Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Reach a Blogger oficjalnym partnerem medialnym Mobile Trends!


Wydawać się może, że pandemia odeszła w zapomnienie. Ludzie beztrosko spotykają się dziś w centrach miast, a w sklepach ponownie przewijają się tłumy. To jednak nic bardziej mylnego. Wirus wpłynął na przedsiębiorców i wiele firm. Dotknął też branżę konferencyjną. Z tego powodu organizatorzy muszą dostosowywać się do nowych realiów. Coraz więcej konferencji jest organizowanych online. W takiej też formule już 8 – 9 października odbędzie się najbliższa, specjalna edycja wydarzenia Mobile Trends, które doskonale jest znane w branży mobile, IT, commerce czy bankowości.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger pobiera 15% prowizji – jest to najniższa prowizja na rynku i zawsze transparentna


Czy wiesz, że nasza platforma Reach a Blogger pobiera tylko 15% prowizji od współprac między Reklamodawcami i Influencerami? To najniższa stawka na rynku ?

Czytaj więcej

Już za momencik spotykamy się na Golden Marketing Conference!


Bardzo nam miło, że już w najbliższy poniedziałek i wtorek będziemy mogli się spotkać na Golden Marketing Conference w Poznaniu. Reach a Blogger ma przyjemność być partnerem tego wydarzenia.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem tegorocznego Kongresu Online Marketing!


Kongres Online Marketing – po raz pierwszy w wersji online’owej odbędzie się
16-17 września 2020. Jest to konferencja marketingowa, która łączy w sobie solidną dawkę wiedzy wraz z festiwalowym klimatem. Kongres Online Marketing to dwudniowa przygoda pełna inspiracji, praktyki i ciekawostek branżowych, która składa się z prelekcji online i warsztatów stacjonarnych. Poznamy najnowsze trendy i nadchodzące zmiany w marketingu oraz tajniki content marketingu, najlepsze praktyki UX’owe oraz zasady skutecznej promocji w social mediach oraz Google Ads’ach.

Czytaj więcej

Reach a Blogger został partnerem semKRK #15


15 edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem Golden Marketing Conference! #WracamyDoGry


Dzięki systematycznemu znoszeniu obostrzeń przez rząd branża MICE wraca do pracy. To wiadomość, na którą czekaliśmy od dawna – komentuje Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP. – Jesteśmy w pełni przygotowani, by w nowych warunkach sanitarnych przyjąć na wydarzenia gości i wystawców – dodaje. Grupa MTP #WracaDoGry i już 14-15 września w Poznaniu zaprasza na  Golden Marketing Conference – dwudniowe wydarzenie skierowane do specjalistów branży marketingowej.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem kolejnej edycji eTradeShow!


III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER.pl wprowadza do swojej oferty publikacje sponsorowane w podcastach


Reach a Blogger poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.

Czytaj więcej

Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl wzrosły w I półroczu o 11 proc. r/r pomimo pandemii


Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 324 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc., pomimo zawirowań związanych z epidemią Covid-19. Platforma pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2020 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Oceanic, Propharma, Shumee, ESKK, Comarch, Audience Network, Digital Hill. W I półroczu na platformie przybyło prawie 900 mediów i ponad 1900 nowych użytkowników (klientów). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 11 tys. podmiotów, a na platformie jest już ponad 6 tys. aktywnych ofert od influencerów. Jeszcze w tym roku REACHaBLOGGER planuje rozpoczęcie ekspansji zagranicznej.

Czytaj więcej

Raport z badania: Koronawirus, a rynek influencerów w Polsce


Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy marketerów (reklamodawców) korzystających z usług influencerów w różnych modelach zakupowych. W badaniu wzięło udział 150 reklamodawców. Badanie zostało przeprowadzone w okresie 14-27 kwietnia 2020, więc są to świeże i naszym zdaniem bardzo interesujące dane na temat rynku influencerskiego dotkniętego skutkami epidemii. Jest to też pierwszy tego rodzaju raport. Mamy nadzieję, że jego lektura będzie dla Was ciekawym doświadczeniem zawodowym i pomocnym źródłem danych w decyzjach biznesowych. Z publikacji dowiecie się tego na ile ucierpi rynek, kto straci, a komu wzrośnie. Zapraszamy.

Czytaj więcej

ReachaBlogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”


Nasza akcja: Miło nam poinformować, że nasza akcja „Informuj odpowiedzialnie” dobiegła końca i udało się nam wyłonić Twórców, którzy wykazali się szczególnym zaangażowaniem i pozytywną aktywnością w trakcie trwania epidemii. Ich działalność w sieci szerzyła dobre praktyki, rozpowszechniała rzetelne informacje oraz wspierała odbiorców. Bardzo Wam za to dziękujemy ❤️?

Czytaj więcej

Nowe funkcje na platformie Reach a Blogger – wersja 2.6


W ciągu ostatnich tygodni intensywnie pracowaliśmy nad aktualizacją platformy. Pojawiły się nowe funkcje oraz usprawnione zostało działanie kilku wcześniejszych funkcjonalności. Zmiany dotyczą głównie panelu Reklamodawcy oraz w mniejszym stopniu panelu Influencera, jednakowoż zmiany wprowadzone w panelu Reklamodawcy powinny z czasem podnieść poziom satysfakcji Influencerów w związku z tym, że powinna się zwiększyć ilość transakcji zawierana przez platformę.

