Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Droga do sukcesu


Już nie­długo, bo za nie­spełna za dwa tygo­dnie, miną dokład­nie trzy mie­siące od ofi­cjal­nego startu plat­formy. Co wię­cej prze­kro­czy­li­śmy liczbę 1000 fanów na fan page’u ReachBlog­ger. Czas pod­su­mo­wać, co udało nam się w tym cza­sie zro­bić, a nad czym musimy jesz­cze popra­co­wać. Oczy­wi­ście jeste­śmy otwarci na Wasze rady i opi­nie, na które cze­kamy w komen­ta­rzach.

 

Czytaj więcej

Najczęściej popełniane błędy


ReachBlogger niedawno obchodził małą rocznicę, minął równo miesiąc od momentu oficjalnego startu platformy. Ten czas, choć krótki, pozwolił nam na wyciągnięcie pierwszych wniosków.

 

Czytaj więcej

Przepis na udany wpis inspirowany


Szczypta fak­tów, garść szcze­ro­ści, do smaku dodaj cie­kawą gra­fikę. Nie spiesz się, dopra­cuj każdy szcze­gół, a otrzy­masz dobrze przy­rzą­dzony wpis inspi­ro­wany.
 

Czytaj więcej

Popełniliśmy błąd


Jakiś czas temu opu­bli­ko­wa­li­śmy na naszym fan­pa­ge’u na Face­bo­oku zdję­cie z wize­run­kiem Matyldy Koza­kie­wicz (Segritta. pl). Umiesz­cze­nie go było nie­zgod­nym z pra­wem wyko­rzy­sta­niem wize­runku blo­gerki oraz utworu, do któ­rego komer­cyj­nego uży­cia nie mamy praw.

 

Czytaj więcej

Jesteś na ReachBlogger, co dalej?


W związku z tym, że liczba użyt­kow­ni­ków plat­formy sys­te­ma­tycz­nie wzra­sta, zaczęły poja­wiać się pierw­sze pyta­nia odno­śnie funk­cji panelu ReachBlog­ger. Jesteś zare­je­stro­wany na plat­for­mie i co dalej?

 

Czytaj więcej

Jak wycenić swoją


Plat­forma ReachBlog­ger to giełda, na któ­rej spo­ty­kają się sprze­da­jący i kupu­jący. Przedmio­tem trans­ak­cji są wpisy blo­gowe. Klien­tów na takie pro­dukty jest kilku, a naj­waż­niejsi z nich to: firmy poszu­ku­jące nowych spo­so­bów na pro­mo­cje swo­ich marek i pro­duk­tów, agen­cje pozy­cjo­nu­jące i PR.

 

Czytaj więcej

Bloger się nie sprzedaje


W ostat­nim cza­sie na jed­nym z forów zwią­za­nych z social media wywią­zała się dys­ku­sja doty­cząca plat­formy ReachBlo­ger.pl – sądzę, że jest to sku­tek zbli­ża­ją­cego się ter­minu startu pro­jektu Chciał­bym tym wpi­sem roz­wiać wszel­kie wąt­pli­wo­ści, które się poja­wiają, jeżeli jed­nak uznasz, że masz jesz­cze jakieś pyta­nia to śmiało, pisz do mnie!

 

Czytaj więcej

Bloger oferuje


Dzi­siej­szy wpis został poświę­cony krót­kiej instruk­cji jak korzy­stać z plat­formy Reach­blog­ger.pl, aby przy­no­siła Wam jak naj­lep­sze rezul­taty. W pierw­szej kolej­no­ści przed­sta­wię kilka wska­zó­wek dla Cie­bie Blo­ge­rze.

Czytaj więcej

O platformie słów kilka…


Wiele razy pod­kre­ślam Wam, czy to na fan­page’u czy w wia­do­mo­ściach mailo­wych, że plat­forma ReachBlog­ger.pl ma wystar­to­wać już nie­długo. Posta­nowiłem zamie­ścić w ramach tego wpisu kilka istot­nych infor­ma­cji o pro­jek­cie, a tym samym odpo­wie­dzieć Wam na naj­czę­ściej zada­wane pyta­nia. Jestem otwarty na różne pro­po­zy­cje zmiany, jeżeli takowe by się poja­wiły, bo plat­forma ma słu­żyć Wam dro­dzy Czy­tel­nicy.

 

Czytaj więcej

Kim jesteś?


Nikogo nie zasko­czę mówiąc, że blo­gerzy stają się „oso­bi­sto­ściami” w dzi­siej­szym zme­dia­ty­zo­wa­nym świe­cie. Dla­czego tak się dzieje? A no, dla­tego, iż wła­dzę blo­gerom nadał sam lud. Jakby to rzec, spo­łecz­ność, która szczyci się wol­no­ścią słowa i prze­ko­nań doko­nała wyboru. Spy­tasz mnie: „o czym Ty w ogóle mówisz?!” To już Ci tłu­ma­czę.

 

Czytaj więcej