Szukamy influencera do współpracy!

Nasza platforma dynamicznie się rozwija, co widzicie po liczbach na głównej stronie. Ale mamy apetyt na więcej!
Szukamy do współpracy influencera lub grupy influencerów, którzy pomogą nam promować dalej naszą platformę. Na ten cel mamy 5000 zł (dla jednej osoby, lub dla grupy influencerów – do podziału wg ustaleń w grupie). Reach a Blogger już wiele razy korzystał ze współpracy z influencami, ale do tej pory były to wpisy recenzujące platformę. Tym razem chcielibyśmy zadziałać szerzej. Szukamy działania, które może wyjdzie trochę poza ramy, które będzie oparte na jakiejś koncepcji. Szukamy też mocnego dotarcia do naszej grupy docelowej. Szukamy czegoś, co będzie rezonowało w branży digital. Traktujemy naszych influencerów trochę … jak agencje reklamowe. Mamy nadzieję, że dla Was będzie to fajne wyzwanie! 🙂

 

Do kogo chcemy dotrzeć?

 
1. Do potencjalnych reklamodawców: dużych agencji (digital, social, PR, content, zintegrowanych influencerskich), domów mediowych oraz do platform e-commerce i do marek – tzw. brandów.
2. Do influencerów, którzy mają dużą publiczność (interesują nas youtuberzy, blogerzy blogujący na www oraz właściciele wszelkich kanałów social).
 

Co mówimy o sobie?

 
1. Kupuj publikacje reklamowe bezpośrednio od influencerów. Omijaj pośredników.
2. Kupuj online, 24 h.
3. Reach a Blogger to marketplace.
4. Kliencie oszczędzaj na wydatkach na influence marketing. Twórco zarabiaj więcej. Wszak pobieramy tylko 15% marży – chyba jest to najniższa prowizja na rynku.
5. Jesteśmy numerem 1 w Polsce.
6. Mamy nominację do nagrody Polskiej Agencji Przedsiębiorczości za innowacyjne łączenie influencerów i reklamodawców.
 

Kiedy chcemy działać?

 
W czerwcu 2018. Może to być działanie jednorazowe lub zestaw działań i w tym wypadku czas może się wydłużyć na kolejne tygodnie.
Czekamy na fajne, przemyślane propozycje do końca maja. Prosimy o zgłoszenia za pomocą platformy. Ew. załączniki prosimy przesyłać mailem na robert@reachablogger.pl. W tytule e-maila należy koniecznie umieścić słowo „Autopromocja”.
 

Kryteria wyboru?

 
1. Największy możliwy zasięg w naszych grupach docelowych.
2. Ciekawy pomysł, który wygeneruje pozytywny buzz. Idealnie gdyby komunikacja rozeszła się szerzej i była komentowana przez media branżowe, influencerów.
3. Szansa na dużą ilość nowych rejestracji pochodzących od klientów i twórców oraz na szansa na nowe wpłaty reklamodawców na platformę.
 
Planujemy wydać 1 x 5000 zł na współpracę. W przypadku wielu dobrych propozycji rozważymy wydanie 2 x 5000 zł u dwóch różnych influencerów lub grup twórców. Jeśli zgłoszenia nie będą spełniały naszych oczekiwań zastrzegamy sobie możliwość nie uruchomienia projektu – ale przecież tak nie będzie, wierzymy w Waszą kreatywność i potencjał Waszych mediów! ☺