Influencer LIVE Poznań 2019 to wydarzenie, podczas którego co roku spotykają się najbardziej rozpoznawalni twórcy internetowi. W tym roku Influencer LIVE Poznań będzie organizatorem najważniejszego konkursu dla twórców internetowych: Gala Twórców – Twórca Roku. Reach a Blogger jest partnerem tego wydarzenia.

Oświadczenie Rady Etyki PR w sprawie współpracy reklamowej z influencerami, blogerami, youtuberami
W ostatnich dniach Rada Etyki Public Relations postanowiła odnieść się min. do współpracy reklamowej influencerów. W związku z tym drodzy Wydawcy i Reklamodawcy kolejny raz przypominamy Wam o konieczności oznaczania publikacji reklamowych jako reklamowe lub sponsorowane. Zgodnie z naszym Regulaminem Wydawcy są do tego zobowiązani. Apelujemy do Reklamodawców by szanowali ten obowiązek spoczywający na Wydawcach. Platforma umożliwia Wam bezpośrednią współpracę i daje Wam wolną rękę w tym zakresie. To Wydawca i Reklamodawca wspólnie kształtują i odpowiadają za kształt tej współpracy.

Dlaczego omijanie platformy jest niekorzystne?
Czasami zdarza się, że życzliwi użytkownicy naszej platformy piszą do nas o przypadkach propozycji omijania platformy Reach a Blogger. Tych przypadków nie było zbyt wiele. Ponieważ rozwijamy się, zwiększa się ilość realizowanych transakcji. Niestety ostatnio zwiększyła się również liczba propozycji omijania platformy. Może to również wynikać stąd, że Klienci i Twórcy, którzy są z nami dłuższy czas, mają większą sympatię i zaufanie do nas oraz większą skłonność do informowania nas o takich nieuczciwych propozycjach współpracy. Nasi użytkownicy doceniają korzyści z prowadzenia transakcji przez platformę mimo kosztu 15% prowizji. Jednak bezpośrednie wiadomości od użytkowników to nie jest jedyne źródło informacji o przypadkach omijania platformy.
Do tej pory grzecznie upominaliśmy, ale teraz zaostrzamy kurs i będziemy stosować konsekwencje przewidziane w naszym Regulaminie.

Jak liczyć ROI w influencer marketingu – współpraca z Nowy Marketing
Jakiś czas temu zapowiadaliśmy, że jako partner merytoryczny sekcji Influencer Marketing w serwisie Nowy Marketing będziemy tworzyć interesujące publikacje z dziedziny, w której mamy niemałą wiedzę oraz duże doświadczenie oparte o prawie 10 000 płatnych współprac, które zostały zrealizowane przez naszą platformę.

Nasza spółka celowa Reach a Blogger Sp. z o. o. Sp. k. operatorem platformy
Miło nam poinformować, że nasza Platforma się rozwija. Za jej pośrednictwem zostało zrealizowanych już prawie 10 000 płatnych transakcji. W związku z tym zdecydowaliśmy o utworzeniu spółki celowej, która będzie zajmowała się rozwojem platformy.

Platforma Reach a Blogger partnerem merytorycznym Nowy Marketing
Dziś krótko, ale treściwie. ☺ Nowy rok rozpoczęliśmy jako partner merytoryczny Nowego Marketingu sekcji Influencer Marketing.
Współpraca została zaplanowana na rok. Spodziewajcie się dobrych, merytorycznych tekstów opartych o dużą ilość danych, ponieważ nasza platforma ma z czego czerpać – ponad 9 300 zrealizowanych transakcji!

Podsumowanie roku 2018 i dotychczasowej działalności naszej platformy do influencer marketingu
Dla Reach a Blogger 2018 to kolejny dobry rok.
Kolejny rok z rzędu podwoiliśmy przychody. W 2018 roku reklamodawcy wpłacili na platformę 720 039 zł netto + VAT. Był to efekt 986 wpłat. Najniższa to 0,81 zł netto + VAT, a najwyższa to 40 000 zł netto + VAT.

Aktualizacja platformy Reach a Blogger
Od czasu do czasu wprowadzamy zmiany i modyfikacje w platformie mające na celu głównie podniesienie jej jakości i użyteczności, zwiększenie biznesu. Oto lista aktualnych modyfikacji, które właśnie wprowadziliśmy.
Po pierwsze, w związku z dyskusją, która wywiązała się na facebookowej grupie branżowej Blogerzy Brainsztormują wprowadzamy przelicznik wynagrodzenia twórcy pokazujący kwotę netto w kilku nowych miejscach na platformie, czyli kwotę po odjęciu 15% prowizji platformy: w miejscu dodawania oferty, w katalogu zleceń, do których mogą zgłosić się influencerzy, w sekcji wiadomości oraz przy zleceniu wypłaty środków z platformy. Dodaliśmy też wszędzie adnotację, że kwota netto wynagrodzenia blogera będzie: w przypadku rozliczenia na umowę o dzieło pomniejszona o 9%, a w przypadku rozliczenia na fakturę vat powiększona o 23%.

Krótki przewodnik o tym czego influencer nie powinien reklamować.
Platforma Reach a Blogger umożliwia współpracę dużej ilości klientów i twórców internetowych. Spotykają się u nas już tysiące marek i influencerów. W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy Wam (głównie twórcom, ale też reklamodawcom) przypomnieć co wolno, a czego nie wolno reklamować jeśli chodzi o influencer marketing.
Kwestie, które tu dziś poruszamy nie są nowe i wynikają z przepisów prawa, Regulaminu platformy, niektóre z nich są poruszone w naszym FAQ. Były i są przedmiotem wielu publikacji czy dyskusji w Internecie. Jednak czujemy potrzebę, żeby zebrać to w jednym miejscu, u nas na platformie, w postaci pigułki wiedzy, która może pomóc, ale jednak nie zastąpi porady prawnej.

Specjalistyczna prelekcja z korzystania z platformy ReachaBlogger tylko na konferencji Oh! Beauty Warsaw
Nasza platforma jako oficjalny patron medialny Oh! Beauty Warsaw 2018, przygotowała dla Was szkolenie z korzystania z naszej platformy. Prelekcję poprowadzi nasz CVO Robert Sosnowski, więc jest to idealna okazje do zdobycia praktycznej wiedzy od samego szefa projektu ReachABlogger.
Czym jest konferencja Oh! Beauty Warsaw? Jak piszą o sobie sami jej organizatorzy?