FestiwalMarketingu.pl to największe targi branży reklamy w drugiej połowie roku. Atutem wydarzenia jest starannie wyselekcjonowana grupa zwiedzających z pominięciem osób niezwiązanych z marketingiem, zamawianiem usług marketingowych, reklamowych i eventowych. Organizator kładzie nacisk na jakość kontaktów, a nie ich ilość.
FestiwalMarketingu.pl
Najnowsze na blogu
Archiwum artykułów
-
Do tej pory podobne platformy zwykle mnie odstraszały poziomem skomplikowania i niejasności. Reach a Blogger przebił się przez tę ścianę, dzięki kilku banalnym, ale ułatwiającym życie, rozwiązaniom. Przede wszystkim cały proces przebiega online, nie wymaga żadnego zewnętrznego wsparcia.Sebastian Łubik DailyWeb
-
Sam ze swojego doświadczenia wiem, że rzeczywiście Reach a Blogger ułatwia kontakt i piszę to jako osoba, która miała okazję korzystać z platformy zarówno jako bloger, jak i osoba poszukująca twórców podczas pracy w agencji reklamowej. Główną ideą Reach a Blogger jest wsparcie w całym procesie współpracy, no właśnie – współpracy marek z blogerami.Łukasz MędrysaAdvertising is Exciting
-
Dzięki Reach a Blogger przyspieszyliśmy proces powstania publikacji. Jak to się stało? Komunikacja z blogerami odbywa się w jednym miejscu. W przypadku agencji jest to duży plus – inna osoba z zespołu może szybko przejąć i kontynuować projekt. Ma wgląd w ustalenia i historię współpracy. Zebranie w jednym miejscu ofert od różnych blogerów pomaga je porównać i szybciej wybrać te najlepsze. Sprawy papierkowe bierze na siebie RaB, nie musimy więc tracić czasu na dogadywanie rozliczenia na umowę o dzieło, PITy, RODO, itp.Kamil Skiba Performance Media
-
Możliwość zawierania transakcji bezpośrednio z influencerami przez platformę Reach a Blogger przyczyniła się do szerokiego wykorzystania publikacji influencerskich w projektach naszej agencji. W ciągu ostatnich 3 lat, z użyciem platformy, zrealizowaliśmy kilkanaście takich kampanii, zaangażowaliśmy do współpracy ponad 150 influencerów. Były to projekty o charakterze brandingowym, produktowym, contentowym, socialowym i SEO.Agnieszka Sosnowska Biuro Podróży Reklamy
-
Platforma Reach a Blogger znacznie ułatwia współpracę z influencerami i blogerami. Pozwala ona na szybsze ustalanie szczegółów tworzonych artykułów, wynagrodzenia, a dodatkowo jest bezpieczna i łatwa w obsłudze. W Reach a Blogger znajdziemy w większości wysokiej jakości serwisy, zarówno pod kątem SEO, jak i budowania ruchu czy wizerunku marki.Szymon FijałkowskiPłodni.com
-
Z Reach a Blogger współpracujemy od grudnia 2016 r. i ową współpracę mogę stanowczo uznać za owocną. Influence marketing to ważna dla nas dziedzina marketingu z uwagi na powstały content, pozytywne działania SEO i możliwości realizacji kampanii przy niewielkich budżetach. Pewnie nie jesteśmy Ikeą (jeszcze) i ważny jest dla nas koszt konwersji, a właśnie ROI liczony przy współpracy z influencerami prezentuje się bardzo zachęcająco w porównaniu do innych źródeł ruchu.Adam Stadnicki Edinos.pl
-
Współpraca z ReachaBlogger przebiegła wyśmienicie. Mieliśmy okazję współpracować podczas semKRK#14 i skorzystaliśmy z wysłania wiadomości do bazy newsletterowej z platformy. Działanie to pomogło nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców z naszym wydarzeniem. W ramach współpracy udostępniono również nasze posty na social mediach ReachaBlogger, a przedstawiciele platformy mogli zaprezentować swoje stoisko na semKRK#14.Kamil Leśniak DevaGroup