Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Brak weny? 7 pomysłów jak pokonać niemoc twórczą


Zmagali się z nią chyba wszyscy. Od najwybitniejszych pisarzy, kompozytorów i malarzy, po zwykłych ludzi, którzy od czasu do czasu stają wobec konieczności napisania prostego maila, urzędowego pisma, czy imieninowych życzeń dla bliskiej osoby. Blogosfera i content marketing też znają ten ból. Blokada, niemoc twórcza, kryzys czy brak weny to tylko niektóre określenia jednej i tej samej gęstej chmury, która co jakiś czas spowija kreatywne umysły. Jak ją rozproszyć? Jak sobie z nią radzić? Oto nasze propozycje.

 

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER nawiązuje współpracę z Patronite!


Wspólne cele – 

Celem REACHaBLOGGER od zawsze było łączenie reklamodawców z twórcami i umożliwienie im współpracy na przejrzystych warunkach.

Celem Patronite od początku było stworzenie platformy, która umożliwiałaby wspieranie swoich ulubionych Artystów, Youtuberów, Blogerów – jednym słowem Twórców.

 

Czytaj więcej

Pimp my blog czyli 10 porad jak uatrakcyjnić swoje wpisy


Jak cię widzą, tak cię piszą – mówi znane przysłowie. W przypadku blogosfery możemy nawet powiedzieć – jak cię widzą, tak cię czytają. Jeżeli kiedykolwiek zdecydowałeś się na wybór bądź odrzucenie jakiegoś produktu ze względu na opakowanie, to z całą pewnością wiesz, o co chodzi. Dziś opowiemy, jak uatrakcyjnić blog i dlaczego to takie ważne.

 

Czytaj więcej

Finanse na platformie REACHaBLOGGER – podsumowanie 2016


Ostatnio przedstawialiśmy Wam podsumowanie [tu: link] o zarejestrowanych użytkownikach na platformie.

Pokopaliśmy trochę głębiej, dzięki czemu uświadomiliśmy sobie, że trzeci rok działalności REACHaBLOGGER.pl zaowocował nie tylko przekroczeniem poziomu 3000 zarejestrowanych blogów, ale także wzrostem przychodów – aż o 100%! Liczba kupionych wpisów sponsorowanych wzrosła natomiast o połowę. Do współpracy z naszą platformą dołączyły nowe marki, m.in.: Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, rankomat.pl, Raiffeisen POLBANK, a także wiele agencji reklamowych i domów mediowych.

 

Czytaj więcej

Blogi na platformie REACHaBLOGGER – podsumowanie 2016


Drodzy,
koniec roku i początek nowego to zawsze dobra okazja do podsumowania. Dlatego pokopaliśmy trochę na platformie i możemy Wam podać interesujące fakty w formie infografiki. Tuż przed końcem roku, rzutem na taśmę, przekroczyliśmy liczbę trzech tysięcy (!!!) zarejestrowanych u nas blogów – teraz nie pozostało nam nic innego jak mierzyć wyżej 🙂
Bardzo Wam – nasi Blogerzy i Klienci – dziękujemy za zaufanie i obiecujemy, że będzie jeszcze lepiej!

 

Czytaj więcej

Ranking najbardziej wpływowych blogerów 2016


Jak co roku znany bloger Tomek Tomczyk (Jason Hunt) ogłasza swój ranking blogerów.
Bardzo interesujące zestawienie, serdecznie polecamy.

 

Czytaj więcej

Twój blog nie angażuje? Oto prawdopodobne przyczyny.


Prowadzisz bloga? Masz czasem wrażenie, że tak świetnie przygotowany przez Ciebie post nie wzbudził żywiołowej dyskusji i nie spowodował lawiny komentarzy? A może Twoi czytelnicy wydają się nieco… ospali? Prawdopodobnie popełniasz któryś z tych błędów. Oczywistością wydaje się, że zarabianie na blogu wymaga odbiorców, którzy wchodzą w interakcję z tekstem, ale też dyskutują między sobą. To właśnie ich aktywność silnie wpływa na zainteresowanie potencjalnych reklamodawców Twoim blogiem. Co zrobić, żeby nie odstraszyć klientów? Przede wszystkim unikaj tych 7 praktyk.
 

Czytaj więcej

10 zasad owocnej współpracy blogera z klientem


O współpracy marki z blogerem napisano już całkiem sporo. Istota współpracy zakłada obecność także drugiej strony w całym przedsięwzięciu. Z nią powinniśmy się liczyć szczególnie wtedy, gdy nie jesteśmy sławnymi influencerami, a poważnie myślimy o zarabianiu na blogu. Jak przyciągnąć zleceniodawców i jak uniknąć poważnych wpadek? O tym opowiadamy w dzisiejszym wpisie.

 

Czytaj więcej

10 zasad owocnej współpracy z blogerami


O tym, że współpraca z blogerem się opłaca, wie chyba każdy, kto poważnie myśli o promowaniu swojej marki w sieci.
Jeżeli jednak wydaje Ci się, że w kontaktach z wpływowym influencerem możesz sobie pozwolić na wiele, to uważaj.
Ten tekst uchroni nie tylko Ciebie i Twoją markę przed poważną wtopą, ale także przed złą sławą w całej blogosferze.

 

Czytaj więcej

Wielkie kalendarium imprez blogerskich– dlaczego powinieneś tam być?


Już od kilku lat imprezy blogerskie gromadzą wokół siebie szerokie grono autorów. Uczestnikami tych wydarzeń są zarówno hobbyści, pasjonaci, jak również ci, którzy z blogowania uczynili pełnoetatowy zawód. Po co brać udział w tego typu eventach i dlaczego cieszą się one tak dużym zainteresowaniem? O tym opowiemy w dzisiejszym poście.

 

Czytaj więcej