Reachablogger.pl w raporcie CONTENT MARKETING 2017

CONTENT MARKETING

Reachablogger.pl w raporcie CONTENT MARKETING 2017

Interaktywnie.com to ekspercki magazyn zajmujący się szeroko pojętym marketingiem interaktywnym. Redakcja codziennie buszuje w internecie, żeby poznać najnowsze trendy z digital marketingu, content marketingu, blog marketingi, SEM/SEO, lead generation oraz ogólnej promocji. Ale to, co najważniejsze – przekazuje zdobytą wiedzę swoim czytelnikom.

Dlatego tym bardziej jest nam miło, że zostaliśmy wyróżnieni w kwietniowym numerze ich cyklicznych raportów branżowych, poświęconym content marketingowi.

Raport obszernie opisuje na czym polega i jak na przestrzeni lat rozwinął się w Polsce content marketing, a czego jeszcze w nim brakuje. Czytając, dowiemy się jakie cechy wyróżniają ten rodzaj reklam oraz jakich błędów unikać projektując akcje tego rodzaju.

W raporcie znalazł się również artykuł Barbary Chabior o tym, jak budować współpracę z Influencerami – to idealna lektura zarówno dla reklamodawców, jak i blogerów. W artykule wyjaśnione jest jak współpraca wygląda z perspektywy każdej strony i na co zwracać uwagę podejmując wspólne działanie.

Raport powstał przy naszej współpracy. Znajdziecie w nim min. wypowiedź Adama Sułkowskiego, project managera Reasch a Blogger na temat rynku i współpracy z Blogerami i Vlogerami.

To kolejna publikacja o naszej platformie w mediach branżowych. Cieszymy się bo będzie to  owocować nowymi projektemi dla Blogerów i Vlogerów zrzeszonych u nas. 😊

Interaktywnie.com o Reach a Blogger:

Pierwsza i największa na rynku platforma umożliwiająca blogerom i vlogerom sprzedawanie na swoich blogach publikacji reklamowych, testów produktowych oraz reklamodawcom (agencjom, domom mediowym, e-commerce i markom) kupowanie takich usług. Na platformie jest zarejestrowanych ponad 4 tys. blogów oraz ponad 2 tys. klientów.”

Jeśli chcecie zapoznać się z kwietniowym raportem, możecie to zrobić tutaj: http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/raport-interaktywnie-com-content-marketing-2017-255241

 

Brak Komentarzy