Miło nam poinformować po miesiącach testów, że RaB Score działa i ma się dobrze. RaB Score to nasza ocena oferty Influencera w skali 0-10. Oceny dokonuje zespół REACHaBLOGGER.

 

Określając RaB Score dla każdej oferty bierzemy pod uwagę:
1. Atrakcyjność ceny za publikację reklamową.
2. Content: tekstowy, graficzny, video – w zależności od rodzaju medium.
3. W przypadku bloga www liczy się również jakość template.
4. Zasięgi i wiarygodność statystyk.
W efekcie analizy każdej ofercie influencerskiej przypisywana jest wartość w skali 0-10. Dodatkowo oprócz cyfr w rozbudowanym (domyślnym) widoku ofert są też opisy ułatwiające odbiór wskaźnika.

 

Dla Reklamodawców to ogromne ułatwienie przy wyborze Twórcy internetowego do współpracy. Od zawsze istniała możliwość łatwego filtrowania ofert po: zasięgach, kategoriach tematycznych, typach mediów, cenie za publikację inspirowaną, po kategorii (Gwiazdy, Mikro). Dodatkowo można było sortować oferty po ocenach innych Reklamodawców (ocena). Od grudnia 2017 wprowadziliśmy możliwość sortowania po wskaźniku RaB Score. Teraz śmiało możemy powiedzieć, że Rab Score objęte są wszystkie media, a Twórcy mieli czas żeby poprawić swoje oferty. Dzięki RaB Score dobierzesz Influencerów do współpracy łatwiej, szybciej i pewniej. A środki przeznaczone na działania będą rozdysponowane jeszcze efektywniej.

 

 

Po wprowadzeniu zmian w ofercie przez Twórcę każda taka oferta trafia do ponownego określenia RaB Score, który jest codziennie aktualizowany dla wybranych mediów.

 

Warto przypomnieć, że wszystkie dodawane media przechodzą u nas ręczną weryfikację i akceptację. Uważnie przyglądamy się deklarowanym statystykom i screenom, które je prezentują. W wielu wypadkach prosimy Twórców o dodatkowe screeny. Odrzucamy media, które nie mogą udowodnić deklarowanych zasięgów.

 

Sprawdź jak działa RaB Score w katalogu ofert >>