W środę wieczorem poznaliśmy laureatów 10. edycji Grand Video Awards, czyli konkursu promującego najbardziej kreatywnych twórców wideo w sieci. Gala odbyła się w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. Nagrodę widzów przyznano Krzysztofowi Kudelskiemu za wideo „Drugi człowiek”. Najprościej Mówiąc został Kanałem Roku. Tytuł twórców 10-lecia otrzymał kanał Emce Kwadrat.
Nominowani do finału konkursu Grand Video Awards 2024
47 filmów spośród ponad 400 zgłoszonych materiałów trafiło do finału X jubileuszowego konkursu Grand Video Awards 2024. Jego ideą jest honorowanie twórców najbardziej kreatywnych filmów wideo w internecie. 14-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 10 kategoriach.
Do 15.X widzowie mogą głosować na najlepsze ich zdaniem wideo spośród 47 nominowanych w tegorocznej edycji konkursu. Film, który zbierze najwięcej głosów otrzyma Nagrodę Widzów.
Rusza 10. edycja Grand Video Awards – konkurs na najlepsze wideo w sieci
Dziś rusza przyjmowanie zgłoszeń do jubileuszowej edycji Grand Video Awards. W konkursie dla najlepszych twórców wideo w sieci jury wybierze laureatów w dziesięciu kategoriach głównych. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku i Nagroda Widzów.
Krok po kroku przez przetargi z influencerami
Najnowsza publikacja od Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska (w ramach której działa rownież Reach a Blogger!), to kolejna część dobrych praktyk, którą przygotowali eksperci z branży. Tym razem dzielimy się wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzić przetargi z influencerami.
Jak briefować influencerów?
Jeśli interesuje Cię temat briefowania influencerów, to zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru Roberta Sosnowskiego zrealizowanego w ramach działań grupy Influencer Marketing w IAB Polska.
Poznaj najpopularniejszych polskich influencerów 2023 roku
Kto był najbardziej popularnym twórcą w 2023 roku? Jakie nowe twarze pojawiły się w rankingu? Kto zachował swoją pozycję, a kto zyskał względem poprzedniego roku? Zapraszamy do zapoznania się z Raportem See Bloggers!
Biuro Podróży Reklamy tworzy firmę wyspecjalizowaną w zakupie mediów digital
Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
RaB partnerem 24 edycji Targów eHandlu!
Reach a Blogger został partnerem 24 edycji Targów eHandlu, które są największym wydarzeniem dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą wydarzenia. Polecamy wystąpeinia czołowych ekspertów z branży eCommerce i marketingu. Mamy niewątpliwą przyjemność znaleźć się w tym znakomitym gronie. Do zobaczenia na targach ✌️
Zwycięzcy Grand Video Awards 2023 – jasna strona YouTuba i TikToka
We wtorek wieczorem poznaliśmy laureatów 9. edycji Grand Video Awards, czyli konkursu promującego najbardziej kreatywnych twórców wideo w sieci, którego patronem medialnym jest Reach a Blogger. Gala odbyła się w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
Mieliśmy przyjemność wziąć udział w tej wyjątkowej imprezie, która chyba jak żadna inna docenia wartościowych twórców i jakościowy konntent. W kontraście do ostatniego kryzysu youtuberów, jest to wyraźnie jasny punkt, co cieszy i daje nadzieję na przyszłość.
Polski rynek influencer marketingu w 2023 oczami reklamodawców
Reach a Blogger już czwarty rok z rzędu zrealizował badanie rynku influencerskiego, pytając reklamodawców: agencje, marki, platformy e-commerce i inne organizacje o zmiany w wydatkach, sposoby nawiązywania współprac, o typy zawieranych współprac, wpływ na rynek influencerski inflacji, wojny na Ukrainie, a także pandemii. Jak również, o ostatnio bardzo medialne tematy, związane z inicjatywami UKOKiK i KRRiT wobec tego rynku.
Rynek influencerski jest młody, dynamiczny, zachodzą na mi duże zmiany. Zebrane dane zwizualizowane w postaci wykresów, zaopatrzone w opisy, pozwalają lepiej uchwycić zachodzące na nim zmiany. Mamy nadzieję, że lektura raportu będzie dla managerów z branży reklamowej interesującym i pomocnym źródłem w decyzjach biznesowych, a influencerom pomoże w kształtowaniu strategii rozwoju i monetyzacji ich kanałów, a także, że wnioski z badania przyczynią się do normalizacji i wzrostu rynku influencerskiego w Polsce.
Zapraszamy do lektury!
Startuje Grand Video Awards 2023 – konkurs na najlepsze wideo w sieci
31 lipca ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do dziewiątej edycji Grand Video Awards. W konkursie dla najlepszych twórców wideo w sieci jury wybierze laureatów w dziewięciu kategoriach głównych. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku i Nagroda Widzów. Platforma Reach a Blogger ma po raz kolejny ogromną przyjemność patronować temu przedsięwzięciu ?
