną aktywnością w trakcie trwania epidemii. Ich działalność w sieci szerzyła dobre praktyki, rozpowszechniała rzetelne informacje oraz wspierała odbiorców. Bardzo Wam za to dziękujemy ❤️?
Nowe funkcje na platformie Reach a Blogger – wersja 2.6
W ciągu ostatnich tygodni intensywnie pracowaliśmy nad aktualizacją platformy. Pojawiły się nowe funkcje oraz usprawnione zostało działanie kilku wcześniejszych funkcjonalności. Zmiany dotyczą głównie panelu Reklamodawcy oraz w mniejszym stopniu panelu Influencera, jednakowoż zmiany wprowadzone w panelu Reklamodawcy powinny z czasem podnieść poziom satysfakcji Influencerów w związku z tym, że powinna się zwiększyć ilość transakcji zawierana przez platformę.
Badanie: Koronawirus, a rynek influencerów w Polsce
Drodzy Reklamodawcy. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w badaniu na temat tego na ile branża influencerska w Polsce zmieni się na skutek epidemii koronawirusa. Chcemy dowiedzieć się czy i jakie zmiany zajdą na rynku. Wierzymy, że zarówno badanie, jak i raport, który przygotujemy na jego podstawie, będą dla Was ciekawym doświadczeniem zawodowym i źródłem przydatnej wiedzy biznesowej. Dodatkowo, dla wszystkich, którzy poświęcą czas na wypełnienie ankiety mamy promocję: darmowy e-mailing do Influencerów w systemie Reach a Blogger.
Akcja: „Informuj odpowiedzialnie” – platforma Reach a Blogger apeluje do Twórców internetowych o rzetelne informowanie o epidemii i przyznaje im medale za szerzenie dobrych praktyk
Drodzy Twórcy, jest Was około 6 000 zrzeszonych w Reach a Blogger. To duża liczba. Wasza zsumowana ilość followersów wynosi 77 milionów, a zsumowana ilość użytkowników blogów webowych wynosi 64 miliony. Przyznacie sami, że to duże liczby, i duża odpowiedzialność Twórców internetowych w zakresie komunikacyjnym na temat COVID-19. Obserwujemy dojrzałość i wyważony ton w dużej części publikacji. Dzięki za to. Jednak część Twórców wciąż publikuje lub szeruje niesprawdzone informacje. Apelujemy o porządne weryfikowanie opinii, które do Was docierają oraz o odpowiedzialne podejście do tworzenia kontentu. To ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie możecie realnie pomóc społeczeństwu szerząc dobre praktyki i rozporządzenia, a także dobrego ducha, bo to też jest nam wszystkim potrzebne.
Wiosenna Promocja na Reach a Blogger
Drodzy Reklamodawcy i Twórcy wiemy, że dla Was ten czas jest wyjątkowo trudny. Wiele biznesów znalazło się pod dużą presją, musi stawiać czoła niewiadomemu. Inni mają wyzwania dużych szans stojących przed nimi i muszą poradzić sobie z tymi wyzwaniami organizacyjnie i finansowo. W zespole RaB od tygodnia naradzaliśmy się nad tym jakie rozwiązania możemy zaproponować, aby pomóc w tym trudnym okresie polskiemu biznesowi, a jednocześnie utrzymać naszą własną dynamikę i wesprzeć Twórców, dla których ten czas będzie trudny. Wymyśliliśmy, że wprowadzimy szereg rabatów na usługi Reach a Blogger. Oto pierwsza z naszych inicjatyw. Szczegóły poniżej.
Bezpieczny influencer marketing: platforma Reach a Blogger odpowiedzią na aktualne potrzeby
Chcielibyśmy dać Wam znać, że platforma https://ReachABlogger.pl umożliwia bezpieczny biznes na linii Reklamodawca – Influencer. O ile oczywiście ktoś planuje realizować działania marketingowe. Ale z jednej strony, wiele firm i agencji, potrzebuje kontynuować otwarte projekty. Nasza platforma umożliwia im wypracowanie oszczędności w takich projektach, dzięki atrakcyjnym cenom oraz oszczędności czasu. Z drugiej strony, nowa sytuacja rynkowa stawia przed wieloma biznesami e-commerce wyzwania szybkiego dotarcia do odbiorców z informacją o swoich usługach i produktach. Zapewniamy bezpieczny i niezakłócony influencer marketing dzięki pełnej digitalizacji wszystkich procesów oraz dzięki 100% #homeoffice zespołu. Poznajcie szczegóły ???
Reach a Blogger partnerem Golden Marketing Conference!
Już 1-2 kwietnia odbędzie się kolejna poznańska edycja Golden Marketing Conference, która już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Projekt jest regularnie realizowany od 2015 roku, a w trakcie dotychczasowych 7 edycji wzięło udział ponad 3500 uczestników. Prelegentami GMC są najwięksi eksperci branży, którzy opowiadają o najnowszych trendach, spektakularnych kampaniach i nowych narzędziach marketingowych.
Reach a Blogger partnerem eTrade Show 2020!
Już 5 marca 2020, w prestiżowej części PGE Narodowego- Business Club odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla branży eCOMMERCE. 7 godzin, 100 rozwiązań dla e-commerce, 3 sceny konferencji, 26 prelegentów. Unikatowe wydarzenia towarzyszące, prestiżowa lokalizacja.
Dowiedz się czego potrzebuje Twój eBiznes, jak wyróżnić sklep internetowy w tłumie, jak sprzedawać za granicę przez Internet?
Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce!
Artykuły sponsorowane i adevrtoriale coraz częściej zastępowane przez publikacje sponsorowane u influencerów i blogerów
Artykuły sponsorowane i advertoriale w prasie to atrakcyjne rozwiązanie dla reklamodawców. Ich treść jest często bardziej atrakcyjna dla czytelników niż zawartość typowych reklam. Pełne kolumny reklamowe często podświadomie są omijane przez czytelników, którzy szukają treści i unikają komunikacji płatnej. Artykuły sponsorowane mają tę zaletę, że stawiają na content marketing i starają się zaabsorbować odbiorcę atrakcyjną treścią. Dobrą alternatywą dla publikacji sponsorowanych w dziennikach, magazynach ilustrowanych są współprace z twórcami internetowymi.
Reach a Blogger partnerem 14 edycji semKRK!
14 edycja semKRK odbędzie się już 6 marca 2020 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha. Tym razem na scenie wystąpi 7 prelegentów, którzy wygłoszą prezentację z zakresu SEO i SEM.