Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Zmieniamy się dla Was!


Zgod­nie z wcze­śniej­szymi zapo­wie­dziami wpro­wa­dzi­li­śmy na panelu kilka zmian. Naj­waż­niej­sze z nich doty­kają kata­logu blo­gów i kata­logu zle­ceń. Po pierw­sze zni­kają pro­dukty: wpis eks­percki, wpis rekla­mowy i oferta spe­cjalna. Pozo­staje wpis inspi­ro­wany, jako jedyny i słuszny model współ­pracy. „Zain­spi­ruj blo­gera i wspól­nie twórz­cie nie­zwy­kłe tre­ści” – hasło to towa­rzy­szy nam od początku ist­nie­nia plat­formy, a wpis inspi­ro­wany sta­nowi jego odzwier­cie­dle­nie. Taka forma współ­pracy umoż­li­wia Wam swo­bodne nego­cjo­wa­nie warun­ków i spo­sobu reali­za­cji zle­ceń.

 

Czytaj więcej

ReachBlogger w służbie SEO 13 sposób na dobre linki


Jed­nym z efek­tów ubocz­nych dobrej kam­pa­nii con­tent mar­ke­tingu jest przy­rost lin­ków przy­cho­dzących. Blo­ger opi­su­jący sklep z kame­rami lin­kuje do tego sklepu. Oprócz dobrego wpisu, który ma swoje życie i gene­ruje korzy­ści dla sklepu na blogu, sklep otrzy­muje też link pozy­cjo­nu­jący.

 

Czytaj więcej

Content Marketing


“Blogosfera? Co to jest ta blogosfera?” – pyta jeden z właścicieli dużego sklepu z bielizną. “Ja nie wiem jak rozmawiać z tymi ludźmi i jak cokolwiek wspólnie z nimi zrobić. Nie mamy czasu na uganianie się za kimś i negocjowanie warunków.” “Kiedyś jeden z blogerów zaproponował mi wpis za 5 000 zł. Od tego czasu nie myślałem już o blogerach” – mówi inny.

 

Czytaj więcej

Droga do sukcesu


Już nie­długo, bo za nie­spełna za dwa tygo­dnie, miną dokład­nie trzy mie­siące od ofi­cjal­nego startu plat­formy. Co wię­cej prze­kro­czy­li­śmy liczbę 1000 fanów na fan page’u ReachBlog­ger. Czas pod­su­mo­wać, co udało nam się w tym cza­sie zro­bić, a nad czym musimy jesz­cze popra­co­wać. Oczy­wi­ście jeste­śmy otwarci na Wasze rady i opi­nie, na które cze­kamy w komen­ta­rzach.

 

Czytaj więcej

Najczęściej popełniane błędy


ReachBlogger niedawno obchodził małą rocznicę, minął równo miesiąc od momentu oficjalnego startu platformy. Ten czas, choć krótki, pozwolił nam na wyciągnięcie pierwszych wniosków.

 

Czytaj więcej

Przepis na udany wpis inspirowany


Szczypta fak­tów, garść szcze­ro­ści, do smaku dodaj cie­kawą gra­fikę. Nie spiesz się, dopra­cuj każdy szcze­gół, a otrzy­masz dobrze przy­rzą­dzony wpis inspi­ro­wany.
 

Czytaj więcej

Popełniliśmy błąd


Jakiś czas temu opu­bli­ko­wa­li­śmy na naszym fan­pa­ge’u na Face­bo­oku zdję­cie z wize­run­kiem Matyldy Koza­kie­wicz (Segritta. pl). Umiesz­cze­nie go było nie­zgod­nym z pra­wem wyko­rzy­sta­niem wize­runku blo­gerki oraz utworu, do któ­rego komer­cyj­nego uży­cia nie mamy praw.

 

Czytaj więcej

Jesteś na ReachBlogger, co dalej?


W związku z tym, że liczba użyt­kow­ni­ków plat­formy sys­te­ma­tycz­nie wzra­sta, zaczęły poja­wiać się pierw­sze pyta­nia odno­śnie funk­cji panelu ReachBlog­ger. Jesteś zare­je­stro­wany na plat­for­mie i co dalej?

 

Czytaj więcej

Jak wycenić swoją


Plat­forma ReachBlog­ger to giełda, na któ­rej spo­ty­kają się sprze­da­jący i kupu­jący. Przedmio­tem trans­ak­cji są wpisy blo­gowe. Klien­tów na takie pro­dukty jest kilku, a naj­waż­niejsi z nich to: firmy poszu­ku­jące nowych spo­so­bów na pro­mo­cje swo­ich marek i pro­duk­tów, agen­cje pozy­cjo­nu­jące i PR.

 

Czytaj więcej

Bloger się nie sprzedaje


W ostat­nim cza­sie na jed­nym z forów zwią­za­nych z social media wywią­zała się dys­ku­sja doty­cząca plat­formy ReachBlo­ger.pl – sądzę, że jest to sku­tek zbli­ża­ją­cego się ter­minu startu pro­jektu Chciał­bym tym wpi­sem roz­wiać wszel­kie wąt­pli­wo­ści, które się poja­wiają, jeżeli jed­nak uznasz, że masz jesz­cze jakieś pyta­nia to śmiało, pisz do mnie!

 

Czytaj więcej