W październiku mieliśmy możliwość realizowania kampanii dla największej w Polsce sieci laboratoriów medycznych, Diagnostyka. Czas pochwalić się rezultatami akcji
O kampanii:
Czas trwania kampanii: 1.10 – 31.11.2014
Hasło kampanii: Jestem kobietą i dbam o partnera – drugi etap akcji profilaktycznej prowadzonych przez sieć Laboratoriów Medycznych DIAGNOSTYKA
Szczegóły: w ramach akcji kobiety mogły pobrać dla swoich partnerów ze strony http://www.kobieta.diagnostyka.pl/ bon rabatowy z 70% zniżką na pakiet kompleksowych badań dla mężczyzn oraz wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.
Nasze działania:
Liczba blogerów w kampanii: 18
Koszt kampanii: 2000 zł
Tematyka blogów do współpracy: lifestyle, kobieta, matka, rodzina, zdrowie
Podjęte działania:
- dodanie zlecenia na ReachBlogger
- mailing do blogerów z kategorii
- wybór i negocjacje z blogerami
- realizacja kampanii
Cel kampanii blog marketingowej – promocja konkursu i zachęcenie do pobierania bonów zniżkowych
Przebieg kampanii: każda z blogerek tworzyła wpis dotyczący konieczności badań profilaktycznych przez mężczyzn. Blogerki otrzymywały spersonalizowany link, który wklejały na swoim blogu – link służył pomiarowi wejść z danego bloga oraz liczby pobranych bonów zniżkowych na badania. Blogerka, która zebrała najwięcej rejestracji otrzymywała dodatkową nagrodę w postaci 1000 zł.
Transakcje realizowane były poprzez platformę ReachBlogger.
Wyniki kampanii blog marketingowej:
- sesje (wejścia na stronę klienta): 1162
- wypełnienie formularza: 20 %
- liczba osób, które wypełniły formularz: 225
Kampania przyniosła zdecydowanie lepsze rezultaty od oczekiwanych. Zakładaliśmy zaangażowanie na poziomie 3%, a otrzymaliśmy wynik w postaci 20% aktywności odbiorców!
Przykładowy wpis zrealizowany w ramach kampanii:
więcej na: http://dzieciowo.pl/2014/10/jak-zadbac-o-mezczyzne-i-nie-zwariowac.html
Już niedługo będziemy wspólnie z Laboratorium Diagnostyka realizować kolejny etap kampanii.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o naszych nowych klientach i aktualnych akcjach, to zapraszamy na nasz fan page