9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego 🙂 Jeden intensywny dzień, na którym będą omawiane zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa, a marketerzy, agencje, uczelnie, media, domy produkcyjne i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 

Tym razem FMZ odbędzie się pod hasłem EVERYTHING COMMUNICATES.

Organizatorzy chcą w ten sposób opowiedzieć o tym, że wszystko komunikuje i pragną podkreślić wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

 

Jakie zagadnienia zostaną poruszone?

Poznamy trendy i najlepsze praktyki dotyczące szerokiego wachlarza narzędzi komunikacyjnych celem osiągnięcia ‘marketing exellence’ w każdej z nich.

 

Uczestnikom konferencji zostaną przedstawione sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w 3 kontekstach:

 

#1 – Eco driven marketing

 

#2 – Omnichannel technology

 

#3 – ON/OFF – line integrated marketing

 

Jak zdobyć bilet na 13. Forum Marketingu Zintegrowanego?

 

Bilety na Forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Już teraz możecie je nabyć w promocyjnej cenie.

 

O organizatorze

 

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Patrycja Zielińska (Pracownia Gier Szkoleniowych), Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Sławomir Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy), Agata Śmieja (Fundacja Czyste Powietrze), Artur Beck (Creative Harder), Michał Ryszkiewicz (Kamikadze agencja), Weronika Szwarc-Bronikowska (Agencja Media People), Marek Kosakowski (H2H), Magdalena Dudek (Info Bip), Andrzej Targosz Eventory, Damian Zozula (Performance Ocean), Kamil Magot (Creative Harder), Grzegorz Bonder (Unique One), Franek Rogala (Graffiti), Bartosz Pilc (Core Law), Katarzyna Chodacka Chłopaś (IQ Marketing), Bartosz Mateja (Prografix), Michał Michalik (Pomarańcza), Artur Waczko (Warszawska Szkoła Reklamy), Tomasz Nawój (NAV agency).

 

Partnerzy wydarzenia

 

Patronami wydarzenia są: Wedo, Media People, Pomarańcza, Human2Human, CORE Law Grzybowski & Pilc, IQ Marketing (Poland), Performance Ocean, Prografix, Fundacja Czyste Powietrze, Infobip, Narrative Impact, Unique One, PGS Pracownia Gier Szkoleniowych, BRILL AV MEDIA, Graffiti Films, Pro Duct BBF, CreativeHarder Group, Mirror Investment, Teatr Garnizon Sztuki- teatr pozytywnych emocji, NIEAGENCJA, Kamikaze, METRO ADVERTISING, NAV agency, Eventory.

 

Patroni Medialni

Patronat medialny na Forum Marketingu Zintegrowanego objęli: oohmagazine.pl, Marketing przy kawie, Media Marketing Polska, Marketer+, My Company Polska, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, Focus on Business, Reach a Blogger, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl, silanauiki.pl, students.pl, PRESS.

 

Patronaty i partnerstwa uczelni

 

Patronat Honorowy Rektora Uniwersytetu Łódzkiego,

Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW,

Warszawska Szkoła Reklamy,

Wyższa Szkoła Bankowa.

 

Zapraszamy 🙂