Skip to Content

mobile icon menu
FACEBOOK
mobile icon menu
INSTAGRAM
mobile icon menu
TWITTER
mobile icon menu
LINKEDIN
icon menu
FACEBOOK
icon menu
INSTAGRAM
icon menu
TWITTER
icon menu
LINKEDIN

Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym 8 edycji Grand Video Awards!


Influencerze, Twórco, zawalcz o statuetkę!

 

 ?Grand Video Awards to jedyny w Polsce konkurs adresowany do twórców wideo w internecie, którego głównym organizatorem jest magazyn „Press”. Celem konkursu jest promowanie tych najbardziej nieszablonowych, pomysłowych i nowatorskich Twórców oraz popularyzacja najlepszych dzieł wideo w polskim Internecie.

Jak co roku, platforma Reach a Blogger jest partnerem medialnym tegorocznej edycji konkursu, a z roku na rok, skala oraz prestiż nagród Grand Video Awards rośnie ?

 

Czytaj więcej

Raport z badania: Polski rynek Influencer Marketingu w 2022 w oczach Reklamodawców


Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy 115 Reklamodawców korzystających z usług influencerów w różnych modelach.

 

Zapytaliśmy ich o zmiany w wydatkach, sposoby i rodzaje współprac, wpływ pandemii oraz wojny w Ukrainie, a także o ostatnio bardzo medialne tematy związane z inicjatywami UKOKiK i KRRiT ??

To był dynamiczny rok dla influencer marketingu! Dużo się działo i nadal dzieje.

 

Celem badania było spojrzenie na to, jak rynek influencerski zmienił się na przestrzeni ostatniego roku. Na podstawie zebranych danych wyciągnęliśmy ciekawe wnioski. Mamy nadzieję, że lektura raportu będzie dla Was interesującym i pomocnym źródłem w decyzjach biznesowych. A także, że wnioski z badania przyczynią się do normalizacji i wzrostu rynku influencerskiego w Polsce.

Czytaj więcej

Zbiór dobrych praktyk – Konsument (część 4/4)


Dziś publikujemy czwartą i ostatnią część porad na temat influencer marketingu. Dzisiejsza publikacja poświęcona jest ochronie praw Konsumentów.
 
Pamiętaj, że nie każdy influencer rekomenduje produkt, ponieważ go przetestował i jest z niego zadowolony – czasem może to być płatna promocja zlecona przez markę, którą influencer powinien odpowiednio oznaczyć. Reklama, która stwarza pozory recenzji lub bezinteresownego polecenia, to kryptoreklama. To praktyka niedozwolona! Nie wiesz, czy masz do czynienia z reklamą czy obiektywną recenzją?
 
Publikowane treści zostały wypracowane przez Grupę Roboczą Influencer Marketing IAB Polska i pochodzą ze strony: influencermarketing.org.pl.

Czytaj więcej

Zbiór dobrych praktyk – Agencja (część 3/4)


Agencja powinna znać zasady współpracy z influencerami, interesować się ich twórczością, a przede wszystkim aktywnie wzbogacać swoją wiedzę i doświadczenie w tym obszarze. Kontynuujemy cykl publikacji na temat dobrych praktyk w influencer marketingu. Tę publikację polecamy w szczególności Agencjom.
 
Rekomendowane akcje z influencerami powinny odpowiadać pozostałym działaniom w kampanii klienta. Agencja nie powinna rekomendować twórców celowo ukrywających komercyjny charakter współpracy bądź odmawiających oznaczania treści reklamowych, o wątpliwej opinii, niespełniających zasad brand safety, czy też promujących zachowania, które mogą zagrażać życiu, zdrowiu bądź są sprzeczne z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. Celem agencji powinno być pogodzenie interesów trzech stron: marki, influencera i jego społeczności – oraz ich ochrona.
 
Publikowane treści zostały wypracowane przez Grupę Roboczą Influencer Marketing IAB Polska i pochodzą ze strony: influencermarketing.org.pl.

Czytaj więcej

Zbiór dobrych praktyk – Klient (część 2/4)



Kontynuujemy cykl publikacji na temat dobrych praktyk w influencer marketingu. Z tą publikacją powinni zapoznać się przede wszystkim Klienci – czyli Reklamodawcy. Zapraszamy!
 
