Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Biuro Podróży Reklamy to agencja specjalizująca się w kampaniach łączących social media marketing, web, mobile, search marketing, video, influencer i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Istnieje od 2003 r. Od 2015 roku w ramach grupy działały dwie marki: Biuro Podróży Reklamy i Reach a Blogger, która później stała się odrębną spółką zarządzająca platformą ReachABlogger.pl, automatyzującą procesy współpracy reklamodawców z influencerami.
– Biuro Podróży Reklamy istnieje już 21 lat i w tym czasie digital marketing stawał się ciągle coraz bardziej wyspecjalizowany. Przez utworzenie Ads Experts chcemy podkreślić nasze kompetencje digital mediowe, które BPR zawsze miało, ale agencja była znana bardziej z działań kreatywnych, niż mediowych. To zresztą kolejny konsekwentny ruch, po wyodrębnieniu kilka lat temu kompetencji influencerskich i po ulokowaniu ich w platformie REACHaBLOGGER – komentuje Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.
– Obecny marketing jest bardziej pragmatyczny niż ten sprzed 5 czy 10 lat, bardziej zorientowany na ROI. Biuro Podróży Reklamy było zawsze dobre w „dowożeniu” wyników mediowych, większość kampanii, które realizowaliśmy była zasilana działaniami mediowymi organizowanymi przez agencję. Chcielibyśmy, żeby ta nasza pragmatyczna twarz, związana z emisją digital, była wyraźniej widoczna w naszej grupie reklamowej – dodaje Robert Sosnowski, CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Pod marką Ads Experts – https://AdsExperts.com oferowane będą usługi digital ads, związane z szeroką gamą systemów:
► Google Ads
► TikTok Ads
► YouTube Ads
► Meta Ads (FB, IG)
► Microsoft Ads (Bing)
► X Ads (Twitter)
► LinkedIn Ads
► Spotify Ads
► Reddit Ads
► Quora Ads
Miło nam, że portale branżowe odnotowały nową inicjatywę grupy:
MMP24
MMP24 – Linkedin
PRESSERWIS
WIRTUALNE MEDIA
SIGNS
PORTAL MEDIALNY
SOCIAL PRESS