Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Reach a Blogger realizuje nowy projekt z Funduszy Europejskich


Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Opracowanie koncepcji i designu oraz wdrożenie nowej platformy usług reklamowych Ahead.Agency”.

Czytaj więcej

Akcja: „Informuj odpowiedzialnie” – platforma Reach a Blogger apeluje do Twórców internetowych o rzetelne informowanie o epidemii i przyznaje im medale za szerzenie dobrych praktyk


Drodzy Twórcy, jest Was około 6 000 zrzeszonych w Reach a Blogger. To duża liczba. Wasza zsumowana ilość followersów wynosi 77 milionów, a zsumowana ilość użytkowników blogów webowych wynosi 64 miliony. Przyznacie sami, że to duże liczby, i duża odpowiedzialność Twórców internetowych w zakresie komunikacyjnym na temat COVID-19. Obserwujemy dojrzałość i wyważony ton w dużej części publikacji. Dzięki za to. Jednak część Twórców wciąż publikuje lub szeruje niesprawdzone informacje. Apelujemy o porządne weryfikowanie opinii, które do Was docierają oraz o odpowiedzialne podejście do tworzenia kontentu. To ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie możecie realnie pomóc społeczeństwu szerząc dobre praktyki i rozporządzenia, a także dobrego ducha, bo to też jest nam wszystkim potrzebne.

Czytaj więcej

Wiosenna Promocja na Reach a Blogger


Drodzy Reklamodawcy i Twórcy wiemy, że dla Was ten czas jest wyjątkowo trudny. Wiele biznesów znalazło się pod dużą presją, musi stawiać czoła niewiadomemu. Inni mają wyzwania dużych szans stojących przed nimi i muszą poradzić sobie z tymi wyzwaniami organizacyjnie i finansowo. W zespole RaB od tygodnia naradzaliśmy się nad tym jakie rozwiązania możemy zaproponować, aby pomóc w tym trudnym okresie polskiemu biznesowi, a jednocześnie utrzymać naszą własną dynamikę i wesprzeć Twórców, dla których ten czas będzie trudny. Wymyśliliśmy, że wprowadzimy szereg rabatów na usługi Reach a Blogger. Oto pierwsza z naszych inicjatyw. Szczegóły poniżej.

Czytaj więcej

Bezpieczny influencer marketing: platforma Reach a Blogger odpowiedzią na aktualne potrzeby


Chcielibyśmy dać Wam znać, że platforma https://ReachABlogger.pl umożliwia bezpieczny biznes na linii Reklamodawca – Influencer. O ile oczywiście ktoś planuje realizować działania marketingowe. Ale z jednej strony, wiele firm i agencji, potrzebuje kontynuować otwarte projekty. Nasza platforma umożliwia im wypracowanie oszczędności w takich projektach, dzięki atrakcyjnym cenom oraz oszczędności czasu. Z drugiej strony, nowa sytuacja rynkowa stawia przed wieloma biznesami e-commerce wyzwania szybkiego dotarcia do odbiorców z informacją o swoich usługach i produktach. Zapewniamy bezpieczny i niezakłócony influencer marketing dzięki pełnej digitalizacji wszystkich procesów oraz dzięki 100% #homeoffice zespołu. Poznajcie szczegóły 👇👇👇

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem Golden Marketing Conference!


Już 1-2 kwietnia odbędzie się kolejna poznańska edycja Golden Marketing Conference, która już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Projekt jest regularnie realizowany od 2015 roku, a w trakcie dotychczasowych 7 edycji wzięło udział ponad 3500 uczestników.  Prelegentami GMC są najwięksi eksperci branży, którzy opowiadają o najnowszych trendach, spektakularnych kampaniach i nowych narzędziach marketingowych.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem eTrade Show 2020!


Już 5 marca 2020, w prestiżowej części PGE Narodowego- Business Club odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla branży eCOMMERCE.  7 godzin, 100 rozwiązań dla e-commerce, 3 sceny konferencji, 26 prelegentów. Unikatowe wydarzenia towarzyszące, prestiżowa lokalizacja. 

 

Dowiedz się czego potrzebuje Twój eBiznes, jak wyróżnić sklep internetowy w tłumie, jak sprzedawać za granicę przez Internet?

 

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce!

Czytaj więcej

Artykuły sponsorowane i adevrtoriale coraz częściej zastępowane przez publikacje sponsorowane u influencerów i blogerów


Artykuły sponsorowane i advertoriale w prasie to atrakcyjne rozwiązanie dla reklamodawców. Ich treść jest często bardziej atrakcyjna dla czytelników niż zawartość typowych reklam. Pełne kolumny reklamowe często podświadomie są omijane przez czytelników, którzy szukają treści i unikają komunikacji płatnej. Artykuły sponsorowane mają tę zaletę, że stawiają na content marketing i starają się zaabsorbować odbiorcę atrakcyjną treścią. Dobrą alternatywą dla publikacji sponsorowanych w dziennikach, magazynach ilustrowanych są współprace z twórcami internetowymi.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 14 edycji semKRK!


14 edycja semKRK odbędzie się już 6 marca 2020 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha. Tym razem na scenie wystąpi 7 prelegentów, którzy wygłoszą prezentację z zakresu SEO i SEM.