Decydując się na współpracę z influencerem, klient musi odpowiedzieć na pytanie, czy jest świadomy specyfiki takiej współpracy. Odpowiedź twierdząca powinna być potwierdzona szkoleniem przeprowadzonym przez agencję realizującą lub rekomendującą takie działania, bądź przez współpracowników lub osoby mające doświadczenie w takiej współpracy – na przykład platformę Reach a Blogger. Przed rozpoczęciem działań z influencerami powinien powstać brief.
 
Publikowane treści zostały wypracowane przez Grupę Roboczą Influencer Marketing IAB Polska i pochodzą ze strony: influencermarketing.org.pl.

Czytaj więcej

Zbiór dobrych praktyk – Influencer (część 1/4)


Młody i dynamiczny rynek influencer marketingu wymaga wypracowania norm i zasad współpracy. Właśnie ruszył pierwszy polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu. Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy, kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.
 
Celem twórców strony jest zebranie możliwie jak największej ilości informacji i praktycznych porad w jednym miejscu, tak by sprawnie przeprowadzić odbiorców przez rodzące się pytania i wątpliwości. Serwis został stworzony przez IAB Polska, a patronat nad nim objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Reach a Blooger, jako członek IAB Polska grupy Influencer Marketing, wspiera tę inicjatywę. Zaczynamy dziś cykl publikacji od części dedykowanej uwadze Influencerów. Zapraszamy!
 
Publikowane treści zostały wypracowane przez Grupę Roboczą Influencer Marketing IAB Polska i pochodzą ze strony: influencermarketing.org.pl.

 

Czytaj więcej

Influencer marketing – 13 wiodących trendów w 2022 roku na podstawie badania Influencer Marketing Hub


Jakie są najważniejsze trendy kształtujące rynek influencerski w 2022 roku? Podsumowaliśmy dla Was strategiczne konkluzje z najnowszego raportu Influencer Marketing Benchmark Report 2022. Raport zawiera analizę takich zebraną wśród około 2000 specjalistów marketingowych, przedstawicieli marek oraz agencji marketingowych. Przeprowadzone badanie pozwoli nam spojrzeć szerzej na przewidywania na przyszłość i rozwój marketingowej branży. Jeśli chcesz prowadzić skuteczne działania komunikacji marketingowej, zapoznaj się z raportem.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem V edycji eTradeShow!


V edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 marca 2022 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi, ale także idealna przestrzeń do zdobycia przydatnej wiedzy, poznania nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi oraz nieszablonowych strategii marketingowych i e-commerce. 

Czytaj więcej

Świąteczne życzenia i sprawy organizacyjne


Drogi Mikołaju, spełnij marzenie naszych Influencerów, Youtuberów, Blogerów i przynieś im miliony nowych followersów, subsrybentów, czytelników! ?✨

Czytaj więcej

Kalendarz okazji marketingowych na rok 2022


Zaobserwowaliśmy, że reklamodawcy czasami pod presją czasu kupują publikacje sponsorowane u influencerów. Ma to niejednokrotnie związek z różnymi okazjami marketingowymi. Jedne są bardziej oczywiste: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Black Friday, Cyber Monday. Inne są mniej oczywiste: start ferii zimowych, start nowych kolekcji, Dzień Ziemi, wyprzedaże. Tak czy inaczej fajnie mieć to wszystko w jednym miejscu. W sumie zdefiniowaliśmy 48 okazji, które mogą być pretekstem do działań marketingowych w 2022 roku. Mamy nadzieję, że dzięki kalendarzowi łatwiej będzie Wam zaplanować działania z wyprzedzeniem.

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger członkiem IAB Polska


Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do IAB Polska – Związku Pracodawców Branży Internetowej. Działamy w grupie roboczej Influencer Marketing.
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród około 230 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem 13. Forum Marketingu Zintegrowanego!


