Drodzy Reklamodawcy. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w badaniu na temat tego na ile branża influencerska w Polsce zmieni się na skutek epidemii koronawirusa. Chcemy dowiedzieć się czy i jakie zmiany zajdą na rynku. Wierzymy, że zarówno badanie, jak i raport, który przygotujemy na jego podstawie, będą dla Was ciekawym doświadczeniem zawodowym i źródłem przydatnej wiedzy biznesowej. Dodatkowo, dla wszystkich, którzy poświęcą czas na wypełnienie ankiety mamy promocję: darmowy e-mailing do Influencerów w systemie Reach a Blogger.

 

W naszym badaniu chcemy poznać opinię Reklamodawców, którzy realizowali działania influencerskie w ciągu ostatniego pół roku z wykorzystaniem różnych sposobów współpracy z Influencerami (nie tylko platform), oraz współpracowali z influencerami chociaż w jednym z obszarów mediowych: blogi webowe, Instagram, YouTube, Facebook, TikTok lub innych. Badamy zmiany wydatków, zmiany zwyczajów współpracy, zmiany celów współpracy w odniesieniu do różnych branż. Udział w wypełnianiu ankiety nie powinien zająć więcej niż 5-10 minut.

Badanie jest anonimowe. Jednak opcjonalnie można umieścić na końcu badania wypowiedź. Wybrane wypowiedzi zostaną zacytowane w raporcie z podaniem imienia, nazwiska i firmy. Raport będzie dystrybuowany w mediach branżowych. Umieszczenie imiennej wypowiedzi jest opcjonalne.

Zapraszamy do udziału w badaniu >>>

 

Wszyscy, którzy ukończą badanie mogą odebrać darmowy e-mailing na Reach a Blogger promujący Zlecenie na platformie.

Aby skorzystać z promocji należy kolejno: opublikować Zlecenie, wysłać e-mailing i napisać do bok@reachablogger.pl podając hasło: [poznasz je jak ukończysz badanie]. Po weryfikacji nasz BOK doładuje konto na platformie kwotą 100 zł (koszt e-mailingu).

Termin skorzystania z promocji: do 30.06.2020.

 

Wyniki badania w postaci raportu zostaną opublikowane na przełomie kwietnia i maja 2020 na naszym blogu. Wyślemy do Was mailing jak tylko raport będzie gotowy.