Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Reach a Blogger partnerem 13. Forum Marketingu Zintegrowanego!


9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego 🙂 Jeden intensywny dzień, na którym będą omawiane zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa, a marketerzy, agencje, uczelnie, media, domy produkcyjne i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Czytaj więcej

UOKIK sprawdzi czy publikacje sponsorowane influencerów są prawidłowo oznaczone


Właśnie ruszyło postępowanie wyjaśniające prowadzone przez UOKIK. Pod lupę zostaną wzięte profile w social mediach i blogi. Sprawdzone zostanie na ile influencerzy, blogerzy, wydawcy oznaczają publikacje sponsorowane jako reklamy. Przypominamy przy tej okazji, że oznaczanie tych wpisów jest konieczne, wymagane przez Regulamin Reach a Blogger i również określone w FAQ. Jeśli przypadkiem jakieś Twoje współprace z reklamodawcami nie są oznaczone jako sponsorowane („publikacja sponsorowana”, „artykuł sponsorowany”, „publikacja reklamowa”), to jest to najlepszy moment żeby je wyedytować pod tym kątem i zrobić te oznaczenia.

Czytaj więcej

Ogłaszamy nominowanych do finału Grand Video Awards 2021!


Ideą Grand Video Awards jest uhonorowanie twórców najbardziej kreatywnych filmów wideo w internecie. 

Wydarzenie odbędzie się 6 października w Kinie Iluzjon, podczas którego zostaną ogłoszeni Laureaci konkursu. Całość wydarzenia będzie transmitowana live na www.grandvideoawards.pl, press.pl, wp.pl oraz na kanałach Press i GVA na Facebooku. 

Reach a Blogger jako partner medialny tego wydarzenia zna nominowanych do finału konkursu GVA!

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger partnerem Konferencji Launch z E-commerce „Sprzedaż na ostrzu noża”


Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force. Partnerem wydarzenia jest nasza platforma Reach a Blogger.

Czytaj więcej

Jak zabezpieczyć stronę blogera i influencera opartą na WordPressie?


Wszyscy influencerzy bądź blogerzy związani z influencer marketingiem i korzystający z  popularnej platformy WordPress powinni mieć na uwadze ryzyko związane z atakami hakerskimi na ich stronę – zjawisko cyberprzestępczości jest w ostatnich latach coraz silniejsze. Reach a Blogger podpowiada Wam jak zabezpieczyć witrynę opartą na WordPressie przed atakami w sieci. Istnieje wiele skutecznych rozwiązań, a jednym z nich jest właściwy wybór VPN, dzięki czemu możliwe będzie uniknięcie ataku.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem IV edycji eTradeShow!


Już 15 września 2021, w prestiżowej części PGE Narodowego, w Warszawie, odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla branży eCOMMERCE.

Cztery sceny konferencyjne, na których stanie ponad 40 prelegentów i godziny rozmów na temat rozwoju w branży. To wszystko czeka na odwiedzających IV edycji eTrade Show 🤗

Czytaj więcej

Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym 7. edycji Grand Video Awards!


Startuje VII edycja konkursu Grand Video Awards!

11 kategorii konkursowych oraz nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów- tak będzie wyglądała siódma edycja konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci.

Ponadto z wielką radością możemy oświadczyć, że Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym tegorocznej edycji Grand Video Awards!

Zgłoszenia filmów będą przyjmowane do 22 sierpnia 2021 roku przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej  👉 www.grandvideoawards.pl

Czytaj więcej

Reach a Blogger poleca: Jak dobrać kolory na stronę internetową?


Dobór schematu kolorystycznego dla witryny blogera lub influencera z pozoru jest łatwym zadaniem. Należy jednak kierować się czymś więcej niż tylko poczucie estetyki, bowiem właściwy dobór kolorów potrafi także podkreślić w oczekiwany przez nas sposób poszczególne komunikaty, a nawet odgrywać znaczenie na poziomie emocjonalnym odbiorcy. Blogerze, w niniejszym poradniku dowiesz się jaki schemat barw będzie najkorzystniejszy dla Twojej witryny internetowej 🌈

 

Czytaj więcej

Czym jest Zlecenie i jak z niego korzystać?


Zlecenia są rodzajem briefu, który publikujesz na platformie Reach a Blogger w celu zebrania ofert od influencerów. Zasadniczo na platformie można kupować z Katalogu ofert od konkretnych influencerów znając ich warunki lub opublikować Zlecenie i czekać na oferty influencerów dopasowane do tego Zlecenia.
W związku z wdrożeniem nowej formy Zlecenia mamy małą niespodziankę.

Czytaj więcej

Dla Influencerów: Jesteś zarejestrowana/y na platformie i co dalej?


Wprawdzie nasza platforma jest zaprojektowana tak żeby z jej obsługą poradził sobie każdy kto robi choćby zakupy na Allegro, ale wiadomo, że pierwsze kroki na Reach a Blogger mogą być niepewne. Stąd krótki przewodnik dla Influencerów jak się u nas odnaleźć.
Warto przypomnieć na wstępie dwie rzeczy. Reach a Blogger jest dla wszelkiego rodzaju twórców internetowych: Influencerów, Blogerów, Instagramerów, YouTuberów, TikTokerów, Podcasterów, a nawet influencerów Twittera, Linkedina, Pinteresta oraz innych mniej popularnych platform.
No i najważniejsze. Rejestracje, posiadanie konta są darmowe. Pobieramy opłaty dopiero jak influencer zarobi – 15% prowizji od każdej współpracy. Jest to najniższa marża na rynku i do tego w pełni transparenta. Zapraszamy 😉

Czytaj więcej

Jak briefować influencera do efektywnej współpracy?


