Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Czy długość ma znaczenie?
O wpisach na blogu słów kilka


Jak długi powinien być skuteczny i angażujący wpis na blogu? W powszechnym przekonaniu użytkownicy tylko skanują wzrokiem treści publikowane w internecie i nie wchodzą w dłuższą interakcję z czytanym tekstem. Czy na pewno tak jest? Czy zbyt długi wpis na blogu z całą pewnością zmniejsza zaangażowanie odbiorców? A może miara stosunku długości posta do jego skuteczności w ogóle nie istnieje? O tym przeczytasz poniżej.
 

Czytaj więcej

5 typów osiągających sukces Youtuberów


Na czym zasa­dza się suk­ces takich digi­tal influ­en­ce­rów jak PewDie­Pie czy FineBro­thers? Co spra­wiło, że ich vlogi osią­gnęły tak osza­ła­mia­jącą popu­lar­ność? Jak (i czy w ogóle warto) się na nich wzo­ro­wać?

 

Czytaj więcej

5 sygnałów, które świadczą o tym, że zaczynasz być digital influencerem


Digi­tal influ­en­cer – osoba, która poprzez swoją cyfrową dzia­łal­ność ma wpływ na opi­nie innych osób. Do grupy tej należą blog­gerzy i vlo­ge­rzy, któ­rzy za pomocą swo­ich blo­gów i vlo­gów kie­rują uwagę czy­tel­ni­ków na okre­ślone tematy. Nie każdy blog­ger jest jed­nak influ­en­cerem. A czy Ty nim jesteś? Po czym możesz to poznać?

 

Czytaj więcej

10 błędów UX początkujących blogerów


Zakła­dasz swo­jego pierw­szego bloga? Marzy Ci się sława, fol­lo­we­rzy i nagrody w kon­kur­sach blog roku? Nie osią­gniesz tego, jeśli Twój blog będzie nie­uży­teczny. Innymi słowy mówiąc, jeśli nie zadbasz o to, by czy­tało się go wygod­nie, a archi­tek­tura infor­ma­cji była tak dopra­co­wana by wspie­rać i uła­twiać korzy­sta­nie z Two­jego bloga. Jakie błędy w zakre­sie UX popeł­niają począt­ku­jący blo­ge­rzy?

 

Czytaj więcej

Jakie oferty współpracy blogerzy odrzucają najczęściej?


Udział blogerów i youtu­be­rów w pro­mo­cji i budo­wa­niu świa­do­mo­ści marki wśród nabyw­ców jest coraz szer­szy i częst­szy. Docie­rają oni pre­cy­zyj­nie do targetu marki i ofe­rują znacz­nie wię­cej niż zasięg. Pozwa­lają na dwu­stronną komu­ni­ka­cje mię­dzy użyt­kow­ni­kami a marką. Dla wielu marek taka współ­praca jest jed­nak dość trudna. Dla­czego? Ponie­waż popeł­niają pod­sta­wowe błędy, przez które blo­gerzy odrzu­cają oferty współ­pracy. Jakie to błędy?
 

Czytaj więcej

Jak zostać digital influencerem?


Digi­tal infu­lu­en­cer czyli ktoś, kto nie tylko zdo­był w sieci popu­lar­ność ale rów­nież jest czy­tany dla­tego, że jego czy­tel­nicy liczą się z jego zda­niem i opi­niami to marze­nie każ­dego blog­gera. Jak zostać taką osobą? Jak spra­wić, by Twój blog był opi­nio­twór­czy?
 

Czytaj więcej

Kreowanie leadu za pomocą blogosfery


Współpraca z blogerami to nie tylko budowanie wizerunku czy zasięgu własnej marki. To również szansa na tworzenie leadów – zwłaszcza jeśli w rozumieniu nowoczesnego lejka sprzedaży odejdziemy od starego modelu AIDA w kierunku nowoczesnego lejka: „świadomość, nauczanie, zaangażowanie” – jaki buduje content marketing.
 

Czytaj więcej

Gala Twórców Blog Roku i Video Roku


Już od 2005 roku portal Onet.pl organizuje konkurs na najlepszy polskojęzyczny blog. Dwa lata po pierwszej edycji postanowiono rozszerzyć formułę i objąć nią całą blogosferę (początkowo dotyczył on tylko stron zrzeszonych na platformie blog.onet.pl) dzięki czemu w krótkim czasie tytuł Blogera Roku wg. Onet.pl stał się jedną z najbardziej prestiżowych nagród dla polskich blogerów.

 

Czytaj więcej

3 ciekawe oferty stycznia dla blogerów


Nowy rok przyniósł sporo nowych ofert w Reach Bloggerze. Poszukiwani są blogerzy z kategorii design, sztuka, dom i ogród, technologie IT, parenting, lifestyle, biznes, gospodarka, podróże. Przed wami subiektywny wybór trzech interesujących ofert stycznia.

 

Czytaj więcej

5 błędów eksperckich blogerów


Niektórych czytamy, bo są zabawni. Innych, bo piszą o rzeczach dla nas ważnych i wywołują emocje. Jeszcze innych dlatego, że są w swojej dziedzinie ekspertami. Nawet jednak eksperci popełniają błędy. Również, kiedy blogują. Jak potrafią strzelić sobie w stopę „eksperci” na własnych blogach?

 

Czytaj więcej