Najnowsza publikacja od Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska (w ramach której działa rownież Reach a Blogger!), to kolejna część dobrych praktyk, którą przygotowali eksperci z branży. Tym razem dzielimy się wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzić przetargi z influencerami.
Publikacja “Krok po kroku przez przetargi z influencerami” zawiera artykuły, które skupiają się na praktycznym wymiarze prowadzenia przetargów:
⭐️ Współpraca z influencerami
⭐️ Wskaźniki mierzalne, placementy i pola eksploatacji
⭐️ Kwestie prawne
⭐️ Wskazówki dla podmiotów publicznych
Przewodnik zawiera także checklistę oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania, które mogą pojawić się w tym obszarze.
Publikacja do pobrania ze strony IAB Polska: https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2024/05/Krok-po-kroku-przez-przetargi-z-influencerami_IAB-Polska_2024.pdf