To już 3. edycja konferencji poświęconej sektorowi sprzedaży online: Lunch z e-commerce. 18 października w budynku UTH ul. Jutrzenki 135 w Warszawie spotka się grono profesjonalistów z branży i podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Wszystko po to, by sprzedaż w polskich e-commerce się rozwijała, a zyski rosły!

 

Szerokie zainteresowanie poprzednimi edycjami wśród przedstawicieli branży e-commerce oraz firm prowadzących działania uzupełniające handel elektroniczny skłoniły Ideo Force do kontynuowania organizacji.

 

Prowadzenie e-commerce wymaga od przedsiębiorców poszerzania horyzontów, szukania nowych rozwiązań i doskonalenia swoich umiejętności. Organizatorzy wychodzą z założenia, że rozmowa oraz merytoryczne wystąpienia, dlatego po raz kolejny wychodzą z inicjatywą spotkania się branży e-commerce i porozmawiania o sposobach polepszenia życia e-commerce.

 

Lunch z e-commerce to ogromna dawka przede wszystkim wiedzy i inspiracji zarówno dla startupowców, jak i wieloletnich graczy rynku e-commerce. Konferencja odbędzie  się pod hasłem przewodnim: „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce”.

 

Październikowe spotkanie będzie doskonałą szansą do pozyskania nowych kontaktów biznesowych, przeprowadzenia wartościowych rozmów i uzyskania cennych informacji, które mogą mieć wpływ na dalsze losy e-commerce. Szczególny nacisk zostanie położony na networking, który zawsze inspiruje i dodaje powera do działania. W programie konferencji obok wystąpień, licznych rozmów, pysznego lunchu, będzie miała miejsce premiera II wydania książki „Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, którą zaprezentuje jej Wojciech Szymański – jej współautor i prezes Ideo Force.