Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Poniedziałkowe zmiany! Czyli o nowościach na ReachBlogger


Tydzień roz­po­czy­namy od dwóch cie­ka­wych zmian na panelu. Pierw­szej, na pewno więk­szość z Was się domy­ślała – są już gotowe „wlepki” na bloga. Od dziś może­cie pobrać gra­fikę odpo­wia­da­jącą Waszym gustom, która jed­no­cze­śnie sta­nowi odno­śnik do port­fo­lio na ReachBlog­ger. Poch­wal­cie się innym, że jeste­ście dum­nymi użyt­kow­ni­kami pro­jektu. 

 

Czytaj więcej

Moja treść moja własność!


Czy można ot tak „poży­czyć sobie” czy­jąś twór­czość i pod­pi­sać swoim nazwi­skiem? Ano nie, bo to jest kra­dzież nie­stety.

Dla wielu z Was ten wpis będzie bez­war­to­ściowy, nie ukry­wamy bar­dzo nas to cie­szy.

Ten arty­kuł jest pisany dla tych, któ­rzy za nic mają zasady etyki i liczą na szybki, nie­wy­ma­ga­jący dużego wysiłku zaro­bek. Ofi­cjalne sta­no­wi­sko ReachBlog­ger wobec takich prak­tyk jest jedno i pozo­sta­nie nie­zmienne: NIE DLA PLAGIATU I DUPLIKATU! Zapra­szamy Was do dal­szej lek­tury, bo to nie koniec wykładu.

 

Czytaj więcej

Blogosfera pod lupą


Zasięg, zaan­ga­żo­wa­nie, lajki, shary, liczba UU – Aneta z Fari.pl roz­po­czyna ana­lizę Pol­skiej Blo­gos­fery.

 

Jakiś czas temu na naszym fan page’u poin­for­mo­wa­li­śmy, że wspie­ramy cie­kawe ini­cja­tywny naszych użyt­kow­ni­ków. Tak tra­fi­li­śmy na Fari.pl, która nie pierw­szy raz bar­dzo miło nas zasko­czyła. Zapro­siła nas do współ­pracy przy swoim naj­now­szym pro­jek­cie doty­czą­cym bada­nia Pol­skiej Blo­gos­fery. Nie mogli­śmy postą­pić ina­czej, jak tylko ocho­czo się w niego włą­czyć Teraz Ty dołącz do akcji i stań się czę­ścią histo­rii!

 

Czytaj więcej

Zmieniamy się dla Was!


Zgod­nie z wcze­śniej­szymi zapo­wie­dziami wpro­wa­dzi­li­śmy na panelu kilka zmian. Naj­waż­niej­sze z nich doty­kają kata­logu blo­gów i kata­logu zle­ceń. Po pierw­sze zni­kają pro­dukty: wpis eks­percki, wpis rekla­mowy i oferta spe­cjalna. Pozo­staje wpis inspi­ro­wany, jako jedyny i słuszny model współ­pracy. „Zain­spi­ruj blo­gera i wspól­nie twórz­cie nie­zwy­kłe tre­ści” – hasło to towa­rzy­szy nam od początku ist­nie­nia plat­formy, a wpis inspi­ro­wany sta­nowi jego odzwier­cie­dle­nie. Taka forma współ­pracy umoż­li­wia Wam swo­bodne nego­cjo­wa­nie warun­ków i spo­sobu reali­za­cji zle­ceń.

 

Czytaj więcej

ReachBlogger w służbie SEO 13 sposób na dobre linki


Jed­nym z efek­tów ubocz­nych dobrej kam­pa­nii con­tent mar­ke­tingu jest przy­rost lin­ków przy­cho­dzących. Blo­ger opi­su­jący sklep z kame­rami lin­kuje do tego sklepu. Oprócz dobrego wpisu, który ma swoje życie i gene­ruje korzy­ści dla sklepu na blogu, sklep otrzy­muje też link pozy­cjo­nu­jący.

 

Czytaj więcej

Content Marketing


“Blogosfera? Co to jest ta blogosfera?” – pyta jeden z właścicieli dużego sklepu z bielizną. “Ja nie wiem jak rozmawiać z tymi ludźmi i jak cokolwiek wspólnie z nimi zrobić. Nie mamy czasu na uganianie się za kimś i negocjowanie warunków.” “Kiedyś jeden z blogerów zaproponował mi wpis za 5 000 zł. Od tego czasu nie myślałem już o blogerach” – mówi inny.

