Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Raport z badania: Polski rynek influencer marketingu w 2021 oraz platforma Reach a Blogger w ocenach reklamodawców


Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy reklamodawców korzystających z usług influencerów w różnych modelach zakupowych. Badanie zostało przeprowadzone w lutym 2021, więc są to świeże i naszym zdaniem bardzo interesujące dane na temat rynku influencerskiego. Celem badania było spojrzenie na to jaki wpływ na rynek w Polsce wywarła pandemia, jak ten rynek się zmienił w ciągu ostatniego roku, oraz jak jest oceniana  platforma ReachABlogger.pl.
Na podstawie zebranych danych wyciągamy dość ciekawe wnioski. Mamy nadzieję, że lektura raportu będzie dla Was interesującym doświadczeniem zawodowym i pomocnym źródłem danych w decyzjach biznesowych. Zapraszamy 🤗

Czytaj więcej

Influencer marketing – 12 wiodących trendów w 2021 roku na podstawie badania Influencer Marketing Hub


W niniejszym artykule zebraliśmy dla Was kluczowe wnioski płynące z najnowszego raportu Influencer Marketing Benchmark Report 2021. To zupełnie świeża publikacja, na którą czeka rynek. Jak co roku, zawarto w nim wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród agencji marketingowych, przedstawicieli marek i innych specjalistów z branży influencer marketingu. Tym razem przebadano aż ponad 5000 osób, które podsumowały swoje doświadczenia z pracy w 2020 roku. Raport i badanie dotyczą rynku globalnego.

Czytaj więcej

Reach a Blogger został partnerem medialnym semKRK #16


16 edycja semKRK powtórnie odbędzie się on-line. Już 19 marca (piątek) niebieski, krakowsko-semowy Smok znów zawita na Wasze ekrany, a towarzyszyć mu będzie 9 ekspertów z branży SEO i SEM.

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER.PL utrzymał wyniki roczne w 2020 na poziomie z 2019, pomimo pandemii!


Przychody platformy ReachaBlogger.pl w 2020 roku wyniosły 685 tys. zł netto. Rok wcześniej – w 2019 r. – były niemal identyczne, wyniosły wtedy 695 tys. zł netto (co oznacza minimalny spadek o 1,4 proc.). Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. marki takie jak: Electrolux, ESKK, Atas, mBank czy Comarch 😎

Czytaj więcej

Badanie: Rynek influencerów w Polsce w roku 2021


Startujemy z kolejną ankietą, którą kierujemy do reklamodawców. Nowe badanie realizowane przez platformę ma na celu zdiagnozowanie stanu rynku, zachodzących procesów, sprawdzenie na ile i w jaki sposób wpłynęła na niego pandemia, oraz poznanie poziomu satysfakcji klientów używających platformy Reach a Blogger. Dla wszystkich uczestników mamy gratis: mailing o wartości 100 zł + VAT.

Czytaj więcej

Kalendarz okazji marketingowych na rok 2021


Zaobserwowaliśmy, że reklamodawcy czasami pod presją czasu kupują publikacje sponsorowane u influencerów. Ma to niejednokrotnie związek z różnymi okazjami marketingowymi. Jedne są bardziej oczywiste: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Black Friday, Cyber Monday. Inne są mniej oczywiste: start ferii zimowych, start Igrzysk Olimpijskich, Dzień Ziemi. Tak czy inaczej fajnie mieć to wszystko w jednym miejscu. W sumie zdefiniowaliśmy 47 okazji, które mogą być pretekstem do działań marketingowych w 2021 roku. Mamy nadzieję, że dzięki kalendarzowi łatwiej będzie Wam zaplanować działania z wyprzedzeniem.

Czytaj więcej

Jak wybrać influencera do współpracy w 2021 roku?


Jak w 2021 roku zabrać się za influencer marketing? Jak wybrać odpowiedniego influencera do współpracy?

Kiedy lepiej skorzystać z usług agencji, a kiedy z platformy Reach a Blogger?

Czytaj więcej

Jakiego rodzaju współprace z influencerami można zrealizować z pomocą platformy Reach a Blogger?


Sprzedaż, budowanie świadomości produktu, SEO, rekomendacje produktowe w Google, promocja aplikacji mobilnych, promocja biznesów lokalnych, prace kreatywne – to wszystko można realizować przy wsparciu influencerów, za pomocą naszej platformy 👌 
Wiele celów można realizować równocześnie i w ten sposób zwiększać efektywność działań – zwiększać ROI 🤑

Czytaj więcej

Zmiany w Regulaminie i Polityce Prywatności platformy Reach a Blogger


Na wstępie życzymy w roku 2021 sukcesów i udanych współprac😉

Oby spełnił choć część pokładanych w nim nadziei 👍💰

Nowy rok to również zmiany w Regulaminie i Polityce Prywatności platformy https://ReachABlogger.pl.

Czytaj więcej

Świąteczne życzenia i sprawy organizacyjne


Z końcem roku przychodzi do nas magiczny czas. Wraz z mrozem i białymi śnieżynkami lecącymi z nieba, odwiedza nas długo wyczekiwany, brodaty gość w czerwonym stroju 🎅

On nigdy nie przychodzi z pustymi rękoma. Zawsze prosimy go praktycznie o to samo: zdrowie, miłość, szczęście i radość ✨

Święty Mikołaju i tym razem jest podobnie, tylko do tych prezentów dołóż jeszcze więcej cierpliwości, pomyślności i sukcesów, gdyż ten rok nas nie rozpieszczał i wyjątkowo srogo wszystkich potraktowa 🎁🙏

Czytaj więcej

Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?


