Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Reach a Blogger realizuje nowy projekt z Funduszy Europejskich


Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Opracowanie koncepcji i designu oraz wdrożenie nowej platformy usług reklamowych Ahead.Agency”.

Czytaj więcej

Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?


Prezentujemy 2 metody.
 

1️⃣ Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie kodów zniżkowych.

Warunkiem jest posiadanie e-commerce, który umożliwia generowanie kodów.

Czytaj więcej

Święta z pandemią w tle – inspiracje kreatywne


Nie można zaprzeczyć, że koronawirus wywarł spory wpływ na świat marketingu. To był i nadal jest trudny czas zarówno dla konsumentów jak i dla dużej części branż. Wiele firm musi dostosować komunikację i wykazać kreatywność, aby dotrzeć do swoich klientów. Przygotowaliśmy dla Was MIX przykładów udanych kampanii świątecznych i tych które uwzględniają aspekt pandemii w komunikacji. Przed nami okres komunikacji świątecznej. To będą pierwsze Święta Bożego Narodzenia z koranawirusem w tle. Według nas kluczem do sukcesu jest empatyczna, kontekstowa komunikacja marek. Oczywiście to czy w ogóle i na ile zaadresujecie aspekt wyzwań związanych z rokiem 2020 w Waszych działaniach reklamowych, jak połączycie go ze Świętami i Waszymi produktami, zależy od Was. Od nas otrzymujecie garść inspiracji oraz 6 500 ofert influencerów online, którzy są gotowi przekazać światu Waszą narrację i zaprezentować produkty. Mamy także empatyczną promocję od Reach a Blogger (na końcu wpisu). Przedstawione cases mogą pomóc w znalezieniu odpowiedniego pomysłu (lub tonality) na komunikację marek z udzialem influencerów. Zapraszamy 👇

Czytaj więcej

7 pomysłów na Black Friday od Reach a Blogger!


Jeśli szykujesz świetną ofertę na Black Friday, to warto wykorzystać naszych influencerów do tego aby poinformować o niej świat i zdobyć nowych klientów. Oczywiście najprościej jest kupić publikacje sponsorowane u influencerów mówiące wprost o ofercie. I dla większości marek to rozwiązanie wystarczająco dobre, skuteczne. Influencerzy zgromadzeni na naszej platformie większości reklamodawców zapewniają wysokie ROI.
Natomiast dla wszystkich tych firm, które mają chęć zrealizować działania bardziej wyrafinowane przygotowaliśmy kilka pomysłów na akcje z influencerami. Pomysły można oczywiście dostosować do własnych potrzeb.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger rezygnuje z rozliczenia w oparciu o umowy o dzieło


Drodzy Influencerzy,

 

Chcielibyśmy Was poinformować, że z dniem 31.12.2020 roku platforma Reach a Blogger odchodzi od rozliczania prac influencerów za pomocą umów o dzieło (ograniczenia w rozliczaniu wprowadzamy już od 31.11.2020) 🙁

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 12. Forum Marketingu Zintegrowanego!


4–5 listopada 2020 po raz 12 marketingowcy spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Wydarzenie odbędzie się w nieco innej formule niż dotychczas, bo online, ale wciąż będzie takie samo- równie intensywne i pełne ciekawych wystąpień doświadczonych praktyków, prelegentów, którzy poinformują nas o trendach, którymi już za chwilę będzie żyła cała branża reklamowa! Ponadto z ogromną radością możemy oświadczyć, że Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym tegorocznej edycji! 🤩 

Czytaj więcej

Znamy zwycięzców konkursu Grand Video Awards!


Grand Video Awards 2020 rozdane!

54 filmy spośród ponad 600 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2020. Jury ostatecznie wyłoniło zwycięzców w 11 kategoriach.

Czytaj więcej

Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym Grand Video Awards!


Ideą Grand Video Awards jest uhonorowanie twórców najbardziej kreatywnych filmów wideo w internecie. Wydarzenie odbędzie się 6 października o 19.30 podczas transmisji live na www.grandvideoawards.pl, press.pl, wp.pl oraz na kanałach Press i GVA na Facebooku. 

Reach a Blogger jako partner medialny tego wydarzenia zna nominowanych do finału konkursu GVA!

Czytaj więcej

Jak sklepy internetowe i firmy e-commerce wykorzystują influencer marketing do działań stymulujących sprzedaż?


Czy wiesz jak sklepy internetowe i firmy e-commerce realizują przez platformę Reach a Blogger projekty influencerskie? Przeczytaj krótki poradnik jak wykorzystać wszystkie atuty influencer marketingu 🤓 📈 💰👇

Czytaj więcej

Reach a Blogger oficjalnym partnerem medialnym Mobile Trends!


Wydawać się może, że pandemia odeszła w zapomnienie. Ludzie beztrosko spotykają się dziś w centrach miast, a w sklepach ponownie przewijają się tłumy. To jednak nic bardziej mylnego. Wirus wpłynął na przedsiębiorców i wiele firm. Dotknął też branżę konferencyjną. Z tego powodu organizatorzy muszą dostosowywać się do nowych realiów. Coraz więcej konferencji jest organizowanych online. W takiej też formule już 8 – 9 października odbędzie się najbliższa, specjalna edycja wydarzenia Mobile Trends, które doskonale jest znane w branży mobile, IT, commerce czy bankowości.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger pobiera 15% prowizji – jest to najniższa prowizja na rynku i zawsze transparentna


Czy wiesz, że nasza platforma Reach a Blogger pobiera tylko 15% prowizji od współprac między Reklamodawcami i Influencerami? To najniższa stawka na rynku 😅

Czytaj więcej

Już za momencik spotykamy się na Golden Marketing Conference!


Bardzo nam miło, że już w najbliższy poniedziałek i wtorek będziemy mogli się spotkać na Golden Marketing Conference w Poznaniu. Reach a Blogger ma przyjemność być partnerem tego wydarzenia.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem tegorocznego Kongresu Online Marketing!


Kongres Online Marketing – po raz pierwszy w wersji online’owej odbędzie się
16-17 września 2020. Jest to konferencja marketingowa, która łączy w sobie solidną dawkę wiedzy wraz z festiwalowym klimatem. Kongres Online Marketing to dwudniowa przygoda pełna inspiracji, praktyki i ciekawostek branżowych, która składa się z prelekcji online i warsztatów stacjonarnych. Poznamy najnowsze trendy i nadchodzące zmiany w marketingu oraz tajniki content marketingu, najlepsze praktyki UX’owe oraz zasady skutecznej promocji w social mediach oraz Google Ads’ach.

Czytaj więcej

Reach a Blogger został partnerem semKRK #15


15 edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem Golden Marketing Conference! #WracamyDoGry


Dzięki systematycznemu znoszeniu obostrzeń przez rząd branża MICE wraca do pracy. To wiadomość, na którą czekaliśmy od dawna – komentuje Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP. – Jesteśmy w pełni przygotowani, by w nowych warunkach sanitarnych przyjąć na wydarzenia gości i wystawców – dodaje. Grupa MTP #WracaDoGry i już 14-15 września w Poznaniu zaprasza na  Golden Marketing Conference – dwudniowe wydarzenie skierowane do specjalistów branży marketingowej.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem kolejnej edycji eTradeShow!


III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER.pl wprowadza do swojej oferty publikacje sponsorowane w podcastach


Reach a Blogger poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.

Czytaj więcej

Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl wzrosły w I półroczu o 11 proc. r/r pomimo pandemii


Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 324 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc., pomimo zawirowań związanych z epidemią Covid-19. Platforma pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2020 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Oceanic, Propharma, Shumee, ESKK, Comarch, Audience Network, Digital Hill. W I półroczu na platformie przybyło prawie 900 mediów i ponad 1900 nowych użytkowników (klientów). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 11 tys. podmiotów, a na platformie jest już ponad 6 tys. aktywnych ofert od influencerów. Jeszcze w tym roku REACHaBLOGGER planuje rozpoczęcie ekspansji zagranicznej.

Czytaj więcej

Raport z badania: Koronawirus, a rynek influencerów w Polsce


Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy marketerów (reklamodawców) korzystających z usług influencerów w różnych modelach zakupowych. W badaniu wzięło udział 150 reklamodawców. Badanie zostało przeprowadzone w okresie 14-27 kwietnia 2020, więc są to świeże i naszym zdaniem bardzo interesujące dane na temat rynku influencerskiego dotkniętego skutkami epidemii. Jest to też pierwszy tego rodzaju raport. Mamy nadzieję, że jego lektura będzie dla Was ciekawym doświadczeniem zawodowym i pomocnym źródłem danych w decyzjach biznesowych. Z publikacji dowiecie się tego na ile ucierpi rynek, kto straci, a komu wzrośnie. Zapraszamy.

Czytaj więcej

ReachaBlogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”


Nasza akcja: Miło nam poinformować, że nasza akcja „Informuj odpowiedzialnie” dobiegła końca i udało się nam wyłonić Twórców, którzy wykazali się szczególnym zaangażowaniem i pozytywną aktywnością w trakcie trwania epidemii. Ich działalność w sieci szerzyła dobre praktyki, rozpowszechniała rzetelne informacje oraz wspierała odbiorców. Bardzo Wam za to dziękujemy ❤️🙏

Czytaj więcej

Nowe funkcje na platformie Reach a Blogger – wersja 2.6


W ciągu ostatnich tygodni intensywnie pracowaliśmy nad aktualizacją platformy. Pojawiły się nowe funkcje oraz usprawnione zostało działanie kilku wcześniejszych funkcjonalności. Zmiany dotyczą głównie panelu Reklamodawcy oraz w mniejszym stopniu panelu Influencera, jednakowoż zmiany wprowadzone w panelu Reklamodawcy powinny z czasem podnieść poziom satysfakcji Influencerów w związku z tym, że powinna się zwiększyć ilość transakcji zawierana przez platformę.

Czytaj więcej