 

Czytaj więcej

Droga do sukcesu


Już nie­długo, bo za nie­spełna za dwa tygo­dnie, miną dokład­nie trzy mie­siące od ofi­cjal­nego startu plat­formy. Co wię­cej prze­kro­czy­li­śmy liczbę 1000 fanów na fan page’u ReachBlog­ger. Czas pod­su­mo­wać, co udało nam się w tym cza­sie zro­bić, a nad czym musimy jesz­cze popra­co­wać. Oczy­wi­ście jeste­śmy otwarci na Wasze rady i opi­nie, na które cze­kamy w komen­ta­rzach.

 

Czytaj więcej

Najczęściej popełniane błędy


ReachBlogger niedawno obchodził małą rocznicę, minął równo miesiąc od momentu oficjalnego startu platformy. Ten czas, choć krótki, pozwolił nam na wyciągnięcie pierwszych wniosków.

 

Czytaj więcej

Przepis na udany wpis inspirowany


Szczypta fak­tów, garść szcze­ro­ści, do smaku dodaj cie­kawą gra­fikę. Nie spiesz się, dopra­cuj każdy szcze­gół, a otrzy­masz dobrze przy­rzą­dzony wpis inspi­ro­wany.
 

Czytaj więcej

Popełniliśmy błąd


Jakiś czas temu opu­bli­ko­wa­li­śmy na naszym fan­pa­ge’u na Face­bo­oku zdję­cie z wize­run­kiem Matyldy Koza­kie­wicz (Segritta. pl). Umiesz­cze­nie go było nie­zgod­nym z pra­wem wyko­rzy­sta­niem wize­runku blo­gerki oraz utworu, do któ­rego komer­cyj­nego uży­cia nie mamy praw.

 

Czytaj więcej

Jesteś na ReachBlogger, co dalej?


W związku z tym, że liczba użyt­kow­ni­ków plat­formy sys­te­ma­tycz­nie wzra­sta, zaczęły poja­wiać się pierw­sze pyta­nia odno­śnie funk­cji panelu ReachBlog­ger. Jesteś zare­je­stro­wany na plat­for­mie i co dalej?

 

Czytaj więcej

Jak wycenić swoją


Plat­forma ReachBlog­ger to giełda, na któ­rej spo­ty­kają się sprze­da­jący i kupu­jący. Przedmio­tem trans­ak­cji są wpisy blo­gowe. Klien­tów na takie pro­dukty jest kilku, a naj­waż­niejsi z nich to: firmy poszu­ku­jące nowych spo­so­bów na pro­mo­cje swo­ich marek i pro­duk­tów, agen­cje pozy­cjo­nu­jące i PR.

 

Czytaj więcej

Bloger się nie sprzedaje


W ostat­nim cza­sie na jed­nym z forów zwią­za­nych z social media wywią­zała się dys­ku­sja doty­cząca plat­formy ReachBlo­ger.pl – sądzę, że jest to sku­tek zbli­ża­ją­cego się ter­minu startu pro­jektu Chciał­bym tym wpi­sem roz­wiać wszel­kie wąt­pli­wo­ści, które się poja­wiają, jeżeli jed­nak uznasz, że masz jesz­cze jakieś pyta­nia to śmiało, pisz do mnie!

 

Czytaj więcej

Bloger oferuje


Dzi­siej­szy wpis został poświę­cony krót­kiej instruk­cji jak korzy­stać z plat­formy Reach­blog­ger.pl, aby przy­no­siła Wam jak naj­lep­sze rezul­taty. W pierw­szej kolej­no­ści przed­sta­wię kilka wska­zó­wek dla Cie­bie Blo­ge­rze.

Czytaj więcej

O platformie słów kilka…


Wiele razy pod­kre­ślam Wam, czy to na fan­page’u czy w wia­do­mo­ściach mailo­wych, że plat­forma ReachBlog­ger.pl ma wystar­to­wać już nie­długo. Posta­nowiłem zamie­ścić w ramach tego wpisu kilka istot­nych infor­ma­cji o pro­jek­cie, a tym samym odpo­wie­dzieć Wam na naj­czę­ściej zada­wane pyta­nia. Jestem otwarty na różne pro­po­zy­cje zmiany, jeżeli takowe by się poja­wiły, bo plat­forma ma słu­żyć Wam dro­dzy Czy­tel­nicy.

 

Czytaj więcej

Kim jesteś?


Nikogo nie zasko­czę mówiąc, że blo­gerzy stają się „oso­bi­sto­ściami” w dzi­siej­szym zme­dia­ty­zo­wa­nym świe­cie. Dla­czego tak się dzieje? A no, dla­tego, iż wła­dzę blo­gerom nadał sam lud. Jakby to rzec, spo­łecz­ność, która szczyci się wol­no­ścią słowa i prze­ko­nań doko­nała wyboru. Spy­tasz mnie: „o czym Ty w ogóle mówisz?!” To już Ci tłu­ma­czę.

 

Czytaj więcej