Prezentujemy 2 metody.
1️⃣ Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie kodów zniżkowych.

Warunkiem jest posiadanie e-commerce, który umożliwia generowanie kodów.

 

✅ Przygotuj tyle indywidulanych kodów zniżkowych ilu influencerów zapraszasz do współpracy.

 

✅ Każdemu z influencerów przekaż indywidulany kod zniżkowy, który będzie mógł spopularyzować w swojej społeczności.

 

✅ Po zakończeniu akcji sprawdź jaką sprzedaż wygenerowana została w powiązaniu z poszczególnymi kodami. Przygotuj sobie zestawienie. Wyciągnij wnioski z akcji.

 

✅ Do kolejnej kampanii zaproś influencerów, których profil odpowiada tym influencerom, którzy wygenerowali najwyższą sprzedaż w poprzedniej akcji.

 

2️⃣ Jeśli nie posiadasz e-commerce lub nie masz możliwości generowania kodów zniżkowych, użyj tzw. UTM-ów. 

 

✅ Przygotuj tyle indywidulanych UTM-ów ilu influencerów zapraszasz do współpracy. UTM-y to customizowane linki reklamowe. Stworzysz je samodzielnie, na przykład używając tego formularza. Długie linki możesz skrócić używając bitly.com.

 

✅ Każdemu z influencerów przekaż indywidulany UTM zniżkowy, który będzie mógł spopularyzować w swojej społeczności.

 

✅ Po zakończeniu akcji sprawdź w Google Analytics ile wizyt, rejestracji, akcji zostało zrealizowane z poszczególnych UTM-ów. Przygotuj sobie zestawienie. Wyciągnij wnioski z akcji.

 

✅ Do kolejnej kampanii zaproś influencerów, których profil odpowiada tym influencerom, którzy wygenerowali najlepsze wyniki w poprzedniej akcji.

 

– – –

 

Tutaj dodasz Zlecenie i opcjonalnie roześlesz mailing do influencerów z informacją o Twojej akcji. Koszt zlecenia to 30 zł netto, koszt mailingu to 100 zł netto.

 

Tutaj znajdziesz Katalog ofert influencerów.

 

Tutaj zasilisz swoje konto na platformie w celu zakupu publikacji sponsorowanych u influencerów.

 

Udanych współprac! ??