Dziś krótko, ale treściwie. Nowy rok rozpoczęliśmy jako partner merytoryczny Nowego Marketingu sekcji Influencer Marketing.
 
Współpraca została zaplanowana na rok. Spodziewajcie się dobrych, merytorycznych tekstów opartych o dużą ilość danych, ponieważ nasza platforma ma z czego czerpać – ponad 9 300 zrealizowanych transakcji!

 

Zamierzamy współpracować przy tekstach z Reklamodawcami i Twórcami, więc proszę nie bądźcie zaskoczeni, gdy od czasu do czasu będziemy odzywać się do wybranych osób z prośbą o opinię, wypowiedzi, które zawrzemy w publikacji. Wszystkich zainteresowanych taką współpracą prosimy już teraz, lub później w ciągu roku, o zgłaszanie się za pomocą e-maila do Karoliny. Nowy Marketing dociera do 150 000 użytkowników miesięcznie. Nasza współpraca zaowocuje przede wszystkim lepszymi treściami dla użytkowników Nowego Marketingu, ale też zwiększy zarówno Waszą, jak i naszą rozpoznawalność. Wierzymy, że warto.
 

Sekcję Influencer marketingu możecie podejrzeć tutaj.
 
Czujemy się wyróżnieni, że otrzymaliśmy tę propozycję, cieszymy się, że tak renomowane medium branżowe docenia nasz wkład we współtworzenie rynku influencerskiego w Polsce. ☺