Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Reklama platformy Reach a Blogger za 5000 zł!


Nasza platforma dynamicznie się rozwija, co widzicie po liczbach na głównej stronie. Ale mamy apetyt na więcej!
Szukamy do współpracy influencera lub grupy influencerów, którzy pomogą nam promować dalej naszą platformę. Na ten cel mamy 5000 zł (dla jednej osoby, lub dla grupy influencerów – do podziału wg ustaleń w grupie). Reach a Blogger już wiele razy korzystał ze współpracy z influencami, ale do tej pory były to wpisy recenzujące platformę. Tym razem chcielibyśmy zadziałać szerzej. Szukamy działania, które może wyjdzie trochę poza ramy, które będzie oparte na jakiejś koncepcji. Szukamy też mocnego dotarcia do naszej grupy docelowej. Szukamy czegoś, co będzie rezonowało w branży digital. Traktujemy naszych influencerów trochę … jak agencje reklamowe. Mamy nadzieję, że dla Was będzie to fajne wyzwanie! 🙂

Czytaj więcej

Jak wybrać influencerów do współpracy?


Często pytacie o najlepszy sposób selekcji influencerów do projektu reklamowego za pomocą naszej platformy. W końcu na platformie jest już ponad 5 200 ofert. Wybranie najlepszych może wydawać się na pierwszy rzut oka czasochłonne. Ale tak być nie musi. Jeśli zastosujesz się do metody poniżej zajmie Ci to jedynie 15 minut.

Czytaj więcej

Nominacja dla Reach a Blogger do Polskiej Nagrody Innowacyjności 2018!


Miło nam poinformować, że otrzymaliśmy od Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości i od wydawcy Gazety Wyborczej nominację do Polskiej Nagrody Innowacyjności 2018! Nominacja została przyznana platformie REACHaBLOGGER za innowacyjne narzędzie łączące Influencerów i Reklamodawców.

Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2017


W nowy, 2018 rok, weszliśmy dość prężnie. Na początku grudnia wypuściliśmy na rynek nową, ulepszoną wersję platformy, która zawiera m.in. nową sekcję Gwiazdy, nową sekcję Mikro, RaB Score (cały czas dodajemy oceny) i szereg innych zmian i ulepszeń. Zmienił się wygląd platformy i cały backend (coś czego nie widać ale co jest bardzo ważne). Pracowaliśmy nad nią długo, dlatego tym bardziej cieszymy się, że użytkownicy przywitali ją raczej przychylnie. Niebawem poświęcimy temu z resztą oddzielny wpis. Tymczasem spojrzyjmy w przeszłość 😉

 

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER się zmienia!


Jak już pewnie zauważyliście, w ostatnich dniach nasza platforma zmieniła swój wygląd. Długo wyczekiwana metamorfoza serwisu nastąpiła nie tylko po stronie wizualnej. Zmiany zaszły w obszarze: graphic design, UX, ilości i nazw kategorii, kilku nowych funkcji i zasad funkcjonowania oraz w zakresie cennika. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje o zmianach i zapraszamy do komentowania.

 

Czytaj więcej

Nowy REACHaBLOGGER na ostatniej prostej


Miło nam poinformować, że na niedzielę 3.12.2017 zaplanowane jest włączenie nowej wersji platformy REACHaBLOGGER.

W związku z tym przez dużą część niedzieli platforma będzie niedostępna. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Pewnie chcecie wiedzieć, co się zmieni?

 

Czytaj więcej

#pisząonas


Świat e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie. Przedsiębiorcy korzystają z coraz to nowszych form reklamy, by wypromować swoje produkty. I chociaż dla nas pojęcie influencer marketing wydaje się być czymś oczywistym, dla wielu wciąż brzmi jak czarna magia.

 

Czytaj więcej

Konferencja Content Marketing Manager


20 października 2017 roku w Warszawie odbyła się konferencja organizowana przez Magazyn Online Marketing – Content Marketing Manager. Czworo prelegentów wystąpiło podczas wydarzenia i opowiedziało uczestnikom o najważniejszych elementach content marketingu.

 

Czytaj więcej

Badanie satysfakcji influencerów [infografiki]


Coraz częściej influencerzy podejmują współpracę z markami. Czy są z niej usatysfakcjonowani? Jak ją oceniają? 

 

Czytaj więcej

Blog Matters 2017


W ubiegły weekend mieliśmy okazję gościć w Mielnie, na kolejnej edycji spotkań Blog Matters. To nadmorskie spotkanie blogerskie, na którym stawia się przede wszystkim na pogłębianie wiedzy i dzielenie się doświadczeniami ze specjalistami w swoich dziedzinach.

 

Czytaj więcej