“Blogosfera? Co to jest ta blogosfera?” – pyta jeden z właścicieli dużego sklepu z bielizną. “Ja nie wiem jak rozmawiać z tymi ludźmi i jak cokolwiek wspólnie z nimi zrobić. Nie mamy czasu na uganianie się za kimś i negocjowanie warunków.” “Kiedyś jeden z blogerów zaproponował mi wpis za 5 000 zł. Od tego czasu nie myślałem już o blogerach” – mówi inny.

 

ReachBlogger to platforma porozumienia między blogerami i biznesem. Miejsce wygodne, stworzone do zawierania udanych transakcji. Jasne warunki współpracy, jawna cena, katalog blogerów i katalog zleceń w jednym narzędziu. ReachBlogger pozwala zaprosić blogerów do zlecenia na określonych indywidualnie warunkach. Blogerzy zgłaszają się, a najlepsi są zapraszani do realizacji zlecenia. Możliwe jest także przeglądanie katalog blogerów i kupowanie wpisów jak w sklepie internetowym.

 

Klient, zleceniodawca nie zajmuje się rozliczaniem z blogerami. ReachBlogger robi to za niego. Zawieranie transakcji z blogerem jeszcze nigdy nie było tak proste, wydajne i przyjemne.

 

Udanym przykładem przeprowadzenia kampanii na ReachBlogger jest akcja skierowana do blogerów modowych, do której zgłosiły się 83 blogi, z czego wybrano 20. Marketer prowadzący kampanię potrzebował mniej niż 20 minut na wybranie blogerów, rozliczenie i kontrolę całej akcji.

 

Blogosfera to potężna siła. Content marketing na blogach jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią marketingu internetowego. Każda firma ma szansę skorzystać z tej formy promocji właśnie teraz, kiedy nie jest to jeszcze powszechne. Właśnie dziś można uzyskać największy zwrot z inwestycji.