Influencer marketing na przestrzeni lat stał się nieodłącznym elementem strategii marketingowych większości firm. Aby kampania spełniła założone cele, musi zostać przeprowadzona z odpowiednimi influencerami, którzy wpisują się w wyznawane przez markę wartości, a ich content jest jakościowy i dobrze współgra z reklamowanym produktem. Wyłowienie ciekawej oferty w morzu influencerów może zająć sporo czasu. Może, ale nie musi. Dzięki platformie do influencer marketingu droga pomiędzy Reklamodawcą, a Twórcami, sprowadza się do paru prostych kroków. Tytułowe perełki, czyli ciekawe oferty influencerskie znajdziecie oczywiście na naszej platformie. Poniżej przedstawiam 20 z nich.

 
1. Pierwszą, wartą uwagi ofertą na platformie jest lifestylowe konto na Instagramie Kingi Haczek. Publikowane są tam piękne, spójne zdjęcia modowe, beauty i produktowe. Większość jej zdjęć mogłaby być częścią kampanii reklamowych. Konto Kingi jest przykładem na to, że aby stworzyć atrakcyjne zdjęcia swoich produktów nie trzeba wydawać środków na produkcję, wystarczy zgłosić się do odpowiedniego twórcy. 😉
Profil Kingi Haczek ma ponad 73 000 followersów. Współpraca kosztuje od 800 zł netto.
 
2. Drugą perełką jest kanał na YouTube Duży w maluchu prowadzony przez Filipa Nowobilskiego. Na kanale znajdziemy wywiady przeprowadzane w czasie przejazdów Filipa Fiatem 126p ze znanymi i lubianymi. Wśród jego gości znaleźli się: Margaret, Tede, Barbara Kurdej-Szatan, Ewa Farna, Tomasz Knapik, Robert Burneika, Arkadiusz Jakubik, Dawid Ogrodnik, Krzysztof Hołowczyc, Robert Makłowicz i Kamil Bednarek oraz wielu innych. Kanał subskrybuje ponad 223 000 subskrybentów. Cena współpracy – do uzgodnienia przez panel platformy.
 
3. TASTE & TRAVEL to blog podróżniczy z przepięknymi zdjęciami z różnych zakątków świata. Na blogu możemy przeczytać cenne rady podróżnicze, rozpisane plany podróży, ceny i wiele innych, przydatnych informacji dla podróżników. Całość dopełnia miłość autorki bloga do mody. Jej stylizacje zawsze świetnie współgrają z każdą destynacją. Ten blog jest idealnym połączeniem podróży, mody i fotografii. Blog posiada duży potencjał reklamowy. W rankingu Jasona Hunta został sklasyfikowany w top 30 najbardziej wpływowych blogów w Polsce w 2018 roku. Blog odwiedza miesięcznie 24 000 użytkowników. Koszt współpracy wynosi 2 000 zł netto.
 
4. Tego miejsca chyba nie trzeba zbyt wielu czytelnikom branżowym przedstawiać. Gdy nie lubisz nudnych informacji i artykułów o branży reklamowej, z ratunkiem przychodzi Advertising Is Exciting. Łukasz Mędrysa publikuje zabawne i interesujące przykłady ze świata reklamy i marketingu. Blog konkretnie i rzeczowo pokazuje jak jej nie robić, albo jak robić ją dobrze 🙂 Blog odwiedza miesięcznie ponad 15 000 użytkowników. Koszt współpracy – do uzgodnienia przez panel platformy.
 
5. Miłośników piłki nożnej przyciągnie kanał PNTCMZ Football prowadzony na YouTube przez Jakuba Żaka, z liczbą subskrybcji przekraczającą 554 000. Jest to drugi w kolejności najbardziej popularny typowo piłkarski kanał w Polsce. Koszt współpracy wynosi 7 000 zł netto.
 
6. Ludzie uwielbiają jeść. Uwielbiają też oglądać i czytać o jedzeniu w internecie, dlatego blogi kulinarne cieszą się tak dużą popularnością. Na platformie kategoria ta jest naprawdę obszerna – 642 sztuki. Ale blog blog Krytyka Kulinarna jest tylko jeden! To prawdziwa perła. Blog prezentuje przepisy na dania z różnych zakątków świata, które dopełnione są smakowitymi zdjęciami. Nie brakuje również na nim recenzji restauracji i tematyki podróży. Serwis odwiedza miesięcznie ponad 200 000 użytkowników. Cena współpracy wynosi 13 000 zł netto.
 
