Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Krótki przewodnik o tym czego influencer nie powinien reklamować.


Platforma Reach a Blogger umożliwia współpracę dużej ilości klientów i twórców internetowych. Spotykają się u nas już tysiące marek i influencerów. W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy Wam (głównie twórcom, ale też reklamodawcom) przypomnieć co wolno, a czego nie wolno reklamować jeśli chodzi o influencer marketing.
Kwestie, które tu dziś poruszamy nie są nowe i wynikają z przepisów prawa, Regulaminu platformy, niektóre z nich są poruszone w naszym FAQ. Były i są przedmiotem wielu publikacji czy dyskusji w Internecie. Jednak czujemy potrzebę, żeby zebrać to w jednym miejscu, u nas na platformie, w postaci pigułki wiedzy, która może pomóc, ale jednak nie zastąpi porady prawnej.

Czytaj więcej

Specjalistyczna prelekcja z korzystania z platformy ReachaBlogger tylko na konferencji Oh! Beauty Warsaw


Nasza platforma jako oficjalny patron medialny Oh! Beauty Warsaw 2018, przygotowała dla Was szkolenie z korzystania z naszej platformy. Prelekcję poprowadzi nasz CVO Robert Sosnowski, więc jest to idealna okazje do zdobycia praktycznej wiedzy od samego szefa projektu ReachABlogger.

 

Czym jest konferencja Oh! Beauty Warsaw? Jak piszą o sobie sami jej organizatorzy?

Czytaj więcej

7 korzyści z influencer marketingu


Widzimy, że influencer marketing cieszy się coraz szerszym zainteresowaniem. Obserwujemy to po dynamice wzrostu zakupu publikacji przez platformę ReachaBlogger, która rośnie w tempie 2-3 krotnym w stosunku do tych samych okresów w zeszłym roku. 

 

Prawie wszystkie grupy wiekowe są obecne w social mediach, a czas spędzany przez nich w sieci, jak sama ich liczba, stale rośnie. Każda z tych osób jest częścią społeczności wielu influencerów. Nic więc dziwnego, że większość specjalistów od marketingu planuje zwiększyć budżety na influencer marketing w 2019 roku.

 

W tym wpisie chcielibyśmy podsumować i uporządkować korzyści płynące ze współpracy z twórcami internetowymi.

 

Czytaj więcej

Platforma dla YouTuberów i Influencerów partnerem festiwalu filmowego WATCH DOCS!


6 grudnia rozpoczyna się 18 Międzynarodowy Festiwal Filmowy WATCH DOCS. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się pod oficjalnym patronatem platformy REACHaBLOGGER! Więc i my chcielibyśmy zaprosić naszych Twórców do zapoznania się z programem festiwalu oraz do zaangażowania się razem z nami w temat praw człowieka w filmie. Będziemy mieli dla Was trochę zaproszeń! 😉

Czytaj więcej

RaB Score – ułatwienie dla Reklamodawców przy wyborze ofert Influencerów


Miło nam poinformować po miesiącach testów, że RaB Score działa i ma się dobrze. RaB Score to nasza ocena oferty Influencera w skali 0-10. Oceny dokonuje zespół REACHaBLOGGER.

 

Czytaj więcej

Nasz portal dla influencerów partnerem Golden Marketing Conference ☺


Golden Marketing Conference to wydarzenie, które odbędzie się 14-15 listopada w Katowicach, jest idealnym miejscem do zdobycia przydatnej wiedzy, poznania nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi oraz nieszablonowych strategii marketingowych. Przyjdź i nawiąż nowe kontakty oraz poznaj twórców najskuteczniejszych strategii marketingowych w Polsce.

 

Czytaj więcej

Platforma REACHaBLOGGER partnerem 6. Edycji Marketing Progress!


Chcecie się dowiedzieć jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje? Jak nie zapomnieć o podstawach i najważniejszych, starych i sprawdzonych zasadach oraz praktykach, stale podążając za trendami? Odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą eksperci i uczestnicy 6. edycji konferencji Marketing Progress.

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER partnerem I ❤ Marketing / I ❤ Influencer. Do miłego zobaczenia! ☺


Chcemy zaprosić Was, naszych Twórców i Reklamodawców na 6-edycję kultowej konferencji

I ❤ Marketing i zupełnie nowy dzień: I  Influencer! Dzień poświęcony w całości influencer marketingowi odbędzie się 24 października 2018. Jest to świetna okazja na pogłębienie swojej wiedzy, zawiązanie nowych znajomości oraz spotkanie z ekipą REACHaBLOGGER 😉 

 

Czytaj więcej

Bang! Polska Nagroda Innowacyjności 2018 dla platformy REACHaBLOGGER!


Z dumą możemy Was poinformować, że nasza platforma po raz kolejny została doceniona. Dwa tygodnie temu zdobyliśmy Certyfikat Przedsiębiorstwo Przyszłości, a wczoraj zostaliśmy nagrodzeni Polską Nagrodą Innowacyjności 2018! Jesteśmy dumni, szczęśliwi i zmotywowani do dalszej pracy nad rozwojem platformy. Chcemy pogratulować i podziękować również Wam: Influencerom i Reklamodawcom – bez Was REACHaBLOGGER nie mógłby się rozwijać i zdobywać nagród.

 

Czytaj więcej

REACHaBLOGGER dumnie spogląda w przyszłość z prestiżowym certyfikatem „Przedsiębiorstwo Przyszłości 2018”


5 września 2018 roku w auli Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego odbyła się uroczysta Gala Finałowa V edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Certyfikacji „Przedsiębiorstwo Przyszłości”. W jej trakcie reprezentanci ponad 20 firm z całej Polski odebrali certyfikaty przyznawane najbardziej innowacyjnym i rozwojowym przedsiębiorstwom, które swoje modele biznesowe opierają na inwestowaniu w wiedzę, innowacyjność i kapitał ludzki.

