Cały czas staramy się udoskonalać platformę i stronę tak, byście Wy mogli jeszcze łatwiej i szybciej cieszyć się z jej możliwości. Dlatego z przyjemnością chcemy zaprezentować Wam nową zakładkę Kalendarium!
 

Kalendarium to nic innego jak zbiór wszystkich ważnych wydarzeń blogowych na terenie całej Polski. Na bieżąco wyszukujemy i aktualizujemy dla Was informacje i spotkania – wszystko w trosce o Waszą wygodę 😉
 
Jak to działa?
 
Uruchomienie Kalendarium jest banalnie proste. Zwyczajnie wchodzicie w reachablogger.pl/kalendarium Tam znajdziecie kalendarz ze wszystkimi dostępnymi wydarzeniami. Po najechaniu myszką na event możecie zapoznać się z najważniejszymi informacjami, takimi jak: czas i miejsce spotkania, krótki opis, czego będzie dotyczyć oraz link do jego strony.
 
Jesteś organizatorem spotkania lub uczestniczysz w jednym, a nie ma go w naszym Kalendarium? To żaden problem! Możesz je dodać za pomocą Formularza, który również jest do Waszej dyspozycji. Oprócz podstawowego opisu możecie również dodać kategorie i tagi, dzięki którym później łatwiej będzie je można znaleźć w sieci. Bo przecież o to nam właśnie chodzi 😊
 
Kalendarium jest pierwszą bazą wydarzeń blogosfery, o blogosferze i przede wszystkim dla blogosfery! W Polsce jest wiele ciekawych konferencji i spotkań, które odbywają się w bardzo kameralnej atmosferze, ponieważ informacje o nich wędrują tylko pocztą pantoflową. Czas to zmienić! Częstujcie się naszym Kalendarium!