Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Konferencja Content Marketing Manager


20 października 2017 roku w Warszawie odbyła się konferencja organizowana przez Magazyn Online Marketing – Content Marketing Manager. Czworo prelegentów wystąpiło podczas wydarzenia i opowiedziało uczestnikom o najważniejszych elementach content marketingu.

 

Czytaj więcej

Badanie satysfakcji influencerów [infografiki]


Coraz częściej influencerzy podejmują współpracę z markami. Czy są z niej usatysfakcjonowani? Jak ją oceniają? 

 

Czytaj więcej

Blog Matters 2017


W ubiegły weekend mieliśmy okazję gościć w Mielnie, na kolejnej edycji spotkań Blog Matters. To nadmorskie spotkanie blogerskie, na którym stawia się przede wszystkim na pogłębianie wiedzy i dzielenie się doświadczeniami ze specjalistami w swoich dziedzinach.

 

Czytaj więcej

Poznaj pełną ofertę Reach a Blogger


Mamy już ponad 12 000 zarejestrowanych użytkowników (i klientów, i blogerów). Natomiast nasza platforma notuje ponad 20 000 sesji miesięcznie. Oznacza to, że część zainteresowanych klientów lub blogerów przegląda zawartość bez rejestracji (która jest darmowa i do niczego nie zobowiązuje). Dla nich właśnie przygotowaliśmy listę zawartości serca naszej platformy, czyli panelu do zakupu publikacji reklamowych:
 

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem See Bloggers!


Został już niecały miesiąc do jednego z największych wydarzeń blogowych w Polsce! Mowa o SeeBloggers! Już 22. lipca w Gdyni rozpocznie się festiwal twórców internetowych i Influencerów. My będziemy, Was też nie może zabraknąć 😊

 

Czytaj więcej

InfoShare 2017


Ponad 5 tysięcy uczestników z całego świata, 120 mówców na pięciu różnych scenach, 200 startupów oraz około 150 inwestorów… Do tego interesujące warsztaty i spotkania oraz mnóstwo atrakcji dodatkowych, jak koncerty i rejs statkiem. Jednym słowem – infoShare 2017.
 

Czytaj więcej

Reachablogger.pl w raporcie CONTENT MARKETING 2017


Interaktywnie.com to ekspercki magazyn zajmujący się szeroko pojętym marketingiem interaktywnym. Redakcja codziennie buszuje w internecie, żeby poznać najnowsze trendy z digital marketingu, content marketingu, blog marketingi, SEM/SEO, lead generation oraz ogólnej promocji. Ale to, co najważniejsze – przekazuje zdobytą wiedzę swoim czytelnikom.
 

Czytaj więcej

Blogotok – czyli dlaczego warto jeździć na wydarzenia blogowe


W ubiegłą sobotę mieliśmy niesamowitą przyjemność gościć na 6. edycji Blogotoku. To cykliczna impreza, zrzeszająca, na ten jeden dzień w roku, Blogerów z całej Polski w Kielcach. Jest to na pewno świetne wydarzenie dla każdego ze świata blogosfery. Kielce odwiedzają początkujący i doświadczeni gracze; ci, którzy piszą o lajfstajlu i ci, którzy specjalizują się tylko w konkretnych kategoriach –  jednym słowem, wszyscy 😊.
 

Czytaj więcej

RUSZAMY Z KALENDARIUM WYDARZEŃ BLOGOWYCH!


Cały czas staramy się udoskonalać platformę i stronę tak, byście Wy mogli jeszcze łatwiej i szybciej cieszyć się z jej możliwości. Dlatego z przyjemnością chcemy zaprezentować Wam nową zakładkę Kalendarium!
 

Czytaj więcej

22-23 lutego będziemy w Krakowie na Targach rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych


Cieszymy się, że będziemy mogli wziąć udział w jednych z większych Targach Branży IT, E-commerce w Polsce. Was również serdecznie zapraszamy do przybycia. Jeśli chcecie odebrać darmową wejściówkę  -> http://www.mobile-it.com.pl/dla-odwiedzajacych/rejestracja-odwiedzajacych.html

 

Czytaj więcej

Brak weny? 7 pomysłów jak pokonać niemoc twórczą


Zmagali się z nią chyba wszyscy. Od najwybitniejszych pisarzy, kompozytorów i malarzy, po zwykłych ludzi, którzy od czasu do czasu stają wobec konieczności napisania prostego maila, urzędowego pisma, czy imieninowych życzeń dla bliskiej osoby. Blogosfera i content marketing też znają ten ból. Blokada, niemoc twórcza, kryzys czy brak weny to tylko niektóre określenia jednej i tej samej gęstej chmury, która co jakiś czas spowija kreatywne umysły. Jak ją rozproszyć? Jak sobie z nią radzić? Oto nasze propozycje.

 

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER nawiązuje współpracę z Patronite!


Wspólne cele – 

Celem REACHaBLOGGER od zawsze było łączenie reklamodawców z twórcami i umożliwienie im współpracy na przejrzystych warunkach.

Celem Patronite od początku było stworzenie platformy, która umożliwiałaby wspieranie swoich ulubionych Artystów, Youtuberów, Blogerów – jednym słowem Twórców.

 

Czytaj więcej

Pimp my blog czyli 10 porad jak uatrakcyjnić swoje wpisy


Jak cię widzą, tak cię piszą – mówi znane przysłowie. W przypadku blogosfery możemy nawet powiedzieć – jak cię widzą, tak cię czytają. Jeżeli kiedykolwiek zdecydowałeś się na wybór bądź odrzucenie jakiegoś produktu ze względu na opakowanie, to z całą pewnością wiesz, o co chodzi. Dziś opowiemy, jak uatrakcyjnić blog i dlaczego to takie ważne.

 

Czytaj więcej

Finanse na platformie REACHaBLOGGER – podsumowanie 2016


Ostatnio przedstawialiśmy Wam podsumowanie [tu: link] o zarejestrowanych użytkownikach na platformie.

Pokopaliśmy trochę głębiej, dzięki czemu uświadomiliśmy sobie, że trzeci rok działalności REACHaBLOGGER.pl zaowocował nie tylko przekroczeniem poziomu 3000 zarejestrowanych blogów, ale także wzrostem przychodów – aż o 100%! Liczba kupionych wpisów sponsorowanych wzrosła natomiast o połowę. Do współpracy z naszą platformą dołączyły nowe marki, m.in.: Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, rankomat.pl, Raiffeisen POLBANK, a także wiele agencji reklamowych i domów mediowych.

 

Czytaj więcej

Blogi na platformie REACHaBLOGGER – podsumowanie 2016


Drodzy,
koniec roku i początek nowego to zawsze dobra okazja do podsumowania. Dlatego pokopaliśmy trochę na platformie i możemy Wam podać interesujące fakty w formie infografiki. Tuż przed końcem roku, rzutem na taśmę, przekroczyliśmy liczbę trzech tysięcy (!!!) zarejestrowanych u nas blogów – teraz nie pozostało nam nic innego jak mierzyć wyżej 🙂
Bardzo Wam – nasi Blogerzy i Klienci – dziękujemy za zaufanie i obiecujemy, że będzie jeszcze lepiej!

 

Czytaj więcej

Ranking najbardziej wpływowych blogerów 2016


Jak co roku znany bloger Tomek Tomczyk (Jason Hunt) ogłasza swój ranking blogerów.
Bardzo interesujące zestawienie, serdecznie polecamy.

 

Czytaj więcej

Twój blog nie angażuje? Oto prawdopodobne przyczyny.


Prowadzisz bloga? Masz czasem wrażenie, że tak świetnie przygotowany przez Ciebie post nie wzbudził żywiołowej dyskusji i nie spowodował lawiny komentarzy? A może Twoi czytelnicy wydają się nieco… ospali? Prawdopodobnie popełniasz któryś z tych błędów. Oczywistością wydaje się, że zarabianie na blogu wymaga odbiorców, którzy wchodzą w interakcję z tekstem, ale też dyskutują między sobą. To właśnie ich aktywność silnie wpływa na zainteresowanie potencjalnych reklamodawców Twoim blogiem. Co zrobić, żeby nie odstraszyć klientów? Przede wszystkim unikaj tych 7 praktyk.
 

Czytaj więcej

10 zasad owocnej współpracy blogera z klientem


O współpracy marki z blogerem napisano już całkiem sporo. Istota współpracy zakłada obecność także drugiej strony w całym przedsięwzięciu. Z nią powinniśmy się liczyć szczególnie wtedy, gdy nie jesteśmy sławnymi influencerami, a poważnie myślimy o zarabianiu na blogu. Jak przyciągnąć zleceniodawców i jak uniknąć poważnych wpadek? O tym opowiadamy w dzisiejszym wpisie.

 

Czytaj więcej

10 zasad owocnej współpracy z blogerami


O tym, że współpraca z blogerem się opłaca, wie chyba każdy, kto poważnie myśli o promowaniu swojej marki w sieci.
Jeżeli jednak wydaje Ci się, że w kontaktach z wpływowym influencerem możesz sobie pozwolić na wiele, to uważaj.
Ten tekst uchroni nie tylko Ciebie i Twoją markę przed poważną wtopą, ale także przed złą sławą w całej blogosferze.

 

Czytaj więcej

Wielkie kalendarium imprez blogerskich– dlaczego powinieneś tam być?


Już od kilku lat imprezy blogerskie gromadzą wokół siebie szerokie grono autorów. Uczestnikami tych wydarzeń są zarówno hobbyści, pasjonaci, jak również ci, którzy z blogowania uczynili pełnoetatowy zawód. Po co brać udział w tego typu eventach i dlaczego cieszą się one tak dużym zainteresowaniem? O tym opowiemy w dzisiejszym poście.

 

Czytaj więcej