7. Według rankingu wegańskiego serwisu internetowego Happy Cow, Warszawa znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej prowegańskich miast na świecie roku 2018! Nic więc dziwnego, że w Polsce wegańscy influencerzy i blogi rosną w siłę. Na Reach a Blogger oczywiście znajdziemy blogi poświęcone kuchni roślinnej, między innymi blog Veganbanda. Publikowane są ciekawe przepisy w oparciu o łatwo dostępne składniki. Blog odwiedza około 60 000 użytkowników miesięcznie. Cena współpracy – do uzgodnienia.
 
8. Blog Mniam Mniam to miejsce dla każdego, kto lubi gotować lub ma ochotę ugotować coś pysznego. Serwis jest zbiorem praktycznych, łatwych do wykorzystania przepisów i pomysłów na szybkie dania. Prawdziwie gwiazdorska oferta na Reach a Blogger. Blog odwiedza ponad 900 000 użytkowników miesięcznie. Koszt współpracy to tylko 5 000 zł netto.
 
9. W zestawieniu z najciekawszymi ofertami na platformie nie może zabraknąć tematyki parentingowej oraz konta Jeanetelife. Autorka jest świeżo upieczoną mamą, która pokazuje jak radzi sobie w nowej, życiowej roli. Na profilu widzimy piękne zdjęcia, gdzie każdy post wygląda jak dedykowana sesja zdjęciowa dużej marki. Bardzo klimatycznie i ze smakiem. Konto na Instagramie ma ponad 54 000 followersów. Poziom zaangażowania w przypadku większości postów jest bardzo wysoki. Cena współpracy – do uzgodnienia.
 
10. Nie ma wątpliwości, że bycie fit opanowało świat. Przez co blogi o zdrowym trybie życia są na fali popularności. W bazie platformy również ich nie brakuje. Przykładem jest blog Codziennie Fit, na którym publikowane są praktyczne porady na temat prawidłowego odżywiania, treningów czy początków w sporcie. Każdy, kto choć trochę interesuje się zdrowym trybem życia znajdzie tu coś dla siebie. Blog został sklasyfikowany w top 30 najbardziej wpływowych blogów w Polsce w 2018 roku w rankingu Jasona Hunta. Blog odwiedza miesięcznie 260 000 użytkowników. Cena współpracy wynosi 5 000-10 0000 zł netto.
 
11. Na platformie jedną z podróżniczych perełek jest blog GdzieWyjechac.pl. Opisanych jest tu mnóstwo miejsc wartych zobaczenia w Polsce i na świecie. Blog inspiruje i rozbudza wyobraźnię o podróżowaniu. Blog trafił do top 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce w rankingu Jasona Hunta w 2018 roku. GdzieWyjechac.pl odwiedza miesięcznie ponad 320 000 użytkowników. Koszt współpracy wynosi 9 000 zł netto.
 
12. Blogi podróżnicze to bardzo popularna kategoria na platformie, bo podróże to wdzięczny temat do blogowania. Dlatego w sumie w ofercie Reach a Blogger jest ich ponad 760! Jednym z tych ciekawszych jest Fajne Podróże. To strona z mnóstwem ciekawostek związanych z podróżami. Kopalnia podróżniczej wiedzy. Blog dociera miesięcznie do ponad 72 000 użytkowników. Koszt współpracy wynosi jedynie 199 zł netto!
 
13. Blogosfera i influencerzy to nie tylko młodzi ludzie. Przykładem tutaj jest konto na Instagramie Ostatnie podrygi 50+ prowadzone przez Panią Elwirę, która przełamuje stereotypy. Udowadnia, że wiek nie gra roli i sky is the limit 🙂 Inspirujące konto. Dotarcie do ponad 5 000 followersów Pani Elwiry kosztuje tylko 500 zł netto. Edit: Oczywiście chodziło nam o dotarcie w rozumieniu potocznym. Efekt publikacji jest trudny do przewidzenia.
 
