Do dziś mogliście zadawać sobie to pytanie w momencie, kiedy klienci odrzucali Wasze oferty. Zgłaszaliście się do zlecenia, cierpliwe czekaliście, aż tu nagle Wasza oferta została odrzucona bez podania powodu.
Przyczyna nie była określana, ponieważ na platformie nie było takiej możliwości. Pisaliście do nas z prośbą o włączenie mechanizmu komentowania do każdej odrzuconej oferty – sami nie zdawaliśmy sobie sprawy, że taka opcja jest Wam potrzebna. Dzięki temu, że daliście nam znać o tym, czego oczekujecie i co ułatwi Wam działanie na ReachBlogger, mogliśmy wprowadzić odpowiednią zmianę. Pamiętajcie, dla nas Wasze zdanie jest najważniejsze, a panel ma być dla Was łatwy i wygodny w użyciu.
Również dla Was – klientów, możliwość komentowania wiele ułatwia. Wcześniej, kiedy blog Wam odpowiadał, ale cena była zbyt wysoka, byliście zmuszeni odrzucić zlecenie. Teraz możecie określić w komentarzu Wasze warunki i poczekać na ponowne zgłoszenie się blogera.
Dodatkowo, jak dobrze wiecie – macie 5 dni na określenie czy chcecie podjąć współpracę czy nie, po tym czasie oferta zostaje anulowana. Postanowiliśmy, również dzięki Waszym wskazówkom, wprowadzić drobną zmianę.
Nie musicie gorączkowo zastanawiać się ile dni zostało do wygaśnięcia oferty, od teraz pod każdym zleceniem dostępna jest informacja, o tym, kiedy propozycja przestanie być aktywna.
To czekamy na dalsze wskazówki