Szczypta faktów, garść szczerości, do smaku dodaj ciekawą grafikę. Nie spiesz się, dopracuj każdy szczegół, a otrzymasz dobrze przyrządzony wpis inspirowany.

Przepis na udany wpis inspirowany

Popełniliśmy błąd
Jakiś czas temu opublikowaliśmy na naszym fanpage’u na Facebooku zdjęcie z wizerunkiem Matyldy Kozakiewicz (Segritta. pl). Umieszczenie go było niezgodnym z prawem wykorzystaniem wizerunku blogerki oraz utworu, do którego komercyjnego użycia nie mamy praw.

Jesteś na ReachBlogger, co dalej?
W związku z tym, że liczba użytkowników platformy systematycznie wzrasta, zaczęły pojawiać się pierwsze pytania odnośnie funkcji panelu ReachBlogger. Jesteś zarejestrowany na platformie i co dalej?

Jak wycenić swoją
Platforma ReachBlogger to giełda, na której spotykają się sprzedający i kupujący. Przedmiotem transakcji są wpisy blogowe. Klientów na takie produkty jest kilku, a najważniejsi z nich to: firmy poszukujące nowych sposobów na promocje swoich marek i produktów, agencje pozycjonujące i PR.

Bloger się nie sprzedaje
W ostatnim czasie na jednym z forów związanych z social media wywiązała się dyskusja dotycząca platformy ReachBloger.pl – sądzę, że jest to skutek zbliżającego się terminu startu projektu
Chciałbym tym wpisem rozwiać wszelkie wątpliwości, które się pojawiają, jeżeli jednak uznasz, że masz jeszcze jakieś pytania to śmiało, pisz do mnie!

Bloger oferuje
Dzisiejszy wpis został poświęcony krótkiej instrukcji jak korzystać z platformy Reachblogger.pl, aby przynosiła Wam jak najlepsze rezultaty. W pierwszej kolejności przedstawię kilka wskazówek dla Ciebie Blogerze.

O platformie słów kilka…
Wiele razy podkreślam Wam, czy to na fanpage’u czy w wiadomościach mailowych, że platforma ReachBlogger.pl ma wystartować już niedługo. Postanowiłem zamieścić w ramach tego wpisu kilka istotnych informacji o projekcie, a tym samym odpowiedzieć Wam na najczęściej zadawane pytania. Jestem otwarty na różne propozycje zmiany, jeżeli takowe by się pojawiły, bo platforma ma służyć Wam drodzy Czytelnicy.

Kim jesteś?
Nikogo nie zaskoczę mówiąc, że blogerzy stają się „osobistościami” w dzisiejszym zmediatyzowanym świecie. Dlaczego tak się dzieje? A no, dlatego, iż władzę blogerom nadał sam lud. Jakby to rzec, społeczność, która szczyci się wolnością słowa i przekonań dokonała wyboru. Spytasz mnie: „o czym Ty w ogóle mówisz?!” To już Ci tłumaczę.