Reach a Blogger wspiera akcję PAH! Zapraszamy influencerki i influencerów z wielu kategorii tematycznych do kampanii charytatywnej.

Polska Akcja Humanitarna (PAH) kończy w grudniu 30 lat! To dla niej wyjątkowy rok nie tylko ze względu na jubileusz, ale również z powodu największych wyzwań, z jakimi przyszło jej się mierzyć w swojej historii – kryzys humanitarny spowodowany wojną w Ukrainie. Dlatego też Reach a Blogger wspiera kampanię końcoworoczną “PAH to nadzieja”.

 

Czym właściwie jest PAH? To założona w 1992 roku, największa polska organizacja humanitarna, która przez trzy dekady pomogła 14,5 mln osób w 51 krajach na całym świecie. Obecnie pracuje w 8 państwach na 3 kontynentach. Odwiedź ich stronę i media społecznościowe, aby poznać ich bliżej!
https://pah.org.pl/
https://www.facebook.com/PolskaAkcjaHumanitarna
https://www.instagram.com/polskaakcjahumanitarna/
https://www.youtube.com/channel/UCukPKtspAPEF6_vjiP-M6zg
https://twitter.com/pah_org

 

Funkcjonowanie organizacji takich jak PAH jest możliwe w dużej mierze dzięki darczyńcom indywidualnym. Zmęczenie kryzysem migracyjnym, tematem wojny w Ukrainie, a także coraz trudniejsza sytuacja ekonomiczna w Polsce sprawiają, że obecnie zachęcenie ludzi do wspierania jej działalności jest jeszcze większym wyzwaniem. Dlatego też PAH potrzebuje wsparcia twórców, którzy razem z nią przekonają Polki i Polaków, że zwłaszcza w dzisiejszych czasach warto pomagać!

 

Jak możesz pomóc? W czasie trwania kampanii zamieść publikację w dowolnej formie, w której:

  • przedstawisz PAH bliżej swojej społeczności, opowiesz o tym co robi, komu pomaga, oraz o tym wycinku ich działalności, który Cię zainteresował najbardziej;
  • zachęcisz swoją społeczność do wsparcia PAH dowolną wpłatą na pah.org.pl/wplac
  • zakończysz materiał słowami podsumowania, które będą stanowiły klamrę całej kampanii: PAH to… np. nadzieja, pomoc, solidarność, promyk światła, etc. Chodzi o to, żeby to było Twoje i naturalne.

 

Timing kampanii to 1-31.12.2022 roku, jednak PAH zależy na jak najszybszym zaangażowaniu do współpracy twórców i influencerów!

 

Do kogo PAH chce dotrzeć? Do każdego, kto uważa, że pomaganie innym jest ważne.

 

Ze względu na charakter swojej działalności PAH nie oferuje Ci wynagrodzenia, jednak:

  1. Zapewni Ci wkład merytoryczny (https://www.pah.org.pl/raportroczny), audiowizualny; (https://bit.ly/3Unv1wR) i storytellingowy (https://pah.org.pl/dom/), który pozwoli Ci stworzyć atrakcyjny materiał.
  2. Oznaczy Cię w swoich mediach społecznościowych oraz na stronie PAH, jako partnera/kę kampanii.
  3. Otrzymasz oficjalne podziękowanie od władz Polskiej Akcji Humanitarnej, prosto na Twój adres.

 

Chcesz zrobić coś dobrego? Wyszukaj wśród zleceń PAH to z Twoją kategorią i zgłoś swój kanał:
https://panel.reachablogger.pl/app/blogger/market/

Dziękujemy!