Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Reach a Blogger realizuje nowy projekt z Funduszy Europejskich


Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Opracowanie koncepcji i designu oraz wdrożenie nowej platformy usług reklamowych Ahead.Agency”.

Czytaj więcej

Świąteczne życzenia i terminy działania BOK platformy w okresie świąteczno-noworocznym


Drogi Mikołaju, na Święta prosimy Cię o miliony nowych followersów dla wszystkich Influencerów zarejestrowanych na Reach a Blogger, a także drugie tyle pomyślnie przeprowadzonych współprac! 🙏

Czytaj więcej

Platforma influencerów Reach a Blogger laureatem konkursu “Orzeł Innowacji”


Miło nam poinformować, że zdobyliśmy już trzeci laur dla Reach a Blogger. W prestiżowym konkursie współorganizowanym przez dziennik Rzeczpospolita, w który zaangażowane były min. takie Instytucje lub marki: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Państwowy Fundusz Rozwoju, Orlen, Tauron, Incredibles, Grand Torton, Polski Urząd Patentowy, zostaliśmy nagrodzeni Wyróżnieniem w kategorii Marketing. Jest nam niezmiernie miło, dziękujemy Wam – Twórcy i Reklamodawcy. Jest to nasz wspólny sukces.

Czytaj więcej

Dodaj swoje konto LinkedIn lub Twitter do Reach a Blogger i zacznij zarabiać


Według powszechnego przekonania działania z zakresu influencer marketingu skoncentrowane są przede wszystkim na blogach webowych, Instagramie, Facebooku, YouTube, SnapChat, Pinterest czy ostatnio również popularnym serwisie TikToku. Myśląc o Influencerze myślimy najczęściej o YouTuberze, Instagramerze czy właścicielu popularnego fan page na Facebooku. Tymczasem obserwujemy rosnące zainteresowanie profilami na LinkedIn oraz kontami na Twitterze. Dlaczego? Bo że w cenie jest dotarcie do specjalistów w wąskich dziedzinach posiadających nawet 500+ kontaktów. Oraz, co tu dużo mówić reklama adsowa na LinkedIn lub Twitter jest droga i influencer marketing jest najlepszą alternatywą marketingową na tych platformach.

Czytaj więcej

Aktualizacja i zmiana kryteriów w RaB Score


Już niedługo konta wszystkich twórców platformy Reach a Blogger przejdą proces ponownej oceny i weryfikacji, której dokona nasz zespół. Kluczową informacją jest to, że zmienia się dotychczasowy system określania RaB Score. Więcej na ten temat dowiecie się z wpisu poniżej. Przy okazji będziemy weryfikować nieaktualne screen shoty statystyk i niedziałające blogi, vlogi i kanały social.

Czytaj więcej

Coraz więcej blogerów świadczy usługi copywriterskie, content marketingowe, foto, video na rzecz klientów poza własnymi kanałami influencerskimi


Coraz więcej Reklamodawców umieszcza na Reach a Blogger Zlecenia współpracy w kategorii Praca. Influencerzy są nie tylko ośrodkami wpływu ale również twórcami kreatywnymi ze skillami copywriterskimi lub foto-video. Marki i agencje coraz częściej to wykorzystują zlecając im przez platformę Reach a Blogger różne prace do wykonania.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem konferencji „Lunch z e-commerce”!


To już 3. edycja konferencji poświęconej sektorowi sprzedaży online: Lunch z e-commerce. 18 października w budynku UTH ul. Jutrzenki 135 w Warszawie spotka się grono profesjonalistów z branży i podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Wszystko po to, by sprzedaż w polskich e-commerce się rozwijała, a zyski rosły!

Czytaj więcej

Widzowie mogą wybrać najlepsze wideo w konkursie GVA 2019!


Rusza głosowanie widzów w konkursie Grand Video Awards 2019. To oni wybiorą najlepszy, ich zdaniem, spośród zgłoszonych filmów. Autor produkcji z największą liczbą głosów otrzyma Nagrodę Widzów podczas uroczystej gali 9 października w warszawskim kinie Iluzjon.

Spośród 700 filmów zgłoszonych do konkursu Grand Video Awards 2019 jury wskazało 57 materiałów, których twórcy znaleźli się w finale. W kategorii Nagroda Widzów to właśnie widzowie zdecydują który twórca wygra ten pojedynek 🙊

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger partnerem konferencji I ❤ Marketing!


Najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce coraz bliżej!

 

I ❤ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 22-25 października na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. O bilety na ten event nie jest wcale łatwo, a organizatorzy, czyli sprawny.marketing nie muszą obniżać cen, a wręcz im mniej czasu do wydarzenia, tym bardziej je podnoszą!

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 11. Forum Marketingu Zintegrowanego!


5–6 listopada 2019 w hotelu Gromada Centrum marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Czytaj więcej

Nasza platforma partnerem medialnym PyrCaster MDP 2019!


Słuchasz podcastów? A może nagrywasz swój własny podcast lub chcesz spróbować swych sił w tym temacie?
28.09.2019 r. (sobota) w Poznaniu odbędzie się konferencja PyrCaster MDP 2019 z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów! 🎙🔊

 

Czytaj więcej

Współpraca z YouTuberami. Platforma Reach a Blogger partnerem medialnym 5. Edycji Grand Video Awards!