9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego ? Jeden intensywny dzień, na którym będą omawiane zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa, a marketerzy, agencje, uczelnie, media, domy produkcyjne i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Czytaj więcej

UOKIK sprawdzi czy publikacje sponsorowane influencerów są prawidłowo oznaczone


Właśnie ruszyło postępowanie wyjaśniające prowadzone przez UOKIK. Pod lupę zostaną wzięte profile w social mediach i blogi. Sprawdzone zostanie na ile influencerzy, blogerzy, wydawcy oznaczają publikacje sponsorowane jako reklamy. Przypominamy przy tej okazji, że oznaczanie tych wpisów jest konieczne, wymagane przez Regulamin Reach a Blogger i również określone w FAQ. Jeśli przypadkiem jakieś Twoje współprace z reklamodawcami nie są oznaczone jako sponsorowane („publikacja sponsorowana”, „artykuł sponsorowany”, „publikacja reklamowa”), to jest to najlepszy moment żeby je wyedytować pod tym kątem i zrobić te oznaczenia.

Czytaj więcej

Ogłaszamy nominowanych do finału Grand Video Awards 2021!


Ideą Grand Video Awards jest uhonorowanie twórców najbardziej kreatywnych filmów wideo w internecie. 

Wydarzenie odbędzie się 6 października w Kinie Iluzjon, podczas którego zostaną ogłoszeni Laureaci konkursu. Całość wydarzenia będzie transmitowana live na www.grandvideoawards.pl, press.pl, wp.pl oraz na kanałach Press i GVA na Facebooku. 

Reach a Blogger jako partner medialny tego wydarzenia zna nominowanych do finału konkursu GVA!

Czytaj więcej

Platforma Reach a Blogger partnerem Konferencji Launch z E-commerce „Sprzedaż na ostrzu noża”


Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force. Partnerem wydarzenia jest nasza platforma Reach a Blogger.

Czytaj więcej

Jak zabezpieczyć stronę blogera i influencera opartą na WordPressie?


Wszyscy influencerzy bądź blogerzy związani z influencer marketingiem i korzystający z  popularnej platformy WordPress powinni mieć na uwadze ryzyko związane z atakami hakerskimi na ich stronę – zjawisko cyberprzestępczości jest w ostatnich latach coraz silniejsze. Reach a Blogger podpowiada Wam jak zabezpieczyć witrynę opartą na WordPressie przed atakami w sieci. Istnieje wiele skutecznych rozwiązań, a jednym z nich jest właściwy wybór VPN, dzięki czemu możliwe będzie uniknięcie ataku.

Czytaj więcej

Reach a Blogger partnerem IV edycji eTradeShow!


Już 15 września 2021, w prestiżowej części PGE Narodowego, w Warszawie, odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla branży eCOMMERCE.

Cztery sceny konferencyjne, na których stanie ponad 40 prelegentów i godziny rozmów na temat rozwoju w branży. To wszystko czeka na odwiedzających IV edycji eTrade Show ?

Czytaj więcej

Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym 7. edycji Grand Video Awards!


Startuje VII edycja konkursu Grand Video Awards!

11 kategorii konkursowych oraz nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów- tak będzie wyglądała siódma edycja konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci.

Ponadto z wielką radością możemy oświadczyć, że Reach a Blogger został oficjalnym partnerem medialnym tegorocznej edycji Grand Video Awards!

Zgłoszenia filmów będą przyjmowane do 22 sierpnia 2021 roku przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej  ? www.grandvideoawards.pl

Czytaj więcej

Reach a Blogger poleca: Jak dobrać kolory na stronę internetową?


Dobór schematu kolorystycznego dla witryny blogera lub influencera z pozoru jest łatwym zadaniem. Należy jednak kierować się czymś więcej niż tylko poczucie estetyki, bowiem właściwy dobór kolorów potrafi także podkreślić w oczekiwany przez nas sposób poszczególne komunikaty, a nawet odgrywać znaczenie na poziomie emocjonalnym odbiorcy. Blogerze, w niniejszym poradniku dowiesz się jaki schemat barw będzie najkorzystniejszy dla Twojej witryny internetowej ?

 

Czytaj więcej

Czym jest Zlecenie i jak z niego korzystać?


Zlecenia są rodzajem briefu, który publikujesz na platformie Reach a Blogger w celu zebrania ofert od influencerów. Zasadniczo na platformie można kupować z Katalogu ofert od konkretnych influencerów znając ich warunki lub opublikować Zlecenie i czekać na oferty influencerów dopasowane do tego Zlecenia.
W związku z wdrożeniem nowej formy Zlecenia mamy małą niespodziankę.

Czytaj więcej