14-natsą perełką jest konto Nyla prowadzone na TikTok przez Natalię Lewandowską ze specjalizacją sportową. Koszt dotarcia do 1 000 000 fanów Nyli, to 1 400 zł netto. Nowością na platformie Reach a Blogger są kanały TikTok, których w ofercie jest już około 50.
 
15. Kolejną perełką jest blog Kingi Paruzel – finalistki I polskiej edycji Master Chef. Kinga to kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni. Autorka książek „Fit słodkości”, „Nie…zwykła KUCHNIA” i „Dieta ze smakiem”, prowadząca na kanale Kuchnia Lidla. Blog odwiedza miesięcznie ponad 95 000 użytkowników. Koszt współpracy reklamowej wynosi 2 000 zł netto.
 
16. W katalogu Reach a Blogger zarejestrowanych jest sporo blogów branżowych, mówiących o konkretnej, często wąskiej i specyficznej tematyce. Blog Smart Age, który poświęcony jest technologii vintage. Michał Banach jest pasjonatem. Dzięki niemu i jego ekipie można dowiedzieć się jak ewoluowała technologia i maszyny. Witrynę odwiedza miesięcznie 60 000 użytkowników. Koszt współpracy wynosi jedynie 355 zł netto.
 
17. Facebookowy profil branżowy Co znosi psychika grafika, który powinien być dobrze znany czytelnikom tego artykułu, oferuje reklamodawcom na platformie Reach a Blogger możliwość dotarcia do 89 000 swoich fanów. Poznanie ceny współpracy wymaga negocjacji.
 
18. Rafał Jonkisz to polski model, akrobata i celebryta, Mister Polski 2015, półfinalista Mister World 2016. Profil Rafała na Instagramie obserwuje 339 000 użytkowników. Koszt współpracy reklamowej przez platformę wynosi 4 700 zł netto.
 
19. Przemysław Saleta to polski były kick-boxer i bokser wagi ciężkiej, mistrz świata w kick-boxingu, a także mistrz Polski, Europy i interkontynentalny w zawodowym boksie. Obecnie Przemysła Saleta skupia się na promowaniu aktywnego stylu życia, jest trenerem sportów walki i influencerem medialnym (tv, social media, czasopisma). Większość czasu spędza w Tajlandii. Prowadzi projekt Saleta Life Camp – aktywne wakacje w Tajlandii. Koszt dotarcia do 47 000 followersów Gwiazdy na Instagramie to 2 500 zł netto.
 
20. Dzisiejsze zestawienie perełek zamyka profil facebookowy Dr. Gojdź, którego chyba nie trzeba przedstawiać. Dotarcie do około 210 000 fanów doktora to koszt 3 000 zł netto. Edit: Również w tym wypadku chodziło nam o dotarcie w sensie potocznym. Poszczególne publikacje organicznie docierają do mniejszej ilości odbiorców, chociaż zdarza się, że niektóre dzięki udostępnieniom i efektowi wirusowemu docierają do szerszej grupy odbiorców niż społeczność Influencera.
 
Platforma Reach a Blogger w jednym miejscu, za sprawą tylko paru kliknięć, oferuje wiele influencerskich perełek, zdecydowanie więcej niż 20. Katalog interesujących Twórców w jednym miejscu jest naprawdę duży – wynosi ponad 5 200 pozycji obejmujących blogi webowe, Instagramy, Facebooki, YouTuby, TikToki i inne kanały. Z pomocą w selekcji przychodzą narzędzia na platformie, które znacznie usprawniają i skracają wybór odpowiednich ofert Influencerów (Rab Score, oceny Klientów, różnego rodzaju filtracje i opcje sortowania katalogu). Z platformy jako Klienci korzystają agencje, marki, platformy e-commerce, firmy SEO. Naszą wielką zaletą jest możliwość realizacji współpracy bezpośrednio z Twórcami, online oraz najniższa na rynku prowizja – wynosząca 15% i pobierana z wynagrodzenia Twórcy.
 
Zarejestruj się za darmo i poznaj ceny publikacji ponad 5 200 Influencerów >>
 
Wpłać jakąś kwotę np. 1 000 zł netto + VAT i przetestuj platformę >>