Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Twój blog nie angażuje? Oto prawdopodobne przyczyny.


Prowadzisz bloga? Masz czasem wrażenie, że tak świetnie przygotowany przez Ciebie post nie wzbudził żywiołowej dyskusji i nie spowodował lawiny komentarzy? A może Twoi czytelnicy wydają się nieco… ospali? Prawdopodobnie popełniasz któryś z tych błędów. Oczywistością wydaje się, że zarabianie na blogu wymaga odbiorców, którzy wchodzą w interakcję z tekstem, ale też dyskutują między sobą. To właśnie ich aktywność silnie wpływa na zainteresowanie potencjalnych reklamodawców Twoim blogiem. Co zrobić, żeby nie odstraszyć klientów? Przede wszystkim unikaj tych 7 praktyk.
 

Czytaj więcej

10 zasad owocnej współpracy blogera z klientem


O współpracy marki z blogerem napisano już całkiem sporo. Istota współpracy zakłada obecność także drugiej strony w całym przedsięwzięciu. Z nią powinniśmy się liczyć szczególnie wtedy, gdy nie jesteśmy sławnymi influencerami, a poważnie myślimy o zarabianiu na blogu. Jak przyciągnąć zleceniodawców i jak uniknąć poważnych wpadek? O tym opowiadamy w dzisiejszym wpisie.

 

Czytaj więcej

10 zasad owocnej współpracy z blogerami


O tym, że współpraca z blogerem się opłaca, wie chyba każdy, kto poważnie myśli o promowaniu swojej marki w sieci.
Jeżeli jednak wydaje Ci się, że w kontaktach z wpływowym influencerem możesz sobie pozwolić na wiele, to uważaj.
Ten tekst uchroni nie tylko Ciebie i Twoją markę przed poważną wtopą, ale także przed złą sławą w całej blogosferze.

 

Czytaj więcej

Wielkie kalendarium imprez blogerskich– dlaczego powinieneś tam być?


Już od kilku lat imprezy blogerskie gromadzą wokół siebie szerokie grono autorów. Uczestnikami tych wydarzeń są zarówno hobbyści, pasjonaci, jak również ci, którzy z blogowania uczynili pełnoetatowy zawód. Po co brać udział w tego typu eventach i dlaczego cieszą się one tak dużym zainteresowaniem? O tym opowiemy w dzisiejszym poście.

 

Czytaj więcej

Czy blogowanie w erze YouTube ma jakikolwiek sens?


Zdecydowana większość ludzi woli oglądać dziś filmy wideo, dlatego pisanie na blogu nie ma najmniejszego sensu. Tym zdaniem właściwie można by zakończyć wywód, odłączyć klawiaturę od komputera i zacząć ćwiczyć prezencję przed obiektywem. Rzecz w tym, że nie do końca. Ludzie blogują i vlogują, i skaczą po jeszcze innych kanałach, a obecność słowa pisanego w sieci wydaje się nie mieć końca. O co więc chodzi?

 

Czytaj więcej

Zaczynasz blogować?
Oto 5 rzeczy, o których powinieneś pamiętać.


Być może nie ma nic prostszego niż założenie bloga. Być może nie ma nawet nic łatwiejszego od napisania na nim od czasu do czasu paru zdań. Przed rozpoczęciem zamieszczania wpisów na blogu zadaj sobie jednak parę pytań. Czy chcesz, żeby Twoje posty przyciągały i angażowały coraz to nowych użytkowników? Czy myślisz też o zarabianiu za pomocą bloga? Jeżeli tak, wykonaj tych 5 prostych kroków zanim przystąpisz do tworzenia i publikowania Twojego contentu.

 

Czytaj więcej

Czy długość ma znaczenie?
O wpisach na blogu słów kilka


Jak długi powinien być skuteczny i angażujący wpis na blogu? W powszechnym przekonaniu użytkownicy tylko skanują wzrokiem treści publikowane w internecie i nie wchodzą w dłuższą interakcję z czytanym tekstem. Czy na pewno tak jest? Czy zbyt długi wpis na blogu z całą pewnością zmniejsza zaangażowanie odbiorców? A może miara stosunku długości posta do jego skuteczności w ogóle nie istnieje? O tym przeczytasz poniżej.
 

Czytaj więcej

5 typów osiągających sukces Youtuberów


Na czym zasa­dza się suk­ces takich digi­tal influ­en­ce­rów jak PewDie­Pie czy FineBro­thers? Co spra­wiło, że ich vlogi osią­gnęły tak osza­ła­mia­jącą popu­lar­ność? Jak (i czy w ogóle warto) się na nich wzo­ro­wać?

 

Czytaj więcej

5 sygnałów, które świadczą o tym, że zaczynasz być digital influencerem


Digi­tal influ­en­cer – osoba, która poprzez swoją cyfrową dzia­łal­ność ma wpływ na opi­nie innych osób. Do grupy tej należą blog­gerzy i vlo­ge­rzy, któ­rzy za pomocą swo­ich blo­gów i vlo­gów kie­rują uwagę czy­tel­ni­ków na okre­ślone tematy. Nie każdy blog­ger jest jed­nak influ­en­cerem. A czy Ty nim jesteś? Po czym możesz to poznać?

 

Czytaj więcej

10 błędów UX początkujących blogerów


Zakła­dasz swo­jego pierw­szego bloga? Marzy Ci się sława, fol­lo­we­rzy i nagrody w kon­kur­sach blog roku? Nie osią­gniesz tego, jeśli Twój blog będzie nie­uży­teczny. Innymi słowy mówiąc, jeśli nie zadbasz o to, by czy­tało się go wygod­nie, a archi­tek­tura infor­ma­cji była tak dopra­co­wana by wspie­rać i uła­twiać korzy­sta­nie z Two­jego bloga. Jakie błędy w zakre­sie UX popeł­niają począt­ku­jący blo­ge­rzy?

 

Czytaj więcej