Według powszechnego przekonania działania z zakresu influencer marketingu skoncentrowane są przede wszystkim na blogach webowych, Instagramie, Facebooku, YouTube, SnapChat, Pinterest czy ostatnio również popularnym serwisie TikToku. Myśląc o Influencerze myślimy najczęściej o YouTuberze, Instagramerze czy właścicielu popularnego fan page na Facebooku. Tymczasem obserwujemy rosnące zainteresowanie profilami na LinkedIn oraz kontami na Twitterze. Dlaczego? Bo że w cenie jest dotarcie do specjalistów w wąskich dziedzinach posiadających nawet 500+ kontaktów. Oraz, co tu dużo mówić reklama adsowa na LinkedIn lub Twitter jest droga i influencer marketing jest najlepszą alternatywą marketingową na tych platformach.

 

Więc niezależnie od tego czy jesteś Influencerem czy Klientem zadaj sobie pytanie czy masz mocny profil na LinkedIn lub Twitter (więcej niż 500 kontaktów lub followersów) i czy chcesz go monetyzować współpracując z Reklamodawcami. Spora część Klientów jak i Twórców posiada także profile na LinkedIn i Twitterze, których potencjał pozostaje przez nich zupełnie niedoceniony. Chcemy to teraz zmienić! ☺ Twitter i LinkedIn są w naszej ofercie od dawna, ale chcemy teraz znacząco zwiększyć bazę aktywnych Influencerów.

 

Ile można zarobić? Sam decydujesz ile będzie kosztować współpraca reklamowa z Tobą. Oczywiście wąskie specjalizacje zawodowe, social media skupiające profesjonalistów, do jakich należą LinkedIn i Twitter, dają szansę na istotne zarobki niezależnie od tego czy mamy na profilu kilkaset czy kilka tysięcy kontaktów. O współpracę z takimi specjalistami pytają przede wszystkim firmy z sektora B2B. Jeśli chciałbyś spróbować ale nie wiesz ile oczekiwać za publikację na swoim profilu, to możesz nie podawać ceny w ogóle i wtedy Twoja oferta pojawi się z opcją: Zaproponuj cenę. Pamiętaj, że dodanie oferty do niczego Cię nie zobowiązuje. Dopiero po otrzymaniu konkretnej propozycji decydujesz czy chcesz przyjąć ofertę od tego czy innego Reklamodawcy czy nie. Zawsze też możesz zaproponować swoje warunki.

Co z tego mamy? Od zrealizowanej współpracy pobieramy 15% oraz opcjonalnie mikro opłaty wg. Cennika.

Z platformą można się rozliczać na fakturę lub UoD. Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ.

 

Dodając swój profil na Reach a Blogger zwiększasz także rozpoznawalność swojego wizerunku i marki osobistej. Nasza platforma notuje około 25 000 wizyt miesięcznie, a zrealizowanych zostało przez nią już ponad 13 000 płatnych współprac.

 

Zatem niezależnie od tego czy działasz na Reach a Blogger jako Influencer czy też Reklamodawca, warto byś dodał na platformę swój profil na LinkedIn oraz Twitter ??? Zrobisz to tu.

Jako logo wstaw swoje zdjęcie lub grafikę reprezentującą Twoją specjalizację (format 300 x 200 px).