Jeśli szykujesz świetną ofertę na Black Friday, to warto wykorzystać naszych influencerów do tego aby poinformować o niej świat i zdobyć nowych klientów. Oczywiście najprościej jest kupić publikacje sponsorowane u influencerów mówiące wprost o ofercie. I dla większości marek to rozwiązanie wystarczająco dobre, skuteczne. Influencerzy zgromadzeni na naszej platformie większości reklamodawców zapewniają wysokie ROI.
Natomiast dla wszystkich tych firm, które mają chęć zrealizować działania bardziej wyrafinowane przygotowaliśmy kilka pomysłów na akcje z influencerami. Pomysły można oczywiście dostosować do własnych potrzeb.

 

Poniżej przedstawiamy 7 pomysłów

 

Zgadywanie produktów

Możesz wykorzystać influencerów do tego, żeby kawałek po kawałku odkrywali produkty objęte promocją, pokazując ich fragmenty. Osoby, które na priv wyślą influencerowi prawidłową odpowiedź otrzymują od niego specjalny kupon rabatowy za zakup produktu. Odkrywanie może trwać na przykład przez 3 dni. Codziennie uchylamy rąbka tajemnicy. Ostatniego dnia pokazujemy cały produkt.
W takim przypadku należy kupić odpowiednia ilość publikacji u jednego influencera, np.: właśnie 3, wraz z usługą rozsyłania kodów. Możemy to zrobić przez moduł zaproponuj cenę.

 

Zgadywanie kodu rabatowego

Możecie przygotować prostą zagadkę i zaszyfrować kod rabatowy do sklepu (kod może obejmować grupę produktów, wszystkie produkty lub wybrany produkt). Zadaniem influencera będzie animowanie zabawy w zgadywanie kodu rabatowego. W tym celu powinny być przygotowane wcześniej 2-3 podpowiedzi, których będzie mógł użyć influencer, aby przeprowadzić zabawę.
Akcja może rozgrywać się w ramach jednego posta sponsorowanego, a dodatkowymi usługami influencera będzie podanie podpowiedzi pod postem, a potem podanie rozwiązania zagadki. Usługa może zostać zakupiona z wykorzystaniem modułu kup teraz lub zaproponuj cenę.

 

Zabawa kreatywna dla fanów

W marketingu użyto już wielu sposobów na opisanie niskich cen ale możliwości jest więcej niż się wydaje. Jeśli Wasza grupa docelowa jest młoda, kreatywna, jeśli chcecie podkreślić atrakcyjność cen, to możecie zaproponować fanom influencerów zabawę w opisywanie tego jak niskie są Wasze ceny i zabawę w skojarzenia, w grę słów. Nie zawiodą Was swoją kreatywnością. Wszyscy, którzy udzielą jakiejś odpowiedzi mogą otrzymać od influencera kupon rabatowy.
W tym wypadku podobnie, należy kupić przez moduł zaproponuj cenę, usługę składającą się z publikacji i rozsyłania kuponów rabatowych.

 

Grupowe zakupy

Marka może zainicjować akcję, w której influencer, który chce zakupić określony produkt, postanowi zapytać swoją społeczność o to czy ktoś jeszcze jest zainteresowany zakupem, motywując takie działanie chęcią wynegocjowania korzystniejszego rabatu od marki. Dzięki zebraniu grupy zainteresowanych może uzyskać wysoką zniżkę na dany produkt. W takim wypadku każdy z zainteresowanych followersów influencera otrzymałby kod rabatowy z analogiczną zniżką.
Taka akcja wymaga pewnej narracji w czasie i publikacji 2-4 postów u influencera. W tym celu również trzeba skorzystać z modułu zaproponuj cenę i zakupić pakiet usług u influencera.

 

Przeszukiwanie Twojego e-commerce

Jeśli zależy Ci na tym, żeby fani influencerów dogłębnie przejrzeli zasoby Twojego e-commerce, to możesz zaprosić influecerów do akcji, której celem będzie nagłośnienie ukrytych kodów. Warto zaoferować co najmniej kilka kuponów zniżkowych z bardzo wysokimi rabatami, szereg kuponów ze średnimi i mniejszymi rabatami. Informacje mogą być ukryte w postaci obrazów lub tekstów w Waszym e-commerce.
W celu zakupu takiej usługi wystarczy kupić u influencera publikację sponsorowaną przez moduł kup teraz.

 

Konkurs z foto Twojego produktu

Jeśli Twoje produkty podlegają naturalnemu zużyciu, to możesz pokusić się o akcję konkursową z fotografowaniem produktów, które mają podlegać wymianie. W ramach takiej akcji możesz pokusić się o przejęcie użytkowników zaopatrywanych przez konkurencję. W ramach takiej aktywacji influencer powinien przedstawić Twoją ofertę i wezwać użytkowników zainteresowanych rabatem do wrzucania fotek swoich zużytych produktów. Wszyscy uczestnicy akcji mogą otrzymać potem kupony rabatowe od influencera.
W tym wypadku podobnie, należy kupić przez moduł zaproponuj cenę usługę składającą się z publikacji i rozsyłania kuponów rabatowych.

 

Konkurs w Twoich kanałach social

Możesz wykorzystać influencerów do tego, żeby nie tylko wsparli Twoją akcję rabatową, ale również żeby wzmocnili Twoje social media. W tym celu należy zaplanować aktywności konkursowe we własnych kanałach, a od influencerów zakupić usługę jednoczesnego promowania akcji Black Friday z Twoimi produktami lub usługami w rolach głównych oraz przekierowanie do Twoich kanałów. To co zaproponujesz w swoich kanałach zależy od Ciebie. Może to być konkurs foto, tekstowy (na komentarz) lub na prostą interakcję (na przykład zniżkę otrzymuje każda osoba, która zostanie followersem).
Można to zrobić w ramach jednego posta promocyjnego zamieszczonego u influencera. W celu zakupu wystarczy skorzystać z opcji kup teraz.

 

Zaletą większości z przedstawionych pomysłów jest to, że angażują użytkowników. Dzięki temu dany post będzie miał jeszcze większy zasięg. Zaangażowani użytkownicy, którzy włączą się do zabawy mogą zainteresować się produktem nawet jeśli wcześniej nie mieli takiej intencji zakupowej.

 

– – –

 

Tutaj znajdziesz Katalog ofert influencerów.

 

Tutaj zasilisz swoje konto na platformie w celu zakupu publikacji sponsorowanych u influencerów.

 

Jeśli potrzebujesz, tutaj dodasz Zlecenie i opcjonalnie roześlesz mailing do influencerów z informacją o Twojej akcji.