 

Czytaj więcej

Nowy limit dla Mikroinfluencerów


Nadchodzą zmiany dotyczące minimalnej liczby unikalnych użytkowników, fanów, followersów dla nowych ofert na platformie REACHaBLOGGER. Od 6 września dolna granica userów zmienia się z liczby 100 na 500. Nowy próg to minimum 500 dusz, których będziecie potrzebowali do zarejestrowania nowego medium na platformie 🙂

Czytaj więcej

Reach a Blogger nie zwalnia tempa – 308% wzrostu w czerwcu


Cieszymy się, że platforma się rozwija. Zgodnie z wcześniej przyjętym założeniem co pewien czas informujemy Was o niektórych KPI, które osiągamy.🏆

Czytaj więcej

ROI w influencer marketingu zbudowane na 3 filarach


Nie ma wątpliwości, że obecnie, influencer marketing ma ogromny udział na rynku reklamowym. Ponad 70% marek wybiera współpracę z influencerami w swojej strategii marketingowej i większość z tych firm odnotowuje wzrost sprzedaży. Około 80% naszych klientów wpłaciło środki na platformę Reach a Blogger więcej niż raz, a całkiem spora grupa reklamodawców zrobiła to więcej niż 30 razy! To pokazuje, że influencer marketing może być skutecznym narzędziem dla nowych przedsiębiorców, którzy próbują wejść na rynek ze swoim produktem, jak również dla istniejących firm, które szukają nowych sposobów dotarcia do określonych grup odbiorców i zwiększenia sprzedaży.

Czytaj więcej

Reklama platformy Reach a Blogger za 5000 zł!


Szukamy influencera do współpracy!

Nasza platforma dynamicznie się rozwija, co widzicie po liczbach na głównej stronie. Ale mamy apetyt na więcej!
Szukamy do współpracy influencera lub grupy influencerów, którzy pomogą nam promować dalej naszą platformę. Na ten cel mamy 5000 zł (dla jednej osoby, lub dla grupy influencerów – do podziału wg ustaleń w grupie). Reach a Blogger już wiele razy korzystał ze współpracy z influencami, ale do tej pory były to wpisy recenzujące platformę. Tym razem chcielibyśmy zadziałać szerzej. Szukamy działania, które może wyjdzie trochę poza ramy, które będzie oparte na jakiejś koncepcji. Szukamy też mocnego dotarcia do naszej grupy docelowej. Szukamy czegoś, co będzie rezonowało w branży digital. Traktujemy naszych influencerów trochę … jak agencje reklamowe. Mamy nadzieję, że dla Was będzie to fajne wyzwanie! 🙂

Czytaj więcej

Jak wybrać Influencerów i YouTuberów do współpracy?


Jak wybrać influencerów do współpracy:
Często pytacie o najlepszy sposób selekcji influencerów do projektu reklamowego za pomocą naszej platformy. W końcu na platformie jest już ponad 5 200 ofert. Wybranie najlepszych może wydawać się na pierwszy rzut oka czasochłonne. Ale tak być nie musi. Jeśli zastosujesz się do metody poniżej zajmie Ci to jedynie 15 minut.

Czytaj więcej

Nominacja dla Reach a Blogger do Polskiej Nagrody Innowacyjności 2018!


Miło nam poinformować, że otrzymaliśmy od Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości i od wydawcy Gazety Wyborczej nominację do Polskiej Nagrody Innowacyjności 2018! Nominacja została przyznana platformie REACHaBLOGGER za innowacyjne narzędzie łączące Influencerów i Reklamodawców.

Czytaj więcej

Platforma dla Influencerów Reach a Blogger podsumowuje rok 2017


W nowy, 2018 rok, weszliśmy dość prężnie. Na początku grudnia wypuściliśmy na rynek nową, ulepszoną wersję platformy, która zawiera m.in. nową sekcję Gwiazdy, nową sekcję Mikro, RaB Score (cały czas dodajemy oceny) i szereg innych zmian i ulepszeń. Zmienił się wygląd platformy i cały backend (coś czego nie widać ale co jest bardzo ważne). Pracowaliśmy nad nią długo, dlatego tym bardziej cieszymy się, że użytkownicy przywitali ją raczej przychylnie. Niebawem poświęcimy temu z resztą oddzielny wpis. Tymczasem spojrzyjmy w przeszłość 😉

 

Czytaj więcej

Portal dla Influencerów REACHaBLOGGER zmienia się!


Jak już pewnie zauważyliście, w ostatnich dniach nasza platforma zmieniła swój wygląd. Długo wyczekiwana metamorfoza serwisu nastąpiła nie tylko po stronie wizualnej. Zmiany zaszły w obszarze: graphic design, UX, ilości i nazw kategorii, kilku nowych funkcji i zasad funkcjonowania oraz w zakresie cennika. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje o zmianach i zapraszamy do komentowania.

 

Czytaj więcej

Nowy REACHaBLOGGER na ostatniej prostej


Miło nam poinformować, że na niedzielę 3.12.2017 zaplanowane jest włączenie nowej wersji platformy REACHaBLOGGER.

W związku z tym przez dużą część niedzieli platforma będzie niedostępna. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Pewnie chcecie wiedzieć, co się zmieni?

 

Czytaj więcej

#pisząonas


Świat e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie. Przedsiębiorcy korzystają z coraz to nowszych form reklamy, by wypromować swoje produkty. I chociaż dla nas pojęcie influencer marketing wydaje się być czymś oczywistym, dla wielu wciąż brzmi jak czarna magia.

 

Czytaj więcej