Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER

Jak zostać digital influencerem?


Digi­tal infu­lu­en­cer czyli ktoś, kto nie tylko zdo­był w sieci popu­lar­ność ale rów­nież jest czy­tany dla­tego, że jego czy­tel­nicy liczą się z jego zda­niem i opi­niami to marze­nie każ­dego blog­gera. Jak zostać taką osobą? Jak spra­wić, by Twój blog był opi­nio­twór­czy?
 

Czytaj więcej

Kreowanie leadu za pomocą blogosfery


Współpraca z blogerami to nie tylko budowanie wizerunku czy zasięgu własnej marki. To również szansa na tworzenie leadów – zwłaszcza jeśli w rozumieniu nowoczesnego lejka sprzedaży odejdziemy od starego modelu AIDA w kierunku nowoczesnego lejka: „świadomość, nauczanie, zaangażowanie” – jaki buduje content marketing.
 

Czytaj więcej

Gala Twórców Blog Roku i Video Roku


Już od 2005 roku portal Onet.pl organizuje konkurs na najlepszy polskojęzyczny blog. Dwa lata po pierwszej edycji postanowiono rozszerzyć formułę i objąć nią całą blogosferę (początkowo dotyczył on tylko stron zrzeszonych na platformie blog.onet.pl) dzięki czemu w krótkim czasie tytuł Blogera Roku wg. Onet.pl stał się jedną z najbardziej prestiżowych nagród dla polskich blogerów.

 

Czytaj więcej

3 ciekawe oferty stycznia dla blogerów


Nowy rok przyniósł sporo nowych ofert w Reach Bloggerze. Poszukiwani są blogerzy z kategorii design, sztuka, dom i ogród, technologie IT, parenting, lifestyle, biznes, gospodarka, podróże. Przed wami subiektywny wybór trzech interesujących ofert stycznia.

 

Czytaj więcej

5 błędów eksperckich blogerów


Niektórych czytamy, bo są zabawni. Innych, bo piszą o rzeczach dla nas ważnych i wywołują emocje. Jeszcze innych dlatego, że są w swojej dziedzinie ekspertami. Nawet jednak eksperci popełniają błędy. Również, kiedy blogują. Jak potrafią strzelić sobie w stopę „eksperci” na własnych blogach?

 

Czytaj więcej

3 powody współpracy z niszowymi blogami


Czy efek­tywna współ­praca z blo­ge­rem ozna­cza nawią­za­nie współ­pracy jedy­nie z tymi naj­bar­dziej popu­lar­nymi? Czy fak­tycz­nie naj­waż­niej­szym kry­te­rium współ­pracy z blo­ge­rem jest zasięg jaki może osią­gnąć jego post? Czy na rynku liczą się tylko blo­ge­rzy modowi, kosme­tyczni i tech­no­lo­giczni? Kiedy i dla­czego warto współ­pra­co­wać rów­nież z niszo­wymi blo­gami?

 

Czytaj więcej

Kilka zaskakujących faktów o content marketingu w B2B


Con­tent is the king prawda? I ow­szem! O ile przy­go­tuje się jego odpo­wied­nią stra­te­gię, która przy­nie­sie ocze­ki­wany zwrot z inwe­sty­cji. Chce­cie usły­szeć coś zabaw­nego? Otóż mimo tego, że „con­tent is the king” 55% osób zaj­mu­ją­cych się mar­ke­tingiem w fir­mach z sek­tora B2B, nie ma zie­lo­nego poję­cia o tym, czym jest efek­tywna stra­te­gia con­ten­towa i jak powinna wyglą­dać. Jak zatem wygląda współ­cze­sny con­tent mar­ke­ting B2B? Spe­cjal­nie dla Was prze­ko­pa­li­śmy kilka rapor­tów i zna­leź­li­śmy kilka nie­zwy­kłych sta­ty­styk – czas wycią­gnąć z nich wnio­ski!

 

Czytaj więcej

Szanujmy się, Czyli jak powinna wyglądać współpraca z blogerkami kosmetycznymi?


O tym, że warto współpracować z blogerami mówiliśmy już wielokrotnie, jednak jak powinna wyglądać współpraca zdaje się, że nie każdy wie.

 

Czytaj więcej

FV czy umowa o dzieło? Jaki sposób rozliczenia jest dla Ciebie?


Jesteś na ReachBlogger, realizujesz zlecenia i przychodzi chwila kiedy chcesz dokonać wypłaty środków – co teraz?

ReachBlogger umożliwia Ci legalne zarabianie dzięki publikacji wpisów na blogu. Wybierasz odpowiednie zlecenia, realizujesz je, a wynagrodzenie przelewane jest na Twoje konto w panelu. Jeśli na Twoim rachunku jest minimum 50 zł i chcesz je wypłacić, to pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić jest uzupełnienie swoich danych w profilu finansowym.

 

Czytaj więcej

5 powodów dla których warto współpracować z blogerami


Chcesz efek­tyw­nie zare­kla­mo­wać swój pro­dukt, ale nie wiesz jak? Z pomocą przy­cho­dzi blog mar­ke­ting!

 

Czytaj więcej