STARTUJE PIĄTA EDYCJA KONKURSU GRAND VIDEO AWARDS!

Poszerzone jury, dziesięć kategorii konkursowych oraz nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów – tak będzie wyglądał piąty konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci.

Ponadto z ogromną radością możemy oświadczyć, że Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym tegorocznej edycji Grand Video Awards!

Zgłoszenia filmów będą przyjmowane do 8 września 2019 roku przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej  👉www.grandvideoawards.pl

 

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem konferencji EVENTMIX na targach FestiwalMarketingu.pl


EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz najnowszych trendów i rozwiązań na rynku eventowym. Reach a Blogger jest partnerem tegorocznego EVENT MIX! Zapraszamy na nasze stoisko i na wystąpienie Roberta Sosnowskiego, naszego CVO.
 

Czytaj więcej

Edit: Konkurs branżowy rozstrzygnięty – mamy zwycięzców 3 biletów lotniczych … 😎✈️


Edit: Całkiem niedawno zaprosiliśmy Reklamodawców do udziału w mini konkursie wakacyjnym. Do wygrania były 3 bilety lotnicze o wartości do 500 zł każdy. Zadanie polegało na przejrzeniu katalogu ofert influencerów na https://ReachABlogger.pl i wskazaniu najciekawszej ich zdaniem oferty. Tych, którzy nie posiadali jeszcze konta na naszej platformie zachęciliśmy do rejestracji (rejestracja jest darmowa!). Ostatecznie należało dodać autorski komentarz na temat bloga lub oferty. Mógł on być krótki lub długi, zupełnie na serio, bądź też ironiczny – w zależności od weny twórczej i humoru 😉 Najważniejsze, by zgłoszenie było zgodne z zasadami naszego konkursu 👇

Czytaj więcej

Platforma influencerska Reach a Blogger partnerem eTrade Show: targów dla e-commerce


Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, na którym poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce. Reach a Blogger jest partnerem eTrade Show. Zapraszamy na nasze stoisko i na wystąpienie Roberta Sosnowskiego, naszego CVO.

Czytaj więcej

Szkolenia z influencer marketingu dla Reklamodawców w czerwcu i listopadzie 2019


Edit: W czerwcu i listopadzie 2019 zapraszamy Klientów do udziału w szkoleniach zorganizowanych przez Reach a Blogger. Szkolenia są zakończone certyfikatem: Influencer Marketing Manager. Odbędą się w AXA Tower (WTT) w Warszawie. Dostępne są 3 terminy: 19 czerwca, 28 czerwca i 15 listopada.

Czytaj więcej

Marketplace Reach a Blogger wspiera akcję #TworzeNieKradne zorganizowaną w Grupie Blogerzy Brainsztormują


W grupie facebookowej, do której należymy wywiązała się inicjatywa przypomnienia wszem i wobec, że kopiowanie treści z innych blogów bez zgody autorów nie może mieć miejsca. Jeśli chcesz cudzą treść przekazać za pośrednictwem swojego kanału użyj funkcji udostępnij (share) lub zapytaj autora o zgodę. Dotyczy to zdjęć, tekstów, video – wszelkich materiałów autorskich. 

Czytaj więcej

Perełki influencerskie: 20 ciekawych ofert Twórców – poznaj zasięgi i ceny


Influencer marketing na przestrzeni lat stał się nieodłącznym elementem strategii marketingowych większości firm. Aby kampania spełniła założone cele, musi zostać przeprowadzona z odpowiednimi influencerami, którzy wpisują się w wyznawane przez markę wartości, a ich content jest jakościowy i dobrze współgra z reklamowanym produktem. Wyłowienie ciekawej oferty w morzu influencerów może zająć sporo czasu. Może, ale nie musi. Dzięki platformie do influencer marketingu droga pomiędzy Reklamodawcą, a Twórcami, sprowadza się do paru prostych kroków. Tytułowe perełki, czyli ciekawe oferty influencerskie znajdziecie oczywiście na naszej platformie. Poniżej przedstawiam 20 z nich.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger Partnerem Medialnym See Bloggers


Świat polskich influencerów już szykuje się na czerwcowy festiwal See Bloggers Łódź. Merytoryczne warsztaty i prelekcje prowadzone przez topowych blogerów, youtuberów i instagramerów, to nie wszystko co będzie można zobaczyć 7-9 czerwca w EC1 Łódź – Miasto Kultury. Przed nami także Gala Plebiscytu #Hashtagi Roku 2019.

Czytaj więcej

Modyfikacje UX oraz zmiany w cenniku mikro płatności platformy


W tym roku serwujemy Wam już trzeci upgrade platformy. Tak jak w dwóch poprzednich przypadkach zmiany związane są z poprawkami UX, aby nawigacja po platformie była jeszcze bardziej intuicyjna, żeby łatwiej było dopinać współprace zarówno Twórcom jak i Reklamodawcom. Przy okazji zaktualizowaliśmy cennik naszych mikropłatności. Ale bez obaw. Prowizja za współpracę się nie zmienia i pozostaje w wysokości 15%. Jest to najniższa prowizja na rynku. Uczestnictwo Klienta i Blogera jest nadal darmowe – posiadanie kont czy przeglądanie zasobów platformy nie wymaga opłat.
Zatem co się zmienia?

Czytaj więcej