Szkolenie Influencer Marketing Manager
Miło nam poinformować, że wznowiliśmy szkolenie Influencer Marketing Manager! Szkolenie poprowadzi CVO Reach a Blogger – Robert Sosnowski, a jeden z modułów przedstawi sam Wojtek Kardyś! Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat: Influencer Marketing Manager ?
Lista tipów i growth hacków dla reklamodawców współpracujących z influencerami
Poniżej publikujemy listę tipów i growth hacków, które stosujemy w RaB, realizując projekty z influencerami dla naszych klientów, którzy potrzebują wsparcia project managerskiego. Stosując te zasady, będziesz w stanie poprawić efektywność swoich kampanii o 50-80%.
Ruszamy z czwartą edycją badania rynku influencerskiego w Polsce
? RaB ruszył z czwartą edycją badania rynku influencerskiego w Polsce ? Jeśli jesteś reklamodawcą i współpracujesz z influencerami, to zależy nam na Twojej opinii i wypowiedzi. Wybrane opublikujemy w naszym raporcie, który będzie popularyzowany w mediach branżowych. To dobra okazja do promocji Twojej osoby i firmy. Zapraszamy przedstawicieli agencji, platform e-commerce, marek i organizacji.
Polska Akcja Humanitarna zaprasza do współpracy influencerów
Reach a Blogger wspiera akcję PAH! Zapraszamy influencerki i influencerów z wielu kategorii tematycznych do kampanii charytatywnej.
Polska Akcja Humanitarna (PAH) kończy w grudniu 30 lat! To dla niej wyjątkowy rok nie tylko ze względu na jubileusz, ale również z powodu największych wyzwań, z jakimi przyszło jej się mierzyć w swojej historii – kryzys humanitarny spowodowany wojną w Ukrainie. Dlatego też Reach a Blogger wspiera kampanię końcoworoczną “PAH to nadzieja”.
Ogłaszamy nominowanych do finału konkursu Grand Video Awards 2022
Ideą Grand Video Awards jest uhonorowanie twórców najbardziej kreatywnych filmów wideo w internecie.
Wydarzenie odbędzie się 13 października w Kinie Iluzjon, podczas którego zostaną ogłoszeni Laureaci konkursu. Całość wydarzenia będzie transmitowana live na www.grandvideoawards.pl, press.pl, wp.pl oraz na kanałach Press i GVA na Facebooku.
Reach a Blogger jako partner medialny tego wydarzenia zna nominowanych do finału konkursu GVA!
#OznaczamReklamy – Rekomendacje Prezesa UOKiK – Część 3/3
W ostatniej części “Rekomendacji Prezesa UOKiK dotyczącej oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych” przyglądamy się kwestiom prawnym, w tym konsekwencjom prawnym, związanym z nieoznaczaniem lub nieprawidłowym oznaczaniem współprac reklamowych. W drugiej części publikacji prezentujemy szybki przegląd kategorii produktowych, które obowiązują dodatkowe ograniczenia lub wręcz zakazy reklamy.
#OznaczamReklamy – Rekomendacje Prezesa UOKiK – Część 2/3
Zgodnie z rekomendacjami Prezesa UOKiK Influencer powinien oznaczać materiały reklamowe, które publikuje na swoich kanałach w mediach społecznościowych w sposób czytelny, jednoznaczny oraz zrozumiały dla każdego odbiorcy. Oznaczenie powinno być widoczne zarówno dla jego stałych obserwatorów, jak i dla tych, którzy zapoznają się z jego kanałami po raz pierwszy. Obserwatorzy powinni móc rozpoznać reklamowy charakter treści na wstępnym etapie zapoznawania się z nimi, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Influencer powinien również poinformować, jaką markę reklamuje.
#OznaczamReklamy – Rekomendacje Prezesa UOKiK – Część 1/3
Prezentujemy rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych to dokument, na który czekali nie tylko sami influencerzy, reklamodawcy i agencje PR, ale również konsumenci. Rekomendacje zawierają wiele praktycznych przykładów i graficznych propozycji, zaś powstały po to, by pomóc internetowym twórcom prawidłowo oznaczać treści komercyjne.
Dokument skierowany jest do Influencerów, Reklamodawców i Agencji reklamowych.
Dla Waszej wygody publikujemy esencję tego dokuemntu w trzech częściach. Oto pierwsza z nich.
Reach a Blogger został partnerem semKRK #20
20 edycja semKRK odbędzie się już 28 października 2022 r. o godz. 17.00 w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Tym razem na scenie wystąpi 7 ekspertów, którzy wygłoszą prezentację z zakresu SEO i SEM.