Prezentujemy 2 metody.
 

1️⃣ Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie kodów zniżkowych.

Warunkiem jest posiadanie e-commerce, który umożliwia generowanie kodów.

Czytaj więcej

Święta z pandemią w tle – inspiracje kreatywne


Nie można zaprzeczyć, że koronawirus wywarł spory wpływ na świat marketingu. To był i nadal jest trudny czas zarówno dla konsumentów jak i dla dużej części branż. Wiele firm musi dostosować komunikację i wykazać kreatywność, aby dotrzeć do swoich klientów. Przygotowaliśmy dla Was MIX przykładów udanych kampanii świątecznych i tych które uwzględniają aspekt pandemii w komunikacji. Przed nami okres komunikacji świątecznej. To będą pierwsze Święta Bożego Narodzenia z koranawirusem w tle. Według nas kluczem do sukcesu jest empatyczna, kontekstowa komunikacja marek. Oczywiście to czy w ogóle i na ile zaadresujecie aspekt wyzwań związanych z rokiem 2020 w Waszych działaniach reklamowych, jak połączycie go ze Świętami i Waszymi produktami, zależy od Was. Od nas otrzymujecie garść inspiracji oraz 6 500 ofert influencerów online, którzy są gotowi przekazać światu Waszą narrację i zaprezentować produkty. Mamy także empatyczną promocję od Reach a Blogger (na końcu wpisu). Przedstawione cases mogą pomóc w znalezieniu odpowiedniego pomysłu (lub tonality) na komunikację marek z udzialem influencerów. Zapraszamy 👇

Czytaj więcej

7 pomysłów na Black Friday od Reach a Blogger!


Jeśli szykujesz świetną ofertę na Black Friday, to warto wykorzystać naszych influencerów do tego aby poinformować o niej świat i zdobyć nowych klientów. Oczywiście najprościej jest kupić publikacje sponsorowane u influencerów mówiące wprost o ofercie. I dla większości marek to rozwiązanie wystarczająco dobre, skuteczne. Influencerzy zgromadzeni na naszej platformie większości reklamodawców zapewniają wysokie ROI.
Natomiast dla wszystkich tych firm, które mają chęć zrealizować działania bardziej wyrafinowane przygotowaliśmy kilka pomysłów na akcje z influencerami. Pomysły można oczywiście dostosować do własnych potrzeb.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger rezygnuje z rozliczenia w oparciu o umowy o dzieło


Drodzy Influencerzy,

 

Chcielibyśmy Was poinformować, że z dniem 31.12.2020 roku platforma Reach a Blogger odchodzi od rozliczania prac influencerów za pomocą umów o dzieło (ograniczenia w rozliczaniu wprowadzamy już od 31.11.2020) 🙁

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 12. Forum Marketingu Zintegrowanego!


4–5 listopada 2020 po raz 12 marketingowcy spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Wydarzenie odbędzie się w nieco innej formule niż dotychczas, bo online, ale wciąż będzie takie samo- równie intensywne i pełne ciekawych wystąpień doświadczonych praktyków, prelegentów, którzy poinformują nas o trendach, którymi już za chwilę będzie żyła cała branża reklamowa! Ponadto z ogromną radością możemy oświadczyć, że Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym tegorocznej edycji! 🤩 

Czytaj więcej

Znamy zwycięzców konkursu Grand Video Awards!


Grand Video Awards 2020 rozdane!

54 filmy spośród ponad 600 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2020. Jury ostatecznie wyłoniło zwycięzców w 11 kategoriach.

Czytaj więcej

Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym Grand Video Awards!


Ideą Grand Video Awards jest uhonorowanie twórców najbardziej kreatywnych filmów wideo w internecie. Wydarzenie odbędzie się 6 października o 19.30 podczas transmisji live na www.grandvideoawards.pl, press.pl, wp.pl oraz na kanałach Press i GVA na Facebooku. 

Reach a Blogger jako partner medialny tego wydarzenia zna nominowanych do finału konkursu GVA!

Czytaj więcej

Jak sklepy internetowe i firmy e-commerce wykorzystują influencer marketing do działań stymulujących sprzedaż?


Czy wiesz jak sklepy internetowe i firmy e-commerce realizują przez platformę Reach a Blogger projekty influencerskie? Przeczytaj krótki poradnik jak wykorzystać wszystkie atuty influencer marketingu 🤓 📈 💰👇

Czytaj więcej

Reach a Blogger oficjalnym partnerem medialnym Mobile Trends!


Wydawać się może, że pandemia odeszła w zapomnienie. Ludzie beztrosko spotykają się dziś w centrach miast, a w sklepach ponownie przewijają się tłumy. To jednak nic bardziej mylnego. Wirus wpłynął na przedsiębiorców i wiele firm. Dotknął też branżę konferencyjną. Z tego powodu organizatorzy muszą dostosowywać się do nowych realiów. Coraz więcej konferencji jest organizowanych online. W takiej też formule już 8 – 9 października odbędzie się najbliższa, specjalna edycja wydarzenia Mobile Trends, które doskonale jest znane w branży mobile, IT, commerce czy bankowości.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger pobiera 15% prowizji – jest to najniższa prowizja na rynku i zawsze transparentna


Czy wiesz, że nasza platforma Reach a Blogger pobiera tylko 15% prowizji od współprac między Reklamodawcami i Influencerami? To najniższa stawka na rynku 😅

Czytaj więcej