W ciągu ostatnich tygodni intensywnie pracowaliśmy nad aktualizacją platformy. Pojawiły się nowe funkcje oraz usprawnione zostało działanie kilku wcześniejszych funkcjonalności. Zmiany dotyczą głównie panelu Reklamodawcy oraz w mniejszym stopniu panelu Influencera, jednakowoż zmiany wprowadzone w panelu Reklamodawcy powinny z czasem podnieść poziom satysfakcji Influencerów w związku z tym, że powinna się zwiększyć ilość transakcji zawierana przez platformę.

 

Jeśli chodzi o bardziej istotne nowe funkcje i usprawnienia, to:

  1. Utworzona została sekcja Ulubione, w której Reklamodawcy mogą tworzyć własne listy influencerów i zarządzać nimi. Wraz z nową sekcją pojawiła się też możliwość dodawania notatek do poszczególnych ofert Influencerów.
  2. Pojawiła się nowa sekcja z blogami anglojęzycznymi, których jest obecnie około 60. Mamy nadzieję, że ich ilość będzie się sukcesywnie zwiększać.
  3. Zlecenia zostały zaopatrzone w opcję dodania 3 grafik (Moodboard’ów), które mają pokazać albo markę / produkty Reklamodawcy lub oczekiwania wizualne związane ze współpracą.
  4. Jednocześnie trwające Zlecenia zostały zaopatrzone w funkcję przedłużania o kolejny miesiąc (opłata: 30 zł/ miesiąc). W ten sposób Zlecenie można wydłużyć o dowolny czas, w razie potrzeby, nawet o kilka miesięcy.
  5. Gwiazdki (Oceny Influencerów) zostały silniej wyeksponowane w ofercie i tym samym stały się jeszcze ważniejszym kryterium przy zawieraniu transakcji. W widoku uproszczonym Reklamodawcy widzą teraz RaB Score i Ocenę Influencera w postaci Gwiazdek. Przypominamy, że Gwiazdki można uzyskać po współpracach zrealizowanych przez naszą platformę.
  6. Zostało dodanych około 15 nowych Tooltipów pomagających rozumieć funkcje, akcje i cele w panelu Reklamodawcy i Influencera.
  7. Gwiazdy w Katalogu ofert zostały wyróżnione przez stosowną odznakę.
  8. Stworzyliśmy nowe pozycje w filtracji. W tej chwili można filtrować Twórców również wg kategorii: Gwiazdy, Medium, Micro, Nano. Wybrane przez nas media trafiają do kategorii Gwiazdy. Media z zasięgiem 10.000 – 100.000 followersów / fanów / uu / subskrybentów trafiają do kategorii Medium. Media z zasięgiem 1.000 – 10.000 trafiają do kategorii Micro. W przypadku kanałów o zasięgu 500 – 1.000 oferta trafi do kategorii Nano.

 

Dzięki zakładce Hotjar na bieżąco spływają do nas Wasze opinie. Dzięki za wszystkie pozytywne oceny i ciepłe słowa oraz za wszelkie, mniej i bardziej konstruktywne, propozycje UX.

 

Korzystając z okazji chcieliśmy się pochwalić, że przychody platformy Reach a Blogger w Marcu 2020 wzrosły o około 16% w stosunku do Marca 2019. Kwiecień również zapowiada się satysfakcjonująco, biorąc pod uwagę ciężkie czasy. Jeśli chodzi o ostatnie tygodnie, zdominowane w biznesie przez epidemię, odnotowaliśmy wzmożony ruch na platformie oraz wzrost konwersji na cele o około 41%! Miło nam powitać wielu nowych Infleuncerów – w tym również kilka nowych Gwiazd oraz nowych Klientów ☺

 

Nie ustajemy w staraniach żeby mimo ogólnej biznesowej przeciwności losu przelecieć przez ten czas bez większych turbulencji.
W tym celu oraz w celach CSR wystosowaliśmy kilka inicjatyw: akcję „Informuj odpowiedzialnie”, w której przyznajemy medale Influencom za rzetelne informowanie o epidemii i za wsparcie udzielane społeczeństwu, badanie wpływu epidemii na Influencer marketing w Polsce, zaproponowaliśmy również wiosenną akcję rabatową, którą wydłużyliśmy na Waszą prośbę do końca kwietnia.