Podstawą udanej współpracy jest precyzyjny brief. Mając na uwadze różnice pomiędzy Instagramem, TikTokiem, YouTubem lub blogami webowymi poniżej przedstawiamy przepis na uniwersalny i skuteczny brief. Brief powinien być używany przy publikowaniu zleceń na platformie Reach a Blogger.

Może być też wykorzystywany do zawierania współprac z Katalogu ofert (w takim przypadku trzeba go umieścić w formularzu Kup teraz lub Zaproponuj cenę).
Jeśli nie posiadasz zasobów do samodzielnego prowadzenia kampanii influencerskich na platformie, możesz zbriefować Reach a Blogger. W tym celu możesz pobrać template briefu do współpracy z influencerami – link na końcu artykułu  🤗

Czytaj więcej

Raport z badania: Polski rynek influencer marketingu w 2021 oraz platforma Reach a Blogger w ocenach reklamodawców


Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy reklamodawców korzystających z usług influencerów w różnych modelach zakupowych. Badanie zostało przeprowadzone w lutym 2021, więc są to świeże i naszym zdaniem bardzo interesujące dane na temat rynku influencerskiego. Celem badania było spojrzenie na to jaki wpływ na rynek w Polsce wywarła pandemia, jak ten rynek się zmienił w ciągu ostatniego roku, oraz jak jest oceniana  platforma ReachABlogger.pl.
Na podstawie zebranych danych wyciągamy dość ciekawe wnioski. Mamy nadzieję, że lektura raportu będzie dla Was interesującym doświadczeniem zawodowym i pomocnym źródłem danych w decyzjach biznesowych. Zapraszamy 🤗

Czytaj więcej

Influencer marketing – 12 wiodących trendów w 2021 roku na podstawie badania Influencer Marketing Hub


W niniejszym artykule zebraliśmy dla Was kluczowe wnioski płynące z najnowszego raportu Influencer Marketing Benchmark Report 2021. To zupełnie świeża publikacja, na którą czeka rynek. Jak co roku, zawarto w nim wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród agencji marketingowych, przedstawicieli marek i innych specjalistów z branży influencer marketingu. Tym razem przebadano aż ponad 5000 osób, które podsumowały swoje doświadczenia z pracy w 2020 roku. Raport i badanie dotyczą rynku globalnego.

Czytaj więcej

Reach a Blogger został partnerem medialnym semKRK #16


16 edycja semKRK powtórnie odbędzie się on-line. Już 19 marca (piątek) niebieski, krakowsko-semowy Smok znów zawita na Wasze ekrany, a towarzyszyć mu będzie 9 ekspertów z branży SEO i SEM.

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER.PL utrzymał wyniki roczne w 2020 na poziomie z 2019, pomimo pandemii!


Przychody platformy ReachaBlogger.pl w 2020 roku wyniosły 685 tys. zł netto. Rok wcześniej – w 2019 r. – były niemal identyczne, wyniosły wtedy 695 tys. zł netto (co oznacza minimalny spadek o 1,4 proc.). Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. marki takie jak: Electrolux, ESKK, Atas, mBank czy Comarch 😎

Czytaj więcej

Badanie: Rynek influencerów w Polsce w roku 2021


Startujemy z kolejną ankietą, którą kierujemy do reklamodawców. Nowe badanie realizowane przez platformę ma na celu zdiagnozowanie stanu rynku, zachodzących procesów, sprawdzenie na ile i w jaki sposób wpłynęła na niego pandemia, oraz poznanie poziomu satysfakcji klientów używających platformy Reach a Blogger. Dla wszystkich uczestników mamy gratis: mailing o wartości 100 zł + VAT.

Czytaj więcej

Kalendarz okazji marketingowych na rok 2021


Zaobserwowaliśmy, że reklamodawcy czasami pod presją czasu kupują publikacje sponsorowane u influencerów. Ma to niejednokrotnie związek z różnymi okazjami marketingowymi. Jedne są bardziej oczywiste: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Black Friday, Cyber Monday. Inne są mniej oczywiste: start ferii zimowych, start Igrzysk Olimpijskich, Dzień Ziemi. Tak czy inaczej fajnie mieć to wszystko w jednym miejscu. W sumie zdefiniowaliśmy 47 okazji, które mogą być pretekstem do działań marketingowych w 2021 roku. Mamy nadzieję, że dzięki kalendarzowi łatwiej będzie Wam zaplanować działania z wyprzedzeniem.

Czytaj więcej

Jak wybrać influencera do współpracy w 2021 roku?


Jak w 2021 roku zabrać się za influencer marketing? Jak wybrać odpowiedniego influencera do współpracy?

Kiedy lepiej skorzystać z usług agencji, a kiedy z platformy Reach a Blogger?

Czytaj więcej

Jakiego rodzaju współprace z influencerami można zrealizować z pomocą platformy Reach a Blogger?


Sprzedaż, budowanie świadomości produktu, SEO, rekomendacje produktowe w Google, promocja aplikacji mobilnych, promocja biznesów lokalnych, prace kreatywne – to wszystko można realizować przy wsparciu influencerów, za pomocą naszej platformy 👌
Wiele celów można realizować równocześnie i w ten sposób zwiększać efektywność działań – zwiększać ROI 🤑

Czytaj więcej

Zmiany w Regulaminie i Polityce Prywatności platformy Reach a Blogger


Na wstępie życzymy w roku 2021 sukcesów i udanych współprac😉

Oby spełnił choć część pokładanych w nim nadziei 👍💰

Nowy rok to również zmiany w Regulaminie i Polityce Prywatności platformy https://ReachABlogger.pl.

Czytaj więcej