Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, na którym poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce. Reach a Blogger jest partnerem eTrade Show. Zapraszamy na nasze stoisko i na wystąpienie Roberta Sosnowskiego, naszego CVO.

 
Jak piszą o eTradeShow organizatorzy, strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym: oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.
 
Na trzech scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie usłyszymy o m.in.: reklamie e-commerce (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), prawie w Internecie (Tomasz Palak, Grupa Profit Plus), analizie danych (Łukasz Zakrzewski, Brand24), czynnikach sukcesu w e-commerce (Paweł Paszkowski, Allegro), integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową (Michał Kidała, bFactory), o oczekiwaniach klientów a doświadczeniach zakupowych (Marek Kich, X-Coding IT), korzyściach z influencer marketingu (Robert Sosnowski, REACHaBLOGGER), kierunku e-commerce (Igor Czajkowski, 2ClickShop), o tym, czy Influencerzy sprzedają (Kamil Bolek, LifeTube), jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami, (Witold Wrodarczyk, Adequate), Viral Loop Hack Marketing (Marek Partyka, SEM-PRO Media) i czy warto sprzedawać na Amazon, (Damian Wiszowaty, Gonito).
 
W trakcie wydarzenia zostaną ogłoszone wyniki Koszyk Roku. Jest to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie user experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.
 
Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

  • Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
  • Czego od sklepów oczekują klienci
  • Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
  • Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy
  • Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
  • W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce.
 
Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Zobacz, jak nawiązywać zawodowe relacje z satysfakcją. Pobierz aplikację targową i poznaj Business Matching – szybkie spotkanie dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.
 
Weź udział w grze networkingowej, poznaj bliżej usługi wystawców i zdobywaj punkty, które wymienisz na nagrody. W trakcie wydarzenia odbędzie się również głosowanie w konkursie eCommerce Awards – pobierz aplikację targową i zagłosuj na najlepsze stoisko wystawiennicze.
 
Influencer marketing jest ważnym kanałem w marketing mixie e-commerce. Twórcy internetowi wspierają budowanie świadomości produktowej, sprzedaż oraz prowadzą marketing rekomendacji, wspierają link building (SEO) – bez których sprzedaż internetowa nie może się obyć. Dlatego może być to ciekawe i pożyteczne wydarzenie nie tylko dla naszych e-commercowych reklamodawców, ale również dla blogerów. Reach a Blogger poleca i zaprasza.
 
Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.
 
Złotym sponsorem targów jest firma InPost, srebrnym Przelewy24 a partnerami strategicznymi są imoje oraz Twisto.pl.
 
Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce w tym jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
 
Organizatorem eTradeShow jest IC Events – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.