Czytaj więcej

Badanie: Koronawirus, a rynek influencerów w Polsce


Drodzy Reklamodawcy. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w badaniu na temat tego na ile branża influencerska w Polsce zmieni się na skutek epidemii koronawirusa. Chcemy dowiedzieć się czy i jakie zmiany zajdą na rynku. Wierzymy, że zarówno badanie, jak i raport, który przygotujemy na jego podstawie, będą dla Was ciekawym doświadczeniem zawodowym i źródłem przydatnej wiedzy biznesowej. Dodatkowo, dla wszystkich, którzy poświęcą czas na wypełnienie ankiety mamy promocję: darmowy e-mailing do Influencerów w systemie Reach a Blogger.

Czytaj więcej

Akcja: „Informuj odpowiedzialnie” – platforma Reach a Blogger apeluje do Twórców internetowych o rzetelne informowanie o epidemii i przyznaje im medale za szerzenie dobrych praktyk


Drodzy Twórcy, jest Was około 6 000 zrzeszonych w Reach a Blogger. To duża liczba. Wasza zsumowana ilość followersów wynosi 77 milionów, a zsumowana ilość użytkowników blogów webowych wynosi 64 miliony. Przyznacie sami, że to duże liczby, i duża odpowiedzialność Twórców internetowych w zakresie komunikacyjnym na temat COVID-19. Obserwujemy dojrzałość i wyważony ton w dużej części publikacji. Dzięki za to. Jednak część Twórców wciąż publikuje lub szeruje niesprawdzone informacje. Apelujemy o porządne weryfikowanie opinii, które do Was docierają oraz o odpowiedzialne podejście do tworzenia kontentu. To ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie możecie realnie pomóc społeczeństwu szerząc dobre praktyki i rozporządzenia, a także dobrego ducha, bo to też jest nam wszystkim potrzebne.

Czytaj więcej

Wiosenna Promocja na Reach a Blogger


Drodzy Reklamodawcy i Twórcy wiemy, że dla Was ten czas jest wyjątkowo trudny. Wiele biznesów znalazło się pod dużą presją, musi stawiać czoła niewiadomemu. Inni mają wyzwania dużych szans stojących przed nimi i muszą poradzić sobie z tymi wyzwaniami organizacyjnie i finansowo. W zespole RaB od tygodnia naradzaliśmy się nad tym jakie rozwiązania możemy zaproponować, aby pomóc w tym trudnym okresie polskiemu biznesowi, a jednocześnie utrzymać naszą własną dynamikę i wesprzeć Twórców, dla których ten czas będzie trudny. Wymyśliliśmy, że wprowadzimy szereg rabatów na usługi Reach a Blogger. Oto pierwsza z naszych inicjatyw. Szczegóły poniżej.

Czytaj więcej

Bezpieczny influencer marketing: platforma Reach a Blogger odpowiedzią na aktualne potrzeby


Chcielibyśmy dać Wam znać, że platforma https://ReachABlogger.pl umożliwia bezpieczny biznes na linii Reklamodawca – Influencer. O ile oczywiście ktoś planuje realizować działania marketingowe. Ale z jednej strony, wiele firm i agencji, potrzebuje kontynuować otwarte projekty. Nasza platforma umożliwia im wypracowanie oszczędności w takich projektach, dzięki atrakcyjnym cenom oraz oszczędności czasu. Z drugiej strony, nowa sytuacja rynkowa stawia przed wieloma biznesami e-commerce wyzwania szybkiego dotarcia do odbiorców z informacją o swoich usługach i produktach. Zapewniamy bezpieczny i niezakłócony influencer marketing dzięki pełnej digitalizacji wszystkich procesów oraz dzięki 100% #homeoffice zespołu. Poznajcie szczegóły ???

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem Golden Marketing Conference!


Już 1-2 kwietnia odbędzie się kolejna poznańska edycja Golden Marketing Conference, która już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Projekt jest regularnie realizowany od 2015 roku, a w trakcie dotychczasowych 7 edycji wzięło udział ponad 3500 uczestników.  Prelegentami GMC są najwięksi eksperci branży, którzy opowiadają o najnowszych trendach, spektakularnych kampaniach i nowych narzędziach marketingowych.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem eTrade Show 2020!


Już 5 marca 2020, w prestiżowej części PGE Narodowego- Business Club odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla branży eCOMMERCE.  7 godzin, 100 rozwiązań dla e-commerce, 3 sceny konferencji, 26 prelegentów. Unikatowe wydarzenia towarzyszące, prestiżowa lokalizacja. 

 

Dowiedz się czego potrzebuje Twój eBiznes, jak wyróżnić sklep internetowy w tłumie, jak sprzedawać za granicę przez Internet?

 

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce!

Czytaj więcej

Artykuły sponsorowane i adevrtoriale coraz częściej zastępowane przez publikacje sponsorowane u influencerów i blogerów


Artykuły sponsorowane i advertoriale w prasie to atrakcyjne rozwiązanie dla reklamodawców. Ich treść jest często bardziej atrakcyjna dla czytelników niż zawartość typowych reklam. Pełne kolumny reklamowe często podświadomie są omijane przez czytelników, którzy szukają treści i unikają komunikacji płatnej. Artykuły sponsorowane mają tę zaletę, że stawiają na content marketing i starają się zaabsorbować odbiorcę atrakcyjną treścią. Dobrą alternatywą dla publikacji sponsorowanych w dziennikach, magazynach ilustrowanych są współprace z twórcami internetowymi.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 14 edycji semKRK!


14 edycja semKRK odbędzie się już 6 marca 2020 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha. Tym razem na scenie wystąpi 7 prelegentów, którzy wygłoszą prezentację z zakresu SEO i SEM.

Czytaj więcej