Jak wybrać influencerów do współpracy:
Często pytacie o najlepszy sposób selekcji influencerów do projektu reklamowego za pomocą naszej platformy. W końcu na platformie jest już ponad 5 200 ofert. Wybranie najlepszych może wydawać się na pierwszy rzut oka czasochłonne. Ale tak być nie musi. Jeśli zastosujesz się do metody poniżej zajmie Ci to jedynie 15 minut.

Rekomendowana metoda:
1. Wchodzisz do  katalogu ofert >>
2. Sortujesz listę influencerów po oglądalności (od największej do najmniejszej).
3. Zawężasz listę swoimi kryteriami, do wyboru: typ medium, kategorie tematyczne, minimalne zasięgi, cena.
4. Zwracasz uwagę na blogi / kanały social, które mają niską cenę na tle innych ofert.
5. Sprawdzasz głębiej jakość obiecujących ofert. Zwracasz uwagę na: RaB score, ocenę innych reklamodawców, screeny statystyk i jakość samego bloga.
6. Kupujesz publikacje inspirowane na wybranych blogach.

W niedalekiej przyszłości w wyborze influencera pomoże RaB Score – nasza autorska ocena potencjału oferty wprowadzona przy ostatniej aktualizacji platformy. W tym momencie jesteśmy w procesie oceniania ofert. Bierzemy pod uwagę: KPI bloga, jego kontent (tekstowy i graficzny), wygląd samej skórki, cenę. Jest to dość pracochłonne ale posuwamy się do przodu. Do tej pory oceny uzyskało prawie 1 000 ofert.

Przetestuj nas. Wpłać dowolną kwotę, np.: 500, link do zasilenia konta >>

Kupuj publikacje bezpośrednio od twórców, 24h.

#influencemarketing #bezposrednikow