Jest już najnowszy globalny raport na temat influencer marketingu „Influencer Marketing Benchmark Report”, który wychodzi co roku i stanowi dobry punkt odniesienia dla marek i agencji. W najnowszej edycji znajdziesz trendy i dane, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię w świecie dynamicznych zmian i rosnących oczekiwań konsumentów.

 
Jest już najnowszy globalny raport na temat influencer marketingu „Influencer Marketing Benchmark Report”, który wychodzi co roku i stanowi dobry punkt odniesienia dla marek i agencji. W najnowszej edycji znajdziesz trendy i dane, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię w świecie dynamicznych zmian i rosnących oczekiwań konsumentów ????
 
Raport zawiera analizę pięciu kluczowych obszarów:
 
● Dynamika rynku i wzrost influencer marketingu
● Nastroje wobec influencer marketingu w 2025 roku
● AI – katalizator ewolucji influencer marketingu
● Kanały dystrybucji i poziomy influencerów
● Prognozy ekspertów na przyszłość branży
 
Najciekawsze wnioski z raportu:
 
● Wartość globalnego rynku influencer marketingu osiągnie 32,55 mld USD do 2025 roku
● Ponad 80% marketerów potwierdza wysoką skuteczność tej strategii
● Nano-influencerzy stanowią aż 75,9% bazy na Instagramie (dane za 2024)
● Integracja AI poprawia wyniki kampanii dla 66,4% marketerów
● TikTok notuje spadek inwestycji o 17,2% po jego banie w USA w 2025 roku
● 63,8% marek planuje współpracę z influencerami w 2025 roku
● Live streaming to wiodąca strategia treści (wybór 52,4% badanych)
● Eksperci stawiają na 47% długofalowych partnerstw z influencerami
● Brazylia z udziałem 15,8% jest światowym liderem wśród instagramowych influencerów
● 73% marketerów uważa, że influencer marketing można w dużej mierze zautomatyzować przy pomocy AI
 
Zapoznaj się z raportem:
 
https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report