Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Czy blogowanie w erze YouTube ma jakikolwiek sens?


Zdecydowana większość ludzi woli oglądać dziś filmy wideo, dlatego pisanie na blogu nie ma najmniejszego sensu. Tym zdaniem właściwie można by zakończyć wywód, odłączyć klawiaturę od komputera i zacząć ćwiczyć prezencję przed obiektywem. Rzecz w tym, że nie do końca. Ludzie blogują i vlogują, i skaczą po jeszcze innych kanałach, a obecność słowa pisanego w sieci wydaje się nie mieć końca. O co więc chodzi?

 

Czytaj więcej

Zaczynasz blogować?
Oto 5 rzeczy, o których powinieneś pamiętać.


Być może nie ma nic prostszego niż założenie bloga. Być może nie ma nawet nic łatwiejszego od napisania na nim od czasu do czasu paru zdań. Przed rozpoczęciem zamieszczania wpisów na blogu zadaj sobie jednak parę pytań. Czy chcesz, żeby Twoje posty przyciągały i angażowały coraz to nowych użytkowników? Czy myślisz też o zarabianiu za pomocą bloga? Jeżeli tak, wykonaj tych 5 prostych kroków zanim przystąpisz do tworzenia i publikowania Twojego contentu.

 

Czytaj więcej

Czy długość ma znaczenie?
O wpisach na blogu słów kilka


Jak długi powinien być skuteczny i angażujący wpis na blogu? W powszechnym przekonaniu użytkownicy tylko skanują wzrokiem treści publikowane w internecie i nie wchodzą w dłuższą interakcję z czytanym tekstem. Czy na pewno tak jest? Czy zbyt długi wpis na blogu z całą pewnością zmniejsza zaangażowanie odbiorców? A może miara stosunku długości posta do jego skuteczności w ogóle nie istnieje? O tym przeczytasz poniżej.
 

Czytaj więcej

5 typów osiągających sukces Youtuberów


Na czym zasa­dza się suk­ces takich digi­tal influ­en­ce­rów jak PewDie­Pie czy FineBro­thers? Co spra­wiło, że ich vlogi osią­gnęły tak osza­ła­mia­jącą popu­lar­ność? Jak (i czy w ogóle warto) się na nich wzo­ro­wać?

 

Czytaj więcej

5 sygnałów, które świadczą o tym, że zaczynasz być digital influencerem


Digi­tal influ­en­cer – osoba, która poprzez swoją cyfrową dzia­łal­ność ma wpływ na opi­nie innych osób. Do grupy tej należą blog­gerzy i vlo­ge­rzy, któ­rzy za pomocą swo­ich blo­gów i vlo­gów kie­rują uwagę czy­tel­ni­ków na okre­ślone tematy. Nie każdy blog­ger jest jed­nak influ­en­cerem. A czy Ty nim jesteś? Po czym możesz to poznać?

 

Czytaj więcej

10 błędów UX początkujących blogerów


Zakła­dasz swo­jego pierw­szego bloga? Marzy Ci się sława, fol­lo­we­rzy i nagrody w kon­kur­sach blog roku? Nie osią­gniesz tego, jeśli Twój blog będzie nie­uży­teczny. Innymi słowy mówiąc, jeśli nie zadbasz o to, by czy­tało się go wygod­nie, a archi­tek­tura infor­ma­cji była tak dopra­co­wana by wspie­rać i uła­twiać korzy­sta­nie z Two­jego bloga. Jakie błędy w zakre­sie UX popeł­niają począt­ku­jący blo­ge­rzy?

 

Czytaj więcej

Jakie oferty współpracy blogerzy odrzucają najczęściej?


Udział blogerów i youtu­be­rów w pro­mo­cji i budo­wa­niu świa­do­mo­ści marki wśród nabyw­ców jest coraz szer­szy i częst­szy. Docie­rają oni pre­cy­zyj­nie do targetu marki i ofe­rują znacz­nie wię­cej niż zasięg. Pozwa­lają na dwu­stronną komu­ni­ka­cje mię­dzy użyt­kow­ni­kami a marką. Dla wielu marek taka współ­praca jest jed­nak dość trudna. Dla­czego? Ponie­waż popeł­niają pod­sta­wowe błędy, przez które blo­gerzy odrzu­cają oferty współ­pracy. Jakie to błędy?
 

Czytaj więcej

Jak zostać digital influencerem?


Digi­tal infu­lu­en­cer czyli ktoś, kto nie tylko zdo­był w sieci popu­lar­ność ale rów­nież jest czy­tany dla­tego, że jego czy­tel­nicy liczą się z jego zda­niem i opi­niami to marze­nie każ­dego blog­gera. Jak zostać taką osobą? Jak spra­wić, by Twój blog był opi­nio­twór­czy?
 

Czytaj więcej

Kreowanie leadu za pomocą blogosfery


Współpraca z blogerami to nie tylko budowanie wizerunku czy zasięgu własnej marki. To również szansa na tworzenie leadów – zwłaszcza jeśli w rozumieniu nowoczesnego lejka sprzedaży odejdziemy od starego modelu AIDA w kierunku nowoczesnego lejka: „świadomość, nauczanie, zaangażowanie” – jaki buduje content marketing.
 

Czytaj więcej

Gala Twórców Blog Roku i Video Roku


Już od 2005 roku portal Onet.pl organizuje konkurs na najlepszy polskojęzyczny blog. Dwa lata po pierwszej edycji postanowiono rozszerzyć formułę i objąć nią całą blogosferę (początkowo dotyczył on tylko stron zrzeszonych na platformie blog.onet.pl) dzięki czemu w krótkim czasie tytuł Blogera Roku wg. Onet.pl stał się jedną z najbardziej prestiżowych nagród dla polskich blogerów.

 

Czytaj więcej