Czytaj więcej

Świąteczne życzenia i terminy działania BOK platformy w okresie świąteczno-noworocznym


Drogi Mikołaju, na Święta prosimy Cię o miliony nowych followersów dla wszystkich Influencerów zarejestrowanych na Reach a Blogger, a także drugie tyle pomyślnie przeprowadzonych współprac! 🙏

Czytaj więcej

Platforma influencerów Reach a Blogger laureatem konkursu “Orzeł Innowacji”


Miło nam poinformować, że zdobyliśmy już trzeci laur dla Reach a Blogger. W prestiżowym konkursie współorganizowanym przez dziennik Rzeczpospolita, w który zaangażowane były min. takie Instytucje lub marki: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Państwowy Fundusz Rozwoju, Orlen, Tauron, Incredibles, Grand Torton, Polski Urząd Patentowy, zostaliśmy nagrodzeni Wyróżnieniem w kategorii Marketing. Jest nam niezmiernie miło, dziękujemy Wam – Twórcy i Reklamodawcy. Jest to nasz wspólny sukces.

Czytaj więcej

Dodaj swoje konto LinkedIn lub Twitter do Reach a Blogger i zacznij zarabiać


Według powszechnego przekonania działania z zakresu influencer marketingu skoncentrowane są przede wszystkim na blogach webowych, Instagramie, Facebooku, YouTube, SnapChat, Pinterest czy ostatnio również popularnym serwisie TikToku. Myśląc o Influencerze myślimy najczęściej o YouTuberze, Instagramerze czy właścicielu popularnego fan page na Facebooku. Tymczasem obserwujemy rosnące zainteresowanie profilami na LinkedIn oraz kontami na Twitterze. Dlaczego? Bo że w cenie jest dotarcie do specjalistów w wąskich dziedzinach posiadających nawet 500+ kontaktów. Oraz, co tu dużo mówić reklama adsowa na LinkedIn lub Twitter jest droga i influencer marketing jest najlepszą alternatywą marketingową na tych platformach.

Czytaj więcej

Aktualizacja i zmiana kryteriów w RaB Score


Już niedługo konta wszystkich twórców platformy Reach a Blogger przejdą proces ponownej oceny i weryfikacji, której dokona nasz zespół. Kluczową informacją jest to, że zmienia się dotychczasowy system określania RaB Score. Więcej na ten temat dowiecie się z wpisu poniżej. Przy okazji będziemy weryfikować nieaktualne screen shoty statystyk i niedziałające blogi, vlogi i kanały social.

Czytaj więcej

Coraz więcej blogerów świadczy usługi copywriterskie, content marketingowe, foto, video na rzecz klientów poza własnymi kanałami influencerskimi


Coraz więcej Reklamodawców umieszcza na Reach a Blogger Zlecenia współpracy w kategorii Praca. Influencerzy są nie tylko ośrodkami wpływu ale również twórcami kreatywnymi ze skillami copywriterskimi lub foto-video. Marki i agencje coraz częściej to wykorzystują zlecając im przez platformę Reach a Blogger różne prace do wykonania.

Czytaj więcej

Wyszukiwarka influencerów Reach a Blogger partnerem konferencji „Lunch z e-commerce”!


To już 3. edycja konferencji poświęconej sektorowi sprzedaży online: Lunch z e-commerce. 18 października w budynku UTH ul. Jutrzenki 135 w Warszawie spotka się grono profesjonalistów z branży i podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Wszystko po to, by sprzedaż w polskich e-commerce się rozwijała, a zyski rosły!

Czytaj więcej

Widzowie mogą wybrać najlepsze wideo w konkursie GVA 2019!


Rusza głosowanie widzów w konkursie Grand Video Awards 2019. To oni wybiorą najlepszy, ich zdaniem, spośród zgłoszonych filmów. Autor produkcji z największą liczbą głosów otrzyma Nagrodę Widzów podczas uroczystej gali 9 października w warszawskim kinie Iluzjon.

Spośród 700 filmów zgłoszonych do konkursu Grand Video Awards 2019 jury wskazało 57 materiałów, których twórcy znaleźli się w finale. W kategorii Nagroda Widzów to właśnie widzowie zdecydują który twórca wygra ten pojedynek 🙊

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger partnerem konferencji I ❤ Marketing!


Najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce coraz bliżej!

 

I ❤ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 22-25 października na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. O bilety na ten event nie jest wcale łatwo, a organizatorzy, czyli sprawny.marketing nie muszą obniżać cen, a wręcz im mniej czasu do wydarzenia, tym bardziej je podnoszą!

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 11. Forum Marketingu Zintegrowanego!


5–6 listopada 2019 w hotelu Gromada Centrum marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Czytaj więcej

Nasza platforma partnerem medialnym PyrCaster MDP 2019!


Słuchasz podcastów? A może nagrywasz swój własny podcast lub chcesz spróbować swych sił w tym temacie?
28.09.2019 r. (sobota) w Poznaniu odbędzie się konferencja PyrCaster MDP 2019 z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów! 🎙🔊

 

Czytaj więcej

Współpraca z YouTuberami. Platforma Reach a Blogger partnerem medialnym 5. Edycji Grand Video Awards!


STARTUJE PIĄTA EDYCJA KONKURSU GRAND VIDEO AWARDS!

Poszerzone jury, dziesięć kategorii konkursowych oraz nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów – tak będzie wyglądał piąty konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci.

Ponadto z ogromną radością możemy oświadczyć, że Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym tegorocznej edycji Grand Video Awards!

Zgłoszenia filmów będą przyjmowane do 8 września 2019 roku przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej  👉www.grandvideoawards.pl

 

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem konferencji EVENTMIX na targach FestiwalMarketingu.pl


EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz najnowszych trendów i rozwiązań na rynku eventowym. Reach a Blogger jest partnerem tegorocznego EVENT MIX! Zapraszamy na nasze stoisko i na wystąpienie Roberta Sosnowskiego, naszego CVO.
 

Czytaj więcej