Jednym z efektów ubocznych dobrej kampanii content marketingu jest przyrost linków przychodzących. Bloger opisujący sklep z kamerami linkuje do tego sklepu. Oprócz dobrego wpisu, który ma swoje życie i generuje korzyści dla sklepu na blogu, sklep otrzymuje też link pozycjonujący.
Tę technikę chciałbym zaprezentować jako 13 sposób na budowę linków przychodzących do strony www w odniesieniu do 12 zaproponowanych przez Łukasza Zeleznego we wpisie pod tym adresem: sprawnymarketing. pl.
Dobry wpis charakteryzuje się kilkoma kluczowymi zaletami. Powinien być unikalny i treściwy. Powinien być tematycznie powiązany z pozostałym materiałem z danej strony www. Powinien być opublikowany na domenie, która nie jest znana z nadmiernego linkowania. Brzmi idealnie, ale jak to zrobić wydajnie?
Z pomocą przychodzą blogi. ReachBlogger umożliwia zamówienie u blogera świetnej formy tekstu, który nazwaliśmy „wpis inspirowany”. Bloger pisze sam na swoim blogu na podstawie wytycznych od klienta. Bloger dodatkowo umieszcza naturalny link. Bardzo często bloger dodatkowo promuje swój wpis na Facebooku i w innych kanałach social media. Wpis na żywym blogu zyskuje komentarze, które dodatkowo wzbogacają cały materiał i stwarzają większą szansę na dalsze linkowanie i dzielenie się materiałem.
Co najważniejsze ReachBlogger robi to w sposób wygodny zarówno dla klienta jak i blogera, dzięki czemu nie ma żadnych problemów z przeprowadzeniem kampanii na szeroką skalę. Ograniczeniem jest tu tylko i wyłącznie budżet klienta.
Każdy, kto szuka pomysłu na linki powinien chociaż raz zalogować się do ReachBloggera i sprawdzić na własnej skórze to co napisałem powyżej.
Warto tu dodać, że serwis jest całkowicie darmowy. Koszt pojawia się dopiero w formie prowizji od